Köpråd bmw 325 e91 2006. brådis!!

Soulman
30 december 2017 · 1 271 Inlägg

panda666 skrev:

Soulman skrev:

panda666 skrev:

haha 18k, obesiktad, en riktig pärla^^ kan du hitta en e9xx till mig för 18?wink kan sälja vidare sen för *rätt pris*

Det kan jag ordna. Först ska jag montera in en DSG låda i den åt dig så du får en rejäl låda som håller.

HAHA, glöm inte dsg7an då för den håller bäst, medans du är där fixa samma lack som sitter på passat/golf så att det inte rostar om ett årwink)

Jag slänger med en kartong lackstift och ett par DSG hörselskydd också på köpet. Men erbjudandet gäller bara idag.

Tjofadderittan - lej
Jag har VCDS (f.d VAG COM) och VCP
Kör VW Tiguan GTS 2017
panda666
30 december 2017 · 4 250 Inlägg

Cupra_ skrev:

panda666 skrev:

Cupra_ skrev:

Du det är lugnt, bmw har sån lack som standard..

är du säker? trodde bmw hade fetare lack? vill endast ha de kvalite som vw erbjuder, orkar inte lacka om hela skiten om ett år. Kan du fixa även så att det sprutar in spolarvätska i bagage utrymmet genom bakrutespolaren som det gör hos vag bilar?wink)

Nja kan bli svårt, däremot är kupefläkten skit på e91/e90. Eller förlåt, det är en "funktion". Det rinner vatten på den så lagret skär, sen brinner fläktmotståndet, väldigt givande upplevelse vintertid har jag märkt.

Lacken, eller ska vi kalla det rosten, är en sneaky bastard på e9x. Den kommer krypande under galven efter 5-6år och rätt vad det är släpper karosserikit både till höger och vänster, tydligen en så vanlig feature att man får en ny baklucka på en 7år gammal bil. Eller nej just det, jag fick en begagnad lucka från en av deras anställda som de lackade i min färg, så gick det till ja..

Verkar som att du fick bra service;) vet att kupe fläktarna blir dåliga eller sämre funktion_^^ men inte att dom slutar helt, måste va jobbigt. Mycket bra bilar.

panda666
30 december 2017 · 4 250 Inlägg

Soulman skrev:

panda666 skrev:

Soulman skrev:

Det kan jag ordna. Först ska jag montera in en DSG låda i den åt dig så du får en rejäl låda som håller.

HAHA, glöm inte dsg7an då för den håller bäst, medans du är där fixa samma lack som sitter på passat/golf så att det inte rostar om ett årwink)

Jag slänger med en kartong lackstift och ett par DSG hörselskydd också på köpet. Men erbjudandet gäller bara idag.

_Jag accepterar! Hörselskydd varför tänkte inte ja på de förr??? Kanske därför herr Akerfeldt inte har hört nån låda som låter illa, måste ha köpt dom där speciella hörselskydden:)))

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang