Babbeus skrev:Vad skulle ni säga är den bästa bilen att bara glida runt med? - Billig i drift- Billig att äga- Snygg?- inköpspris
Svarte_Orm skrev:"Strögbil", var i Sverige har man sådan dialekt? Låter som en blandning mellan skånska och värmländska.
Djo skrev:Ströga modern variant av raggen går, utövas av folk som inte har jänkare men vill glida runt med sin bil oftast med stereon i bött helst nattetid,Snabbt förklarat för den äldre generationen.
Svarte_Orm skrev:Djo skrev:Ströga modern variant av raggen går, utövas av folk som inte har jänkare men vill glida runt med sin bil oftast med stereon i bött helst nattetid,Snabbt förklarat för den äldre generationen.Men då är det väl fortfarande en volvo 740 som gäller?
Djo skrev:Svarte_Orm skrev:Djo skrev:Ströga modern variant av raggen går, utövas av folk som inte har jänkare men vill glida runt med sin bil oftast med stereon i bött helst nattetid,Snabbt förklarat för den äldre generationen.Men då är det väl fortfarande en volvo 740 som gäller?Nej allt mellan himmel å jord, allt från skodor till volvos.
SportPilot skrev:en sotande merca diesel
Vettemannen skrev:Djo skrev:Ströga modern variant av raggen går, utövas av folk som inte har jänkare men vill glida runt med sin bil oftast med stereon i bött helst nattetid,Snabbt förklarat för den äldre generationen.....och det betyder?/Benny
SportPilot skrev:Vettemannen skrev:Djo skrev:Ströga modern variant av raggen går, utövas av folk som inte har jänkare men vill glida runt med sin bil oftast med stereon i bött helst nattetid,Snabbt förklarat för den äldre generationen.....och det betyder?/Bennyatt man vridit på volymknappen så långt det går, varför man nu skulle vilja göra det kan jag inte besvara
Svarte_Orm skrev:Bött = botten. Men till och med Eddie Meduza uttalar ju ordet rätt
Vettemannen skrev:Jag tycker inte att en volymknapp är i "bött" utan den är på "max" men det är klart jag är ju gammal i jämförelse mot TS./Benny