Stulna bilar

crx89
17 januari 2007 · 4 Inlägg

Blir så jäkla less på alla människor som inte kan skilja på ditt och mitt. Gick in på garaget i morse och såg evon som blev stulen men hittades, fasen vad skönt för ägaren.
Vet precis hur det känns när man blir drabbad.

I somras precis när jag hade fått min första lägenhet (behövs startkapital) och skulle flytta hemifrån hände detta. Bott där i ca en vecka så kastar någon jävel in en cykel i bakluckan på min nyköpta begagnade volvo 745gl. Tror du att man blir lack eller när man kommer ut på morgonen och ser en jävla cykel, helvete tänkte jag. Hade ju bara trafikförsäkring på den.

Två dagar senare står 745an på jobbet med trasig baklucka. Aja tänkte jag. Får väl ta CRXEN då, skulle iväg och käka pizza med tjejen. Efter pizzan drar vi hem till mig igen för att fixa lite lampor å så. När vi skulle dra till tjejen å sova 2timmar senare (ville inte ha bilen där under natten) kom vi ut å såg bilen jäveln utan fälgar med hela bilens tyngd på frontspoilern. Spoilern höll (bra kavlite) men fan vad lack man blev. Aja va bara på och skruva på ett par gamla plåtfälgar så man kunde köra bort bilen iaf.

Det är inte slut nu. Drog på en semesterresa till Mallorca en vecka i slutet av juli parkerade 745an hos en polare. Kom hem från semestern å bilen va borta!!!!!!
Aja det var bara att ringa försäkringsbolaget en tredje gång. Nu kör jag två rattkrycykor på en sliten jävla volvo och crxen står bakom lås och bom


Ha en bra dag. Ville bara skriva av mig lite!!!! Lås bilen nästa gång och gör allt för att försvåra för tjuven så ses vi i sommar på alla träffar............

Honda crx (1989)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang