Toyota Mr2 Tubro, Tracktoy

I tråden har det byggts en ny och förhoppningsvis skottsäker motor (5SGTE) till min MR2 turbo som körs mestadels på bana. Kommer nu bestå av lättare chassi uppgraderingar för banåkandet. Målet är runt 400+whp
  • 49 Följare
  • 40 683 Visningar
  • Uppdaterades senast 23 november
Alfman
31 juli 2020 · 110 Inlägg

Jag han renovera klart köket på semestern, så när som på lister men det gör man väl innan man flyttar?
Efter haft stora delar av köket liggandes i garaget i över 1år på grund av entreprenörer som lovat mer än de kunnat hålla så har det varit onödigt rörigt där ute och under renoveringen blev det ännu värre! 
Så under de 2 veckor jag varit tillbaka på jobbet och kommit in i vanliga rutiner igen har jag städat garaget på kvällarna och åkt MASSOR av vändor till återvinningen och kastat skräp.

I går kändes det äntligen som det var ordning i garaget igen och suget att faktiskt hålla på med bilen återkom ganska omgående.  big_smile

Ni som följt tråden vet att jag testat allt möjligt och jagat luft i bromssystemet sen jag bytte bromsar fram och aldrig fått det riktigt perfekt, men har börjat inse att jag antagligen monterat bromsok med för stor kolvdiameter för huvudbromscylindern och därför får dålig känsla och lite mjuk bromspedal.

Tydligen skulle den generation som jag har av MR2an, 1993+, ha den största huvudbromscylindern monterad från fabrik och folk med äldre MR2or monterar den bromscylindern för att få bättre pedalkänsla. Kolvdiametern är 24mm på den.
Men efter lite mer djupdykning visar det sig att bromscylindern är i stort sett identisk på alla Toyota modeller runt 90-talet bara diametern på kolven som skiljer. Så jag listade ut att Toyota 4-runner hade den största diametern på 27mm. Jag slog till på en sådan och köpte även en bromsreduceringsventil för att få bättre ordning på balansen mellan fram och bakbromsar. Original reducer ventilen är tydligen inge vidare när man åker bana för trycker man hårt på pedalen bromsar den för mycket bak...

Så sagt och gjort, skruva lös den gamla bromscylindern.
https://rejsa.nu/im/user/7015/2020-07-31-17-30-04_img_20200731_145851.jpg

Sedan jämförelse bilder på gamla och nya. Man kan se med ögat att det skiljer i storlek.
https://rejsa.nu/im/user/7015/2020-07-31-17-31-13_img_20200731_145953.jpg
https://rejsa.nu/im/user/7015/2020-07-31-17-31-13_img_20200731_150004.jpg

Nya bromscylindern på plats, trevligt med bolt on.
https://rejsa.nu/im/user/7015/2020-07-31-17-31-52_img_20200731_150352.jpg

Sedan yxade jag fram ett fäste till reducerventilen. har måttat upp lite slang och ska se om jag kan få hjälp att pressa dem inne i stan senare i veckan,
https://rejsa.nu/im/user/7015/2020-07-31-17-32-49_img_20200731_162330.jpg

Ska bli spännande att se om detta göra bromsarna bättre, annars får jag nog tyvärr överge dessa budget bromsar och köpa något mer modellanpassat sad

Följ gärna mitt projekt
Toyota Mr2 Turbo Tracktoy
Toyota MR2 "Turbo" (1995)
Saab 93 (1956)
Alfman
12 augusti 2020 · 110 Inlägg

Miata is always the answer!  big_smile
Lyckades hitta, på en firma som säljer delar till miator, en adapter nippel mellan m10x1 och 1/8-27 NPT så jag kunde använda original bromsrören till min bromsreducerare.

Original bromsrören är ju även kroniskt konkava så adaptern var inget som växte på träd men miata folket har samma sorts bromsrör så en firma hade tydligen tagit fram dessa nipplar just för att kunna montera bromsreduceringsventiler.

En original bromsrör med konan på som var tvungen att adaptera
https://rejsa.nu/im/user/7015/2020-08-12-07-14-17_img_20200812_060811.jpg

Så här blev det till slut men adaptrar och 4runner huvudcylinder.
Har luftat huvudbromscylinder tillsammans med reduceraren med rör direkt till behållaren så fått ur luften ur dem i alla fall men blir att lufta hela systemet senare.
https://rejsa.nu/im/user/7015/2020-08-12-07-14-17_img_20200812_060835.jpg

Följ gärna mitt projekt
Toyota Mr2 Turbo Tracktoy
Saab 93 (1956)
Toyota MR2 "Turbo" (1995)
Alfman
14 augusti 2020 · 110 Inlägg

Börjat tröttna ordentligt på att ställs upp en sänkt bil på pall bockar. Måste stoppa en domkraft på sidan först och hissa för att få plats med en fram så jag kan gissa nog högt för att gå in pall bockar.
Kollat länge på olika lyftar för att underlätta garage jobbet, men de flesta kräver rätt stora insatser i garaget för att fungera/få plats.

Det hela slutade med att jag köpte en Quick jack. Går relativt enkelt att plocka undan så man har en vanligt garage igen och man behöver inga ramper eller liknande för att köra över den utan man styr bara in den från sidan och hissar upp.

Bjuder på en liten bild.
https://rejsa.nu/im/user/7015/2020-08-14-20-42-35_img_20200814_160531.jpg

Luftning av bromsar, oljebyten och geometrijusteringar kommer vara en barnlek nu.
Man får enkelt plats under på en "garagehora" så man kommer snabbt in och ut.

Planen nu är att få ordning på bromsarna och provköra lite innan onsdag för då tänkte jag åka till GTR-motorparks körning och gasa lite om allt lirar som det ska.

Följ gärna mitt projekt
Toyota Mr2 Turbo Tracktoy
Saab 93 (1956)
Toyota MR2 "Turbo" (1995)
Alfman
20 augusti 2020 · 110 Inlägg

I går var jag till GTR-motorpark och körde lite på deras kvällskörning de har på onsdagar. Fint väder hela dagen men precis när jag kom fram och parkerade öppnade sig himlen och det verkligen ÖSTE ner regn i ca 1 timma. Med R-däck var det ingen idé att ge sig ut på banan när det regnade för det var stående vatten över allt.
Men efter ett tag när det slutat regna och folk kört lite på banan så var den bara blöt med nån enstaka vattenpöl så då gav jag mig ut för att gasa lite. Men jag känner mig absolut inte ett dugg bekväm att åka fort i blötan med denna bil, minsta lilla misstag och man snurrar. Klämde till med enormt långsamma 55sek. Målet för dagen var från början att se hur mycket snabbare än min gamla tid jag var, kört på 44sek med gamla motorn och min första Track day någonsin. Men det kunde jag glömma.

Nästa pass ut fanns det i alla fall torra spår på vissa ställen så man kunde ligga på lite men fortfarande för obekväm och vågar inte leta gränsen, hade förmodligen mycket mer grepp i kurvorna än jag vågade satsa på. Förbättrade mig lite till en 51sek tid men inget jag är nöjd med.

Något jag däremot är nöjd med är känslan i bromspedalen och hur bra det funkar nu så jag i alla fall har förtroende för bilen i bromsningen tillslut smile

https://rejsa.nu/im/user/7015/2020-08-20-09-08-44_img_20200819_193745.jpg

Senast redigerat av Alfman (20 augusti 2020)

Följ gärna mitt projekt
Toyota Mr2 Turbo Tracktoy
Toyota MR2 "Turbo" (1995)
Saab 93 (1956)
Alfman
22 augusti 2020 · 110 Inlägg

I går försökte jag leka fotograf och insåg att batteriet i bilen börjar ge upp, bilen startade inte efter 5 minuter med lyset på... som tur är har jag en bra sambo som kunde komma till undsättning. smile

https://rejsa.nu/im/user/7015/2020-08-22-11-16-03_mr2_odal.jpg

Följ gärna mitt projekt
Toyota Mr2 Turbo Tracktoy
Saab 93 (1956)
Toyota MR2 "Turbo" (1995)
SimonGT
23 augusti 2020 · 102 Inlägg

Gött du tycker du fått till bromsarna smile

Honda Civic Type-R "Championship" (2009)
Mitsubishi 3000GT "Twin Turbo" (1999)
Alfman
13 november 2020 · 110 Inlägg

Nu är säsongen över för min del och som för många andra blev det inte så våldsamt mycket kört.
3 gånger på GTR-Motorpark på deras onsdags körningar och 2 gånger konbana på Lunda flygfält.

Åter igen väldigt nöjd hur bromsarna nu fungerar efter byte av huvudbromscylinder, gäller bara för mig att våga lita på dem igen så jag kan börja bromsa riktigt sent.

På sista körningen på GTR-Motorpark så blåste jag packningen mellan turbo och grenrör. Men inte under själva körningen utan på vägen hem när jag svängde ut på motorvägen och gasade på för att komma upp i fart. Hur som helst en lätt fix.

https://rejsa.nu/im/user/7015/2020-11-13-16-49-06_user_scoped_temp_data_msgr_photo_for_upload_1602334511542_67206780510999543752.jpeg

Vinterns planer är inte så jätte omfattande, men målet var ju att ladda 2bar och jag tänkte försöka fixa så att det ska fungera så jag kan mappa om bilen till våren.
Sedan har jag haft problem med för höga insugstemperaturer när jag åkt kanske 10 minuter på bana så ska försöka avhjälpa det, åtminstone försöka minska problemet lite.

Sedan tänkte jag köpa ett chassie geometri kitt som redan är ut testat på bana och uträknat av folk som tycker sånt är kul så man kanske kan förbättra väghållningen ytterligare.

Så det som ska göras är alltså.
*Köpa och montera coil on plug grejer för att säkerställa tändningen till 2bar.
*Montera en "Phenolic spacer" på insuget. Vet inte om jag riktigt tror på detta men är så billigt så det är värt att testa i jakten på insugstemp.
*montera geometri kittet och även byta de kvarvarande gummibussningarna så bilens sista komfort försvinner hmm
*Flytta säkringsboxen till bagaget för att göra plats för ny catch tank.
*Till sist ska jag bygga den där styrningen av luft till intercoolern som jag pratat om men aldrig blir av.

Här är en bild med intercoolern bortplockad och även säkringsboxen är med på bild. Planen är att dra om lite slangar för att snygga upp och göra bättre med plats för det jag tänkt mig. Man ser även luftintaget på sidan därifrån jag ska dra luften till intercoolern.

https://rejsa.nu/im/user/7015/2020-11-13-17-06-41_img_20201113_144320.jpg

Senast redigerat av Alfman (13 november 2020)

Följ gärna mitt projekt
Toyota Mr2 Turbo Tracktoy
Saab 93 (1956)
Toyota MR2 "Turbo" (1995)
Alfman
25 november 2020 · 110 Inlägg

Angående geometri kittet så kommer här en ny artikel han som säljer litet har gjort vilket är rätt intressant för alla som gillar chassie geometri men framförallt för Gen2 mr2 ägare. smile

https://wilhelmraceworks.com/suspension-analysis

Följ gärna mitt projekt
Toyota Mr2 Turbo Tracktoy
Saab 93 (1956)
Toyota MR2 "Turbo" (1995)
Alfman
6 maj · 110 Inlägg

Hade massor av planer i vinter men ingen av dem besannades, massa annat i livet kom i vägen. Jag bytte jobb tex och det går mer energi än man tror när man försöker sätta sig in i massa nya saker. Men livet är hyfsat på rätt spår igen och jag har kommit in i det nya jobbet. Det börjar även bli ljusare ute på dagarna och kvällarna vilket man får energi av

Så det jag lyckats göra i vinter är att flytta säkringsboxen från motorrummet till bagaget, tyvärr inga bilder på det men i stort sett plockade jag ut kabel härvan hela vägen från bilen. Sedan borrade jag ett hål i bilen i skärmen så nu går kabel härvan i skärmen över bakre hjulhuset  i stället för genom motor utrymmet. På så sett har jag frigjort lite mer plats för andra saker som kommer så småningom hoppas jag.

Sen har jag beställt och fått hem geometri kittet jag pratade om tidigare.
Ska försöka besiktiga bilen nu till veckan sen ska detta monteras.
https://rejsa.nu/im/user/7015/2021-05-06-21-53-57_img_20210422_175031_700.jpg

Har haft lite problem med att få i 3:ans växel ibland speciellt på högre varv så försöker reda ut vad detta beror på, hoppas på att syncringar mår bra för verkar svårt att få tag på nya delar till dessa lådor i dag.

Men för att utesluta att det ska vara nått fel på växellänkaget så köpte jag helt enkelt ett nytt lite sportigare, tänkte skruva i det efter besiktningen med.
https://rejsa.nu/im/user/7015/2021-05-06-21-58-02_img_20210506_163933__01.jpg

Så med de små sakerna gjorda hoppas jag bilen ska sköta sig i år så jag får köra en hel del.  smile

Följ gärna mitt projekt
Toyota Mr2 Turbo Tracktoy
Saab 93 (1956)
Toyota MR2 "Turbo" (1995)
Vilot
10 maj · 489 Inlägg

Fina nya prylar! Hoppas allt går bra med Besiktningen!

CAR Magazine: "Probably one of the greatest, most satisfying, most perfectly balanced and tuned drivers cars to be built this decade, if not this century."
Honda Accord Type-R "Dr.Jekyll and Mr.Hyde" (1999)
Alfman
15 maj · 110 Inlägg

Bilen gick inte igenom besiktningen fick en 2:a på vidrutespolningen. Pumpen verkar ha lagt av så relativt enkel 2:a att fixa. Har beställt en ny pump så väntar på att den ska komma så ska jag besikta om den bara sen får jag åka ett helt år.

I dag har jag monterat alla prylar från geometri kittet och även växellänkaget. Länkaget har tighta och exakta lägen så blir nog en bra förbättring.

https://rejsa.nu/im/user/7015/2021-05-15-15-55-22_img_20210515_1524582.jpg

Kittet flyttar ner lite grejer för att förbättra bumpsteer bland annat vilket jag haft lite väl mycket av, speciellt känt av när jag kört konbana tycker jag.

Här är bilder från fram, med original delar och med geometri kit.

https://rejsa.nu/im/user/7015/2021-05-15-15-59-27_img_20210515_1249403.jpg
https://rejsa.nu/im/user/7015/2021-05-15-15-59-27_img_20210515_1340152.jpg

Och här är hur det ser ut bak. Var tvungen att byta en bussning som gick bra att göra med en 3-klo avdragare så jag slapp montera bort hela gubben och pressa i press.

https://rejsa.nu/im/user/7015/2021-05-15-16-01-09_img_20210515_1430273.jpg
https://rejsa.nu/im/user/7015/2021-05-15-16-01-09_img_20210515_1436192.jpg
https://rejsa.nu/im/user/7015/2021-05-15-16-01-09_img_20210515_1520273.jpg


Bara åka på hjulinställning nu så blir det att försöka testa grejerna strax smile

Följ gärna mitt projekt
Toyota Mr2 Turbo Tracktoy
Saab 93 (1956)
Toyota MR2 "Turbo" (1995)
Alfman
21 maj · 110 Inlägg

Fixat hjulinställning efter att allt blivit monterat testat att köra lite inspirerar genom några rondeller och känns som den svänger in riktigt bra.
Men ska bli spännande att se hur den känns när man kommer till någon bana.
Har beställt grejer för att testa göra hjulinställningar själv i framtiden men de grejorna dyker inte upp än på några veckor.

Bild på hjulinställningen
https://rejsa.nu/im/user/7015/2021-05-21-22-05-32_img_20210521_2153122.jpg


Splittern började se lite ledsen ut efter vatten osv så har planer på att göra en ny med lite ändrad design men ungefär lika stor men det blir sen nån gång när jag orkar och har lust.
Testade då att lägga kolfiberväv och epoxi på den jag har och det blev rätt hyfsat fast jag inte var så seriös. Den nya splittern kommer också draperad med kolfiber så den tål väta lite bättre och ser snyggare ut. Men då kommer jag köpa kolfiberväv i rätt storlek så jag inte behöver någon skrav.
https://rejsa.nu/im/user/7015/2021-05-21-22-12-08_img_20210521_215349.jpg

Hunnit vara iväg till Nifsta en sväng med och fastnade då på bild också.
https://rejsa.nu/im/user/7015/2021-05-21-22-14-35_fb_img_1621628039006.jpg

Följ gärna mitt projekt
Toyota Mr2 Turbo Tracktoy
Saab 93 (1956)
Toyota MR2 "Turbo" (1995)
Alfman
27 maj · 110 Inlägg

Får inte till styrningen av laddtrycket alls nå bra med original 3 port solanoiden som följer med EFR turbon till min 2 ports wastegate klocka jag köpte till turbon. Antingen får jag bara fjäderns laddtryck eller så får jag ALLT laddtryck. Tycker jag testat alla möjliga kombinationer man kan dra vacuumslangarna.

Så det hela slutade med att jag köpte mig en 4-port mac solanoid. Det är i alla fall självklar hur jag ska koppla den så får se i helgen när det slutat regna om det kommer fungera som jag vill så jag äntligen kan börja använda bilen i sommar.

https://rejsa.nu/im/user/7015/2021-05-27-21-16-39_img_20210527_202552.jpg

Följ gärna mitt projekt
Toyota Mr2 Turbo Tracktoy
Toyota MR2 "Turbo" (1995)
Saab 93 (1956)
Alfman
29 maj · 110 Inlägg

Nu är laddtrycksstyrningen installerad och testad med positivt resultat!

Har en 1bars fjäder i wastegateklockan vilket get mig 0,7bar med laddtrycksstyrningen avstängd precis som förut.

Men nu med dubbla ingångarna på wastegateklockan och 4 port laddtryck solanoiden så kommer jag upp i 1,5bar (som den är mappad till senast) vid 44% duty på styrningen mot 95% duty tidigare så nu finns det alltså plats för förbättring. Vi får se om jag kommer mappa om den i år eller om jag bara åker lite och fixar det nästa år.

Har även fått spolarvätskepumpen som jag fick en 2:a på besiktningen för att den inte fungerade. Den är monterad och testad så bara åka förbi besiktningen igen och visa upp sig.

Nu när vädret vänt här och det börjar bli soligt så ska jag anmäla mig till GTR motorparks onsdagskörning nu till veckan för att testa ut de nya väghållningens prylarna och se hur bilen känns. smile

Följ gärna mitt projekt
Toyota Mr2 Turbo Tracktoy
Saab 93 (1956)
Toyota MR2 "Turbo" (1995)
Alfman
31 maj · 110 Inlägg

Säg den glädje som varar...
Tändningen hänger inte med vid 1,2bar längre, testat att byta stift och knacka dem, blev lite bättre men fortfarande stora problem. Tänkte investera i nya tändkablar, rotor och fördelare. Bara byta och åka vidare.
Men visade sig att bara tändkablarna kostar 2300kr och då när ett coil on plug kit med kabelhärva och tändspolar kostar 5000kr så blev valet enkelt. Prylarna är beställda!

Men vill ändå köra nu på onsdag på GTR-motorpark så får skruva ner laddet så funkar det i alla fall.

Följ gärna mitt projekt
Toyota Mr2 Turbo Tracktoy
Saab 93 (1956)
Toyota MR2 "Turbo" (1995)
Alfman
26 oktober · 110 Inlägg

Har inte uppdaterat på ett tag men får väl erkänna att det inte hänt så mycket heller.
Lyckades inte åka bana en enda gång i år, för mycket annat som kom emellan, men nästa år ska jag försöka komma iväg på några körningar i alla fall.

Hur som helst så blev det COP kit till tändningen som jag kör på wasted spark och signal via fördelaren så länge, tanken är att göra om senare med vevaxel givare också men det blir först senare när jag gör i ordning en ny topp med roligare kammare osv, men de planerna ligger långt fram. Jag har dock köpt på mig en fin topp som ligger i garaget och väntar.

Hade en usel bild på när jag monterade COP prylarna, innan jag byggt nån fästanordning osv.
https://rejsa.nu/im/user/7015/2021-10-26-13-23-34_img_20210710_194458.jpg

Jag har aldrig riktigt varit nöjd med hur bromsarna fungerar, även om det blev bättre efter jag bytte huvudbromscylinder, och köra fort på bana när man inte riktigt litar på känslan i pedalen är inte så lätt. Så jag tog beslutet att köpa ett beprövat bromskitt till MR2an som jag precis har fått hem och kommer att monteras under vintern.
https://rejsa.nu/im/user/7015/2021-10-26-13-29-10_hd_brake_kit.jpg

Över vintern kommer jag även byta en stötdämpare fram som det är läckage på och eventuellt bygga om till vattenkyld intercooler om tiden och orken räcker till.

I övrigt denna sommar lyckades jag komma iväg på Japdays träffen på Mantorp och träffa lite likasinnade i alla fall, men regnade hela tiden så stod över att köra när jag bara hade R-däck. Sedan har jag varit på någon träff här i Uppsala och parkerat lite.
https://rejsa.nu/im/user/7015/2021-10-26-13-31-58_fb_img_1632070111711.jpg
https://rejsa.nu/im/user/7015/2021-10-26-13-31-58_img_20211023_161517.jpg
https://rejsa.nu/im/user/7015/2021-10-26-13-31-58_img_20211023_161535.jpg

Följ gärna mitt projekt
Toyota Mr2 Turbo Tracktoy
Toyota MR2 "Turbo" (1995)
Saab 93 (1956)
Alfman
28 oktober · 110 Inlägg

Glömde helt bort att nämna att jag beställde en kylare till växellådan också men gick igenom lådorna med bromsar i dag för att se till att jag fått allting och då dök den upp. Original kylaren är bara 1dm långt rör så är ju rätt dålig.

Ni som har sett "project Blinky" på youtube och sett avsnitten när de håller på med växellådan får se precis hur original kylröret ser ut även om de plockar bort det helt i stort sätt så kommet jag ersätta det med en kylare i stället. Lådorna har en oljepump original vilket gör det väldigt enkel att montera en kylare.
Lådan i GT4an är ju samma som i mr2an förutom att GT4ans låda har fördelningslåda.

Här kommer en bild på kittet, bilder på installation kommer senare.
https://rejsa.nu/im/user/7015/2021-10-28-20-53-50_transmission_cooler_1.jpg

Följ gärna mitt projekt
Toyota Mr2 Turbo Tracktoy
Toyota MR2 "Turbo" (1995)
Saab 93 (1956)
Alfman
18 november · 110 Inlägg

Fick lite feeling i november mörkret för att bli lite gladare och drömma mig bort till rejsing säsongen.  smile
Bromsarna skulle vara bolt-on kit och ni vet alla hur bra sånt egentligen brukar passa. Så jag bestämde mig för att provmontera bromsarna utan bromsbelägg och slangar osv.

Här är original bromsarna bak. 1-kolvs ok och 280x22mm skiva. Inbyggd handbroms i oket.
https://rejsa.nu/im/user/7015/2021-11-18-20-39-27_img_20211118_195240_234.jpg

Fick ta bort bromsskölden för att få plats med adaptern för handbromsen och även för skivan.
https://rejsa.nu/im/user/7015/2021-11-18-20-39-27_img_20211118_193901.jpg

Förutom att jag fick ta bort bromsskölden så var det faktiskt helt bolt on, riktigt förvånad.
https://rejsa.nu/im/user/7015/2021-11-18-20-39-27_img_20211118_195240_264.jpg

Fram hade jag ju 4-kolv BMW-ok med 315-28mm skivor, men fixk aldrig riktigt rätt feeling i pedalen med dem tyvärr.
https://rejsa.nu/im/user/7015/2021-11-18-20-39-27_2019-02-20-19-30-21_img_20190220_180308.jpg

Det nya oken ska vara bättre anpassade för huvudcylinder så hoppas på bättre funktion. Passade helt utan att jag behövde modda något med hade kapat lite i bromsskölden sen tidigare.
4-kolvs ok här med men med en 310x32m skiva.
https://rejsa.nu/im/user/7015/2021-11-18-20-39-27_img_20211118_200508.jpg

Blir att plocka lös allt igen och på med loctite och sedan montera bromsslangar och lufta osv.

Följ gärna mitt projekt
Toyota Mr2 Turbo Tracktoy
Saab 93 (1956)
Toyota MR2 "Turbo" (1995)
Rikard_Persson NISMO <3
19 november · 803 Inlägg

Så kul att hitta din bil här!! Riktigt fina bromsar du skaffat!

Kolla gärna projekttråden om min R33 GT-R
Har du en JDM bil så kolla även JDM Life Sweden på facebook!
Instagram @ricard_jdm
Nissan Skyline R33 GT-R "Nismo S-Tune" (1997)
Volvo V50 Classic "ERST" (2012)
Alfman
23 november · 110 Inlägg

Rikard_Persson skrev:
Så kul att hitta din bil här!! Riktigt fina bromsar du skaffat!

Tackar!
Ja nånstans behöver man ju ha en dagbok på alla dumheter man hittat på 😄

Får hoppas bromsarna funkar bättre nu så det blir lite mer banåka nästa år.

Följ gärna mitt projekt
Toyota Mr2 Turbo Tracktoy
Saab 93 (1956)
Toyota MR2 "Turbo" (1995)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang