Köpråd S80 T6.

Muttley
4 augusti 2017 ·

opel_vectra_gts skrev:
Jag vill tipsa om en annons på Blocket: Cadillac cts 3.2 v6 220 HK allt utrustning http://www.blocket.se/vi/74624472.htm 

Såg trevlig ut

Dem är mycket trevliga. Pga att folk är rädda för dem är de rätt billiga.  De är mycket roligare bil än audi, bmw och saab ihop.  Dessutom är denne bakhjulsdriven med ett mycket trevligt hjälpsystem som i princip gör den omöjlig att sladda runt med.

Nackdelen är lite litet baksäte, fördelen är att man sitter som en kung fram.  Växellådan växlar trevligt.   Bra ljudsystem för den som gillar musik.

Och detta utan överladdning att behöva oroa sig för smile

Att pendla i 160-200 är inget som märks. Om man nu gör det.

Hybrid_ Forum- och sitemoderator
4 augusti 2017 · 17 478 Inlägg

Muttley skrev:

opel_vectra_gts skrev:
Jag vill tipsa om en annons på Blocket: Cadillac cts 3.2 v6 220 HK allt utrustning http://www.blocket.se/vi/74624472.htm 

Såg trevlig ut

Dem är mycket trevliga. Pga att folk är rädda för dem är de rätt billiga.  De är mycket roligare bil än audi, bmw och saab ihop.  Dessutom är denne bakhjulsdriven med ett mycket trevligt hjälpsystem som i princip gör den omöjlig att sladda runt med.

Nackdelen är lite litet baksäte
, fördelen är att man sitter som en kung fram.  Växellådan växlar trevligt.   Bra ljudsystem för den som gillar musik.

Och detta utan överladdning att behöva oroa sig för smile

Att pendla i 160-200 är inget som märks. Om man nu gör det.

Ska läsa på om denna kälke.
- Bra med ett nitiskt antisladdsystem. Ska inte sladda runt Sibylla.
- Skit i baksätet. Vi är max 2 i bilen till det den ska användas till.
- Japp. Ligga och tokköra på autobahn kommer att hända fler gånger. Bra.

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!
Muttley
4 augusti 2017 ·

Hybridsmurfen skrev:

Muttley skrev:

opel_vectra_gts skrev:
Jag vill tipsa om en annons på Blocket: Cadillac cts 3.2 v6 220 HK allt utrustning http://www.blocket.se/vi/74624472.htm 

Såg trevlig ut

Dem är mycket trevliga. Pga att folk är rädda för dem är de rätt billiga.  De är mycket roligare bil än audi, bmw och saab ihop.  Dessutom är denne bakhjulsdriven med ett mycket trevligt hjälpsystem som i princip gör den omöjlig att sladda runt med.

Nackdelen är lite litet baksäte
, fördelen är att man sitter som en kung fram.  Växellådan växlar trevligt.   Bra ljudsystem för den som gillar musik.

Och detta utan överladdning att behöva oroa sig för smile

Att pendla i 160-200 är inget som märks. Om man nu gör det.

Ska läsa på om denna kälke.
- Bra med ett nitiskt antisladdsystem. Ska inte sladda runt Sibylla.
- Skit i baksätet. Vi är max 2 i bilen till det den ska användas till.
- Japp. Ligga och tokköra på autobahn kommer att hända fler gånger. Bra.

Bara prova på smile  Antingen gillar man den eller så hatar man den.  Jag älskade min.   Men sålde av praktiska skäl, då jag behövde dragkrok och de var inte så billiga att skaffa när jag ägde den smile    Men min var i riktigt fint skick. 
Antisladden reagerade direkt på min, då varnar hela 7" skärmen för att antisladd gått in och du känner hur den styr upp änden igen.  Jag trodde när jag köpte den att den skulle sladda som en vante men jag fick fel. 
Precis som när du tipsa mig om 300M vilket jag tyckte var en mycket trevlig bil även på vintern smile.

siiimooon Påstängd
4 augusti 2017 · 1 194 Inlägg

Hybridsmurfen skrev:

siiimooon skrev:
En gammal A8 hittar du lätt för dom pengarna!

Ingen VAG-produkt. Jag litar inte på dessa. Eller har jag fel?

Nja, det är lite gambling. Men V8 och allt lullull för dom småpengarna är det ju nästan värt det, händer det något allvarligt är det bara att skrota skiten och köpa nåt annat. cool

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang