Hej! Någon som kan säga vad föremålet på bilderna är för något?Vi hittade det bakom bilen imorse och tror att det kanske är ett kullager..? Varifrån kan det ha lossnat?
Hej! Någon som kan säga vad föremålet på bilderna är för något?Vi hittade det bakom bilen imorse och tror att det kanske är ett kullager..? Varifrån kan det ha lossnat?
Bilen i fråga är en 25 år gammal Nissan Primera.
Tror inte det hör till bilen. Har du nyligen bytt till vinterdäck. Kolla isåfall din garagedomkraft, antagligen saknas det ett hjul på den. Min första tanke var just ett hjul till en sån domkraft.
Bilen i fråga är en 25 år gammal Nissan Primera.
Tror inte det hör till bilen. Har du nyligen bytt till vinterdäck. Kolla isåfall din garagedomkraft, antagligen saknas det ett hjul på den. Min första tanke var just ett hjul till en sån domkraft.
Exakt samma sak jag tänkte på när jag såg bilden, om det dessutom är i gjutjärn så är det nästan garanterat till en garagedomkraft.
Jag tycker att hjulet ser något koniskt utformat mot det som skulle vara i kontakt med underlaget om det är ett domkraftshjul, dom är plana mig veterligen.