2290
Sök

Dåliga skämt-tråden

Bacon
162 Inlägg
7 februari 2007
vad har en tant på 70 år mellan brösten som en tjej på 20 år inte har-"navelen"-

ha ha
Senast redigerat av TPCBacon (8 februari 2007)

Ha de Bacon

The Gunner
182 Inlägg
9 februari 2007
Det var 12 präster som skulle testas om de blev kåta av att se en tjej...
De fick varsin pingla runt snorren och en snygg tjej kom in, böjde sig ner och visade muffen...
En pingla, pinglade och trillade av snorren på den ena prästen, därpå han böjde sig ner för att plocka upp den så hördes ett sjuhelsikes pinglande i bakgrunden...

Där stod resterande 11 präster med snorren i vädret!

Keyboard Not Found - Press [F1] to Continue.

The Gunner
182 Inlägg
9 februari 2007
En präst en smart blondin och stålmanen skulle hoppa ner från en skyskrapa, vem nådde marken först?
-Vet inte.
-prästen för varken stålmanen eller smarta blondiner finns.

The Gunner
182 Inlägg
9 februari 2007
Det var ett Brunett-par som gick längs gatan och gjorde high-five på varandra och ropade
"-Tjoohoo, femtiosju dagar!"
Så dom gick in till en bar och beställde varsin öl och lämnade kortet i baren. De skålade och ropade:
"-Tjoohoo, femtiosju dagar!"
Efter några öl och vid varje sup sa de ""-Tjoohoo, femtiosju dagar!" så blev bartendern nyfiken och undrade vad de två firade..
"-Jo", svarade brunett-killen, "-det är såhär att vi har precis lyckats lägga en pussel tillsammans på femtiosju dagar!!! Helt sjukt liksom"
Paret fick glädjerus igen och skålade "-Tjoohoo, femtiosju dagar!"

Bartendern undrade vad det var för speciellt med det egentligen. Brunettjejen svarade honom:

"Vi la pusseln på 57 dagar, men på paketet står det från 3-5år!"

The Gunner
182 Inlägg
9 februari 2007
Fröken visar en bild av en penis för sina 1:a klassare och frågar vad det är,

elin räcker upp handen och säger jag vet inte vad den heter men jag vet att min pappa har 2.

2 säger fröken frågande, ja en liten när han kissar och en stor när han borstar tänderna på mamma.

----------------------------------------------------

Har du hört om blondinen som blev utelåst från sin bil?

jo hon lyckades ju låsa ute sig från sin bil.
men hon hittade en galje som tur var.
så hon stack in galjen i låset för att försöka öppna och när hon stod där och försökte öppna dörren så drog molnen ihop sig på himelen.
då fick hon ännu mer bråttom för hon hade ju glömt och fälla upp cabben på bilen.

preem pump
836 Inlägg
9 februari 2007
varför står det 17 blondiner utan för krogen?

man måste vara 18 för att få komma in
big_smile

wrooooom.ptshhhhhhhhhhhiiiiiiiiiii

132 Inlägg
9 februari 2007
Vad är det för likhet mellan en gammal hora och att komma i tid till bussen?

Slapp springa...

32 Inlägg
11 februari 2007
Jusst nu slickar 23 miljoner ***, 36 miljoner suger ***, 15 miljoner har precis fått orgasm, 6 miljoner har skönt sex och en stackars jävel sitter och läser på garaget smile

www.garaget.org/kapten222
Corrado G60
Golf III VR6

32 Inlägg
11 februari 2007
Vet du vad tallibanen sa när flygvärdinan frågade om han ville ha nåt att dricka??

Nej tack! Ja ska snart köra

Två bönder hade varit in i stan och handlat. Den ene hade köpt medicin mot utslag på bröstet. Den andre hade köpt medel mot loppor på höns. På hemvägen rastade de på gästgiverit och lyckades givetvis förväxla sina paket. Samma kväll stod han me utslag på bröstet o gnuggade staken med medicinen. -Men där har du väll inga utslag, invände hustrun. - Nej men de står på flaskan "Även pinnen där hönan suttit ingnides noga"

www.garaget.org/kapten222
Corrado G60
Golf III VR6

.......
2 655 Inlägg
11 februari 2007
En tjej går in i en matbutik. Hon köper: Ett äpple, En banan, En persika En kringla, En liter mjölk, En burk sylt, En tandborste, En tub tandkräm... Mannen i kassan kikar på henne, och med ett stort leende frågar han: - Du är singel va?? Tjejen ler snällt tillbaka och svarar: - Ja, hur kunde du gissa det?? Han svarar: - För att du är skitful!!

27 Inlägg
11 februari 2007
Vad ska du köpa för tjugan du fick ?
En plånbok att lägga den i big_smile

Yrkesförare
1 073 Inlägg
11 februari 2007
Vet du vad sträckan mellan fartkamerorna kallas??

Gasaremsan!tongue

C70 byggande djurvårdare
545 Inlägg
11 februari 2007
ahahahahaha

Två ord räcker, SAAB knäcker

AT Däck
501 Inlägg
11 februari 2007
haha den med pusslet var lätt bäst

R Däck och gatdäck Till Sveriges Lägsta Priser
AT Däck
www.atdack.se

LEGITIMERAD KLAPPSÄNKARE
153 Inlägg
12 februari 2007
Älskar denna tråden!!

Det var en gång en dräng och en bonde som bodde i sin ensamhet ute på vischan..
En dag skulle bonden åka in till stan och handla lite, så han sa till drängen att han skulle slå allt gräs i kornas hage.. Drängen började slå gräs och bonden åkte till stan.
När bonden kom tillbaka efter några timmar så var drängen klar.
B: Men jösses min drängpöjk! E du redan klar?
D: Jovars, det var inte så mkt som d såg ut
B: Men du, där borta har du glömt en stor fläck..!
D: Jo jag vet, men den delen är lite speciell för mig, jag blev av med min oskuld där..
B: Jahaaa men då förstår jag..
Bonden kollade runt lite till och fick se en fläck till som inte var slagen.
B: Men du, där har du ju glömt en fläck till!
D: Jo men du förstår att den delen är lite speciell för mig den också! Där stod nämligen hennes mor..!
B: Men kors i jösse namn, Vad sa hon när hon såg att du betäckte hennes dotter???
D: MUUUUUUU!!

Det var en gång en bonde som hade många fem kor, en tjur och en gammal sugga. Korna hade börjat mjölka väldigt dåligt så han ringde efter en veterinär.. Dagen kom då veterinären skulle kolla på kossorna. Nu var det så att denna veterinär var en väldigt duktig buktalare, så han bestämde sig för att driva lite med bonden.
Veterinären gick fram till Rosa och frågade varför hon inte ville mjölka så mkt..
Rosa kunde ju givetvis inte svara men veterinären buktalade:
V: "jo det är så att tjuren e så lat här"
Bonden häll på att svimma, han hade ju aldrig hört korna prata innan..!
Veterinären gjorde samma sak med alla korna och gick sist fram till suggan och frågade henne varför hon såg så nere ut.. Innan veterinären hann börja buktala ryter bonden:

"SÄGER DU NÅNTING GRISDJÄVUL SÅ GÅR DU TILL SLAKT ÖGONABÖJ!!!"

HAHA^^

Alla skriver alltid citat i hopp om att verka smartare än vad man är, men det känns lite löjligt att försöka verka smartare med andras ord...

90mil+ på en tank.
484 Inlägg
12 februari 2007
Det var en stockholmare som åkte upp till sin brorsa i norrland för att jaga,När han väll kommer dit så kunde inte brorsan följa med,för han var tvungen att hjälpa sin fru.
-Så han säger,ta geväret och hundarna och gå ut i skogen och skjut lite.
Stockholmarn kom tillbaka efter 5min.
-Vafan har du redan skjutit nått.
Har du fler hundar.

Diesel is the blood of satan.

537 Inlägg
12 februari 2007
de två tornen i worldtrade center stod och pratade med varandra: Värst vad du var rasande igår. Ja, jag vet inte vad som flög i mig.

big_smile
Senast redigerat av fettokissen (12 februari 2007)

LOSING is not an option... BIG TOYS R 4 BIG BOYS.

1 722 Inlägg
12 februari 2007
fettokissen skrev:
de två tornen i worldtrade center stod och pratade med varandra: Värst vad du var rasande igår. Ja, jag vet inte vad som flög i mig.

big_smile

HAHA:D Den var då allt bäst tongue

<----- Gå o kolla på en av Sveriges finaste w123 o lägg en röst o några kommentarer

Large Cap
1 816 Inlägg
12 februari 2007
Det var en gång som var grusad.

smile

Personbilssystemstekniker.
365 Inlägg
12 februari 2007
Har du hört om klockmästaren som lackade ur?

Felsökning är en konst, inte bara vetenskap... och 90% tur

Sök