lät lite oroande faktiskt, hoppas det inte är nått allvarligt, kanske spridare? nått annat som låter? vet att bmws spridare osv låter lite sådär jobbigt. Men lyssnade inte du på motorn innan köp? lite nyfiken.
dom hade precis rullat ut den från service då gick helt fint. 10 mil senare, sen vid nästa start av bilen då hördes det väl.
då ska du kanske höra av dig till handlaren först innan du lämnar för felsökning? kolla med handlaren först isf vad dom säger. lite märkligt att inget lät när du lyssnade vid provkörning.
å dom ville att jag skulle köra den till deras andra butik (Ford) där jag bor å jag slapp åka tillbaka. å inte kosta ut några pengar på ett bilia besök så det lät ju lovande ut.
å dom ville att jag skulle köra den till deras andra butik (Ford) där jag bor å jag slapp åka tillbaka. å inte kosta ut några pengar på ett bilia besök så det lät ju lovande ut.
så får se imorgon hur det blir.
de lät mkt bättre än att springa o felsöka på valfri bilia. hoppas de löser sig nu återkom me resultat och lykca till.
Det tickande ljudet är spridarna, ingen fara. Dessa motorer har inte hydrauliska lyftare som de tidigare vitblockarna, så det är ingen fara. Sedan har jag något dovare med lägre frekvens, men det hörs oklart i videon.
Och det var multiremmen som gav sig ifrån det dova... dunk ljudet eller vad jag nu ska kalla det, dom trodde var något av hjulen som håller i remmen som spöka.
å det skulle åtgärdas gratis! så det var väldigt skönt att höra.