30 april 2018
Trådstartare
![https://www1.garaget.org/gallery/images/69/68221/68221-2d16fd2d634281799b96c06cf2b3d213.jpg]()
Börjar bli relativt nöjd med de invändiga el mässigt men en hel del stora jobb kvarstår
Som ni redan vet så skall dessa fula silver ris paneler ersättas med kolfiber. Börjar skruva lite på mig när man ser hur allt sitter. Led listen är infälld i listen ser de ut som så att göra detta miste kommer bli ett mindre helvete.
I övrigt finns de en annan sak som stört mig något grön jävligt. En bil för över en halv miljon skall väl läggas lite mer tid på invändigt. Denna halvdussins plast panel setup är skit trist. Instrument brädan är iof ”soft tutch” men ändå. Sitter o funderar på mocka eller dyligt istället. Något som har ide här? Skin skulle fungera med men frågan är hur lätt arbetat de e runt de ställen med mycket kurvor. Inte super sugen på att sy över allt utan vill hålla de cleant utan skarvar.
Har även bestämt mig för att lösa folien själv. Kollat flera firmor nu men ingen har mötit mina krav o alla säger att de e skit svårt med den folietypwn jag planerar. Jag har gjort de tidigare och inga skarvar mm så vet att de går. Vill man ha de korrekt får man helt enkelt lösa de själv. Inte sugen på o betala 30-40k för något halvdant jobb.
Sponsor:
Danielssons bilplåt
Ledworks Sweden
Vestfold chiptuning Stockholm