En sån skillnad Finns det gott om plats att sitta trots den nya centrumkonsollen? Går ju att utveckla tanken ännu mer, tex inbyggt usb-uttag, kanske tom finns minikyl som går att bygga in i armstödsdelen?
En sån skillnad Finns det gott om plats att sitta trots den nya centrumkonsollen? Går ju att utveckla tanken ännu mer, tex inbyggt usb-uttag, kanske tom finns minikyl som går att bygga in i armstödsdelen?
Barbordet täcker enbart mittensätet så sidorna har mycket plats. USB uttag finns redan där bak och minikyl var tanken från början. Men eftersom de inte finns någon kyl i lagom mått så blev de inte så. Att ha en kyl för 1-2 burkar finner jag inte lönt alls och en för 6 burkar blir ca 50 cm hög och det är en orimlig höjd på ett armstöd. 2 burkar får de plats med i kyl avdelningen i handskfacket
https://www.teknikproffset.se/Datorer-Kringutrustning/Datortillbehoer/USB-gadgets/Vaerme-Kylplatta-USB.htm bygg in såna i framtiden (som dryckeshållare) för att öka lyxen
Inte snygga och nä pallar inte krångla till de haha ska köpa en kyl till bagaget . Inte meningen jag ska ha bilen fylld av folk, stuk före bruk😉
Bakvagnen redo för nya fälgarna, ställt maxad camber på vad jag kan ha med orginal grejer. Dämparna ställda på hårdaste, genomslagsgummi på samt stenhårda fjädrar.
Tog äntligen tag i att montera sidokjolarna, med lite hjälp att hålla såklart. Sidokjolarna är från maxton. Nu måste jag börja planka upp bilen på lyften, men de är sånt som tillhör