panda666 skrev:
Evildan skrev:
panda666 skrev:
Har inte fått nå svar än men borde väl ringa dom, Orkar herr evil gå köpa den för 230 och komma ner me den^^? borde väl itne vara omöjligt att få ner skiten till 230.
Ring i morgon och snacka med dom.
Jag står för vad jag lovat.
Erbjud 230 godtar dom inte det med en sådan enkel smidig affär för dom är dom på gränsen till korkade.
Gör ni upp affären och klart med allt så kör jag upp den till Eskilstuna.
det låter perfekt;) ringer dom imorn och hoppas att dom godtar min budget. Hur gör ja upp affären me dom? skickar ja pengar i förskott utan att se bilen eller hur ska ja lösa det? på enklast bästa sätt. tror att det stog att bilen var på leasing när ja kolla på transportstyrelsen.
Hur ni löser betalningen får ni komma överens om men du kommer ju inte se bilen innan jag kört den hem.
Jag hämtar bilen och åker hem. Så här tänkte jag mig upplägget med min del för att både du och jag ska få det smidigt och strulfritt.
1. Jag ringer säljföretaget när ni gjort klart affären och bilen är påställd och körklar i ditt namn.
2. Via pm så byter vi telnr och personuppgifter.
3. Du swishar mig pengar för tågbiljett, mat och bränsle.
4. Jag köper tågbiljett.
5. Jag åker ned till Malmö.
6. På plats kontaktar jag dig och tar foto på mätarställningen innan avfärd.
7. Jag tankar fullt och åker norrut.
8. Under resans gång återkopplar jag/dig. 9. Väl hemma tar jag nu bild på mätarställningen och skickar den.
10. Jag parkerar bilen och inväntar min nya kamrat Pandan.
11. Kommer du med tåg hämtar jag dig där.
12. Du får skjutsa hem mig 4km.
13. Du åker hemåt i en trevlig fin Lexus.
Känns detta vettigt?
Vill du kan jag ringa dom i morgon för din räkning?
Jag förklarar att jag ringer för dig men du har ett pris du kan betala och vill veta om bilen har skador eller andra defekter.