Idag var den stora dagen. Visste att vissa saker inte skulle gå igenom, t.ex att vindrutan är helt söndersprucken och att avgasröret läcker.
Gissa hur det gick?
Körförbud såklart...
Gubben som kollade bilen (som va jäkligt schysst för övrigt) skulle kolla bromsar och det bara pös vid höger bakdäck. Ingen bromsverkan alls...
Bromsröret var av, och det pissade ut bromsvätska.
Dessutom var "Infästning bakvagn, båda sidor" helt sönderrostade. Inte bra! Kan vara därför bilen har svängt och vinglat lite som den velat sista tiden...
Fick sammanlagt 8 anmärkningar. 7 tvåor och 1 trea (körförbud). Bilen fick inte ens köras från platsen

Besiktningsmannen sa t.o.m att det var det värsta han sett från den bilmodellen hittills, och att jag borde hitta ny bil

Tur som attan att jag köpt ny bil! Tyvärr får jag inte den förrän den 23:e, så tills dess får jag försöka åka buss.
Clion ska iaf nu säljas som en reservdelsbil och får inte mer än 2-3000 för den. MAX.
Ville bara skriva av mig lite.. Blir så sur. Inte för att jag ska ha kvar bilen så länge till, men den kunde väl iaf fungera tills jag får Volvon?!