6862
Sök

Flytta över "Fuelio" appen, med innehåll, till ny telefon ?

KenthIJ
13 mars 2021
Har bytt telefon och bara lyckats flytta över "Fuelio" appen, men får inte med innehållet i appen till min nya telefon.
Finns det något sätt att lösa det eller måste man sitta och skriva in alla data manuellt ?

2 360 Inlägg
13 mars 2021
Finns en sån "backup moln" i inställningar

KenthIJ
13 mars 2021
Xebers76 skrev:

Skall jag leta efter den i gamla eller nya telefonen?

Testade med appen "smart switch" men det funkade inte. Får bara över själva appen men inte innehållet.

Vettemannen
13 mars 2021
KenthIJ skrev:
Xebers76 skrev:

Testade med appen "smart switch" men det funkade inte. Får bara över själva appen men inte innehållet.

För mig låter det som att du ska göra en backup från den gamla telefonen och hämta ner med den nya telefonen. Men jag kan ha fel, men det låter så.

/Benny

KenthIJ
13 mars 2021
Vettemannen skrev:
KenthIJ skrev:
Xebers76 skrev:

För mig låter det som att du ska göra en backup från den gamla telefonen och hämta ner med den nya telefonen. Men jag kan ha fel, men det låter så.

/Benny

Tackar.

Skall kolla

Den gamla är en fem år gammal Sony Xperia Z5 så den kanske inte uppdaterar/synkar så bra

KenthIJ
13 mars 2021
Vettemannen skrev:
KenthIJ skrev:
Xebers76 skrev:

/Benny

Jodå.
Gjorde en ny backupp på gamla telefonen. Fick rensa bort en del gammalt för att frigöra lagringsutrymme och Nu funkade det. Tackar

Sök