Golf reservdel, kostnadsfråga

universe
20 juni · 9 Inlägg

Hej, vad skulle reservdelen kosta för att köpa till en Golf 2013 modell? Noll koll på bilar så hoppas jag hamnat rätt 🥶

https://www1.garaget.org/gallery/images/224/223913/223913-5ddec21f64bebcd08bfc43467ea7fcc0.jpg

trubbelturbo
20 juni · 1 069 Inlägg

Är det denna du menar, spolarmunstycke?

https://www.bildelsbasen.se/se-sv/VW/VW … K0955109C/

Lite beroende på om det bara är själva locket eller hela spolaren så verkar kostnaden ligga på mellan 150-750 om man köper en begagnad på en bildemontering.

Men för h*lvete, kan du ge f*n i att svära så in i h*lvetes j*vla mycket eller?
Cuefa Kungen av dagspendlande.
20 juni · 1 493 Inlägg

Locket kostar nånstans 150-200kr på VAG. Sen en burk färg till det eftersom dom kommer grundfärgade.
Bilen i fråga verkar vara Candy-vit. Räkna ca 400kr för sprayburken inkl. klarlack.

Autopilot: På.
spillolja
20 juni · 2 098 Inlägg

Är det någon som efterfrågar strålkastarspolning ?, jag har på min tagit bort säkringen tilldensamma när jag köpte min golf för över 6 år sedan, så innehållet i behållaren räcker längre smile

En VW går aldrig sönder, den upphör bara tillfälligt att fungera
insidan Jag ska hjälpa dig..med det lilla jag kan..:)
20 juni · 3 444 Inlägg

spillolja skrev:
Är det någon som efterfrågar strålkastarspolning ?, jag har på min tagit bort säkringen tilldensamma när jag köpte min golf för över 6 år sedan, så innehållet i behållaren räcker längre smile

Due,  något som är så billigt som vatten behöver man inte spara på..smile

Growe Fri fart för ett fritt folk!
20 juni · 9 740 Inlägg

insidan skrev:

spillolja skrev:

Due,  något som är så billigt som vatten behöver man inte spara på..smile

snålhet bedrar vishet första gången det är kallt ute smile

Stance=slammad bil som endast kan framföras i 2km/h på svenska vägar. håll skiten hemma i garaget så slipper vi andra hamna bakom era skithögar..
Cuefa Kungen av dagspendlande.
25 juni · 1 493 Inlägg

spillolja skrev:

Har kodat om min egen så den bara går om jag håller inne spaken 3 sekunder eller längre. Behöver i stort sett aldrig fylla på spolarvätska.

Men det hör varken hit eller dit, i det här fallet tror jag att trådskaparen är ute efter en snyggare look på bilen sin, ett hål i stötfångaren är inte så smickrande ^^

Autopilot: På.
Sponsrade tjänster

Snabbt och enkelt,
med 11 miljoner fordon!

• Fordonsdata
  • Tekniska data
  • Historik
  • Ägare
  • Värdering
  • Skuldkontroll
Senast i forumet
Diskussionsforum