Hej! skulle du ha diesel? antar det? båda modellerna har väl plus o minus, hört om växellåds ras på båda modellerna automat/manuell. jag personligen lyckades haverera en manuell låda på en 520d 11, backen rasa på parkeringen^^ skulle personligen inte köpa nått utan garantier iaf. båda modellerna är väldigt sköna med automat. skulle nog välja bimmern, den ser väldigt trevlig ut samt är skitsnål på dropparna, min hade ja fått ner på under 0.5 landsvägs körning, sen finns ju audis v6 diesel som är skön samt bmws 6a 525d-530d som sitter på modeller fram till 2011 altså, sen blir dom tråkiga 4or tyvärr, så ska du ha en skön motor då finns 525d-530d fram till 2011, ang bensin så är nog dom gamla igen fram till 2011 som gäller, 523-528 då dom ska hålla bättre har jag hört. kan inte så mycket om audis motorer då vi får för de mesta bara dieslar på jobbet. men ska försöka hjälpa dig så gott ja kan. en sak till är att du ska akta dig för bmws luftbälg system, stöt dämpar systemet alltså menar jag, dom pajar och då ser bilen jävligt sänkt och ska vara dyrt o byta, inte helt ovanligt att dom strular.
Senast redigerat av panda666 (28 juli 2017)