2588
Sök

Min framtidsbil :)

TheBabe
15 januari 2007
Trådstartare
UseDubbelTurbo skrev:
För att vara lite dryg men säger man inte "Min framtida bil" och inte "Min framtidsbil" ursäktar drygheten.. menar inget illa fick det bara på huvudet

Jag vet inte exakt hur man säger tongue men framtidsbil låter bäst tycker jag ^^

7 120 Inlägg
15 januari 2007
ehum.. drömmar?
Hur ska du få tag i 60 000kr + lack,fälgar och det andra när du bara är 16.
Rik familj?

Bara undrar ^^

bitter besserwisser
644 Inlägg
15 januari 2007
Aerodynamik skrev:
ehum.. drömmar?
Rik familj?

Bara undrar ^^

hon skriver ju att det ska bli hennes framtida bil. vad tror du att bilen kommer att kosta om 2år? sen så kommer hon kanske inte fixa lack och fälga direkt.
sen om man jobbar extra i 2år och stoppar undan pengar så blir det en del.
ett möjligt senario men jag vet inte.

Niclas Magnusson
Jönköping / Harrisburg PA

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
15 januari 2007
niclas_swe skrev:
hon skriver ju att det ska bli hennes framtida bil. vad tror du att bilen kommer att kosta om 2år? sen så kommer hon kanske inte fixa lack och fälga direkt.
sen om man jobbar extra i 2år och stoppar undan pengar så blir det en del.
ett möjligt senario men jag vet inte.

Smart! Säger inget mer, du sa allt jag tänkte på tongue

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

Lägger i en lägre växel och kör vidare! :)
2 258 Inlägg
15 januari 2007
Plus att det inte är omöjligt att man under en Fordonsutbildning skaffar sig kontakter och kan ordna vissa saker själv = billigare...

Beroende på hur man genomför ett projekt finns ju möjligheter att skaffa sponsorer också?

Och om man har bilen som projektbil på fordon kanske man kan köpa en som är krockad eller motorskadad som inte kostar lika mycket som en körklar på Blocket...

Sök och du skall finna - klart det GÅR, frågan är bara hur. Och det var ju inte dags riktigt än heller... smile

// Ellen

Kolla in min projekttråd!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=96807
* Bara är inte så bara. Jag har sjukdomen ME - www.rme.nu *
Få har dött av att kämpa vidare, många av att ge upp!

TheBabe
17 januari 2007
Trådstartare
Aerodynamik skrev:
ehum.. drömmar?
Rik familj?

Bara undrar ^^

Jag säger som dom andra va smile jag ska inte köpa bilen idag tongue jag har gott om tid på mig ^^

TheBabe
17 januari 2007
Trådstartare
vulture skrev:
Plus att det inte är omöjligt att man under en Fordonsutbildning skaffar sig kontakter och kan ordna vissa saker själv = billigare...

Beroende på hur man genomför ett projekt finns ju möjligheter att skaffa sponsorer också?

Och om man har bilen som projektbil på fordon kanske man kan köpa en som är krockad eller motorskadad som inte kostar lika mycket som en körklar på Blocket...

Sök och du skall finna - klart det GÅR, frågan är bara hur. Och det var ju inte dags riktigt än heller... smile

// Ellen

rätt smart ^^ jag har faktiskt inte tänkt på det där med kontakter och så tongue men det var smart det ska jag komma ihåg smile

pojkvännen tyckte också att det var smart att köpa en krockad bil smile får se hur det blir med det.

Gödseldräng
4 529 Inlägg
18 januari 2007
e fan köp mercedes ellr bmw :D

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
18 januari 2007
bonnen skrev:
e fan köp mercedes ellr bmw big_smile

Kul att det kommer in såna inlägg trots att hon skrivit helt klart att det är en Beetle hon ska ha.
Jag har också tipsat om massa bilar till henne, men det ska inte vara nåt annat än nya bubblan.

Fick föresten se den "photoshopade" bilden terazzi gjorde, riktigt bra!
Snyggt som attan, även ifall det inte är en bil jag vill ha tongue

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

TheBabe
18 januari 2007
Trådstartare
John87 skrev:
bonnen skrev:
e fan köp mercedes ellr bmw big_smile

Kul att det kommer in såna inlägg trots att hon skrivit helt klart att det är en Beetle hon ska ha.
Jag har också tipsat om massa bilar till henne, men det ska inte vara nåt annat än nya bubblan.

Fick föresten se den "photoshopade" bilden terazzi gjorde, riktigt bra!
Snyggt som attan, även ifall det inte är en bil jag vill ha tongue

haha xD jag Ska ha en Beetle smile hade den inte funnits hade det blivit en annan bil tongue

Sök