Systersonen köpte en v40 idag. Hittat tre fel. Klonkar i framvagn höger sida när man kör över brunnslock över gupp etc. Fjädern ser hel ut. Fläkten i bilen fungerar bara på högsta läget Och ena framskärm är rostig.sitter den bara skruvat?? Tacksam för svar
Kan det inte bara vara så simpelt som att fjädern slår i fjädertallriken? Har samma på min V70N och meken säger att det förmodligen bara är det och alltså enbart kosmetiskt, även om det är störigt..
Kan det inte bara vara så simpelt som att fjädern slår i fjädertallriken? Har samma på min V70N och meken säger att det förmodligen bara är det och alltså enbart kosmetiskt, även om det är störigt..
Ja när jag körde den så lät det mer som lite skrammel när man körde på gupp men iochmed att det kommer ifrån vänster framhjul/framvagn. Så blir man orolig. Bilen går rakt och fint. Inga bekymmer med väghållning eller annat konstigt Inget svaj eller obalans alls.
Jag gissar på fjäderbenslagringen som skramlar. Fläkten är förmodligen motståndet som brunnit upp. Skärmarna är skruvade och borde, med tanke på dess rostbenägenhet, konstruerats med snabbfästen.
Jag gissar på fjäderbenslagringen som skramlar. Fläkten är förmodligen motståndet som brunnit upp. Skärmarna är skruvade och borde, med tanke på dess rostbenägenhet, konstruerats med snabbfästen.
Ja det låter faktist troligt Är det en svår procedur att byta?? Ang fläkten så misstänkte jag med motstånd. Ska sitta bakom handfacket tror jag.