idag har limon fått vart ute och luftat sig taket äntligen klart D2 luftfjädring bak införskaffad, just nu står jag imellan om man skulle gett den en liten smygbreddning eller inte så den får lite former istället för och se ut som en brödlimpa tanken på s70 front är också stor, nån som gjort det innan och kan berätta lite mer?
Jag tycker du ska behålla 960-fronten, den ser mer exklusiv ut, och det är väl det en limo göra. Kanske en 960/V70R hybridstötfångare , de dubbla takluckorna och med breddningen som du redan påbörjat så kommer den bli svårslagen IMO
Jag tycker du ska behålla 960-fronten, den ser mer exklusiv ut, och det är väl det en limo göra. Kanske en 960/V70R hybridstötfångare , de dubbla takluckorna och med breddningen som du redan påbörjat så kommer den bli svårslagen IMO
aa jo men v70 fronten e bra snygg med med r-stöt å klarglas lyktor
aa jo men v70 fronten e bra snygg med med r-stöt å klarglas lyktor
Nu när du kommit så här långt fortsätt du med V70 front tycker jag
det går sakta men säkert, försöker hitta motivationen igen haha, men breddningen på vänster sida bak är istort sätt klar och jag är nöjd med dörrspringor och passformen även fått upp motorn i stativ så inom snar framtid så ska den få ett nytt omsvetsat tråg, nya motorfästen, ny turbo och lite färg
Roligt projekt, blir riktigt fint! Följer självklart, och om man får lägga sitt eget tycke så säger jag kör på 960 fronten, enligt mig är den bra mycket snyggare än v70 fronten.
Roligt projekt, blir riktigt fint! Följer självklart, och om man får lägga sitt eget tycke så säger jag kör på 960 fronten, enligt mig är den bra mycket snyggare än v70 fronten.
sakta men säkert skulle jag säga, mycket funderingar om vad jag vill göra och hur jag ska göra, sen har inte motivationen vart på topp men det får det bli ändring på snart