Volvo V50 Köpråd

marcus80 Sir
15 september 2017 · 935 Inlägg

Personligen gillar jag V50. Alla bilar har fel och brister, det får aldrig att komma ifrån.
V50 har oftast slitna säten, problem med hjullager mm. Men är lagom stora, körglad bil (dock har jag en t5 awd). Är inte så fasligt dyra i inköp.

Så mitt råd är åk och provkör och bilda dig en egen uppfattning. Lyssna inte så mycket på vad folk säger och tycker.

Varför läser ingen instruktionsboken??
Och varför kan ingen stava ordentligt längre??
Djo
15 september 2017 · 10 157 Inlägg

marcus80 skrev:
Personligen gillar jag V50. Alla bilar har fel och brister, det får aldrig att komma ifrån.
V50 har oftast slitna säten, problem med hjullager mm. Men är lagom stora, körglad bil (dock har jag en t5 awd). Är inte så fasligt dyra i inköp.

Så mitt råd är åk och provkör och bilda dig en egen uppfattning. Lyssna inte så mycket på vad folk säger och tycker.

Trevliga att köra speciellt med t5 och awd är inte illa heller, Men har man fått jobbat med dessa på verkstads golvet så säger jag att jag köper inte en privat, Synd då som du säger är riktigt roliga att köra med T5an smile

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=272072
Projekt tråden om pv 444an med luftfjädring förgasar turbo och plåt breddning mm mm kolla in om ni vill :D
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang