1852
Sök

Dåliga skämt-tråden

med lem
1 925 Inlägg
15 mars 2007
läste nyss det roligaste skämtet i motorforumet big_smile

en kille frågar en sak om sin luftburk på bmw e36 ... kolla här

moonZhine skrev:
hejsan..
satt dit öppet filter på min bmw och i orginal lufburken satt det nån slags givare eller nå med två slangar till,,typ tillopp och retur men vad har denna för funktion..

lelleal skrev:
Vet inte men stoppa igen dom med nåt de ger runt 100 hkr extra....de gjorde en som ja kände sen körde han den i bromsbänk vilket visade 100 hkr extra smile

all affischering utom affischering om affischering förbjuden förbjuden !

601 Inlägg
15 mars 2007
_fillan_ skrev:
läste nyss det roligaste skämtet i motorforumet big_smile

en kille frågar en sak om sin luftburk på bmw e36 ... kolla här

moonZhine skrev:
hejsan..
satt dit öppet filter på min bmw och i orginal lufburken satt det nån slags givare eller nå med två slangar till,,typ tillopp och retur men vad har denna för funktion..

lelleal skrev:
Vet inte men stoppa igen dom med nåt de ger runt 100 hkr extra....de gjorde en som ja kände sen körde han den i bromsbänk vilket visade 100 hkr extra smile

Haha jag såg med det:P Så fult haha

1 418 Inlägg
15 mars 2007
Varför tog hitler livet av sig?
han såg gasräkningen.. wink

Säger precis som jag tycker och tänker! Har alltid gjort och kommer alltid att göra det :)
Yttrandefrihet på Garaget.org? Nej tydligen inte.

:]
469 Inlägg
15 mars 2007
Cochise skrev:
En man gick till läkaren och klagade över för tidig utlösning. Läkarens råd: När du är nära utlösning försök att skrämma dig själv. Mannen köpte en startpistol, kom hem och satt igång i 69:a med sin fru. Då utlösning närma sig brände han av pistolen. Nästa dag gick han till läkaren. Hur gick det frågade läkaren? Åt helvete, min fru bet av 5 cm av ballen, sket mig i ansiktet och grannen kom ut ur klädskåpet med armarna i vädret!
Bonden drömde en natt att han var ute och gick i skogen. Plötsligt blev han skitnödig och slet för att få loss en mosstuva för att torka sig i röven med. Han vaknar av att kärringen skriker ”Är det fan inte nog med att du ligger och skiter i sängen, ska du riva av mig fitthåret också?!”

-----------------------------------

En obducent hade en grupp nya elever uppställda framför en avliden uteliggare, ”Det är framförallt 2 saker ni måste lära er. För det första, inget får äckla er.” Han stoppade in fingret i röven på den döde, och sög sen på fingret! Efter en viss tvekan gjorde studenterna samma sak. ”Det andra ni VERKLIGEN måste lära er är uppmärksamhet. Det var pekfingret jag stack i röven och långfingret jag sög på…”

HAHA

HAhaha tonguetongue

27 Inlägg
15 mars 2007
vet ni va de är för likhet imellan fruntimmer o bildäck??

båda skriker när man gasar

// Hessel

7 Inlägg
15 mars 2007
Denna historien handlar om en kvinna som är dvärg. Hon fick alltid samma problem när det var regnigt och slaskigt ute, hon fick konstigt nog skavsår i sitt underliv. Hon bestämde sej för att gå till gynekologen och kolla upp vad de egentligen var för fel nästa gång det regnade.
Hon gav sig av en regnig dag när det som vanligt skavde, hon hade ont och pulsade sej fram till gynekologen och berätta vad hon hade för problem. Gynekologen undersökte henne noga och sa till slut,
- Jahadu! Nu tror jag det är klart, du får se hur det är när du går hem.
Dvärgen gick hem lätt och snabbt och kände inget alls , hon var häpen över hur duktig gynekologen varit, och var tvungen och ringa och fråga vad han egentligen hade gjort.
Hon ringde och talade om att allt blivit jättebra, och tackade, och ställde till sist frågan,
- HUR GJORDE DU DETTA?
Han svarade kortfattat...
- Jag klippte bara av 10 cm av dina gummistövlar!

Jag jobbar för bilen:mad: Bilen jobbar för mig :lol:

Säl-Tämjare...
1 024 Inlägg
15 mars 2007
vf-mannen skrev:
Denna historien handlar om en kvinna som är dvärg. Hon fick alltid samma problem när det var regnigt och slaskigt ute, hon fick konstigt nog skavsår i sitt underliv. Hon bestämde sej för att gå till gynekologen och kolla upp vad de egentligen var för fel nästa gång det regnade.
Hon gav sig av en regnig dag när det som vanligt skavde, hon hade ont och pulsade sej fram till gynekologen och berätta vad hon hade för problem. Gynekologen undersökte henne noga och sa till slut,
- Jahadu! Nu tror jag det är klart, du får se hur det är när du går hem.
Dvärgen gick hem lätt och snabbt och kände inget alls , hon var häpen över hur duktig gynekologen varit, och var tvungen och ringa och fråga vad han egentligen hade gjort.
Hon ringde och talade om att allt blivit jättebra, och tackade, och ställde till sist frågan,
- HUR GJORDE DU DETTA?
Han svarade kortfattat...
- Jag klippte bara av 10 cm av dina gummistövlar!

Hahahaha, den va helt ok!!

Vilket jävla drag :)

Säl-Tämjare...
1 024 Inlägg
15 mars 2007
GurraG skrev:
är det bara jag som har så brutalt sjuk humor?? sitter här helt själv och bara viker mej av skratt.. big_smile

Å nej, jag håller med dig fullt big_smile

Vilket jävla drag :)

266 Inlägg
15 mars 2007
var det inte dåliga skämt som gällde? dessa skämt eju för fan av topp klass allihop! men det kanske e jag som har dålig humor?wink

Kettunen
15 mars 2007
Nått som är värt att se! Gert Fylking & Robert ashberg ´s film. HAHAHA Fick fölabba sjukt mkt!

Vad blir det om man plockar isär en cykel o trycker upp den i röva o skiter ut den igen??
Världens största kinderägg tongue

266 Inlägg
15 mars 2007
dusty skrev:
det var två älgar som var ute och flög. då sa den ena:
älg1: du har en bulle i örat!
älg2: va?
älg1: du har en bulle i örat!
älg2: jag hör inte för jag har en bulle i örat!

--------

det var en gång två älgar som var ute och flög då sa den ena till den andra:
älg1: du har en bulle i ögat!
älg2: det ser jag väll

---------

-Vet du va en tjej säger till en kille med liten ***?
-Nej

*fyndig* wink

Låter lite som den här!
vet du vad en tjej säger när hon får en riktig stor i sig?
E man snabb så svarar man JA!!
Mvh niclas

238 Inlägg
16 mars 2007
det var roligt sålänge det vara sa basilen..

238 Inlägg
16 mars 2007
mamma får jag ta en kaka? javisst svarade mamman men mamma jag har ju inga armar !mamma svarade inga armar ingen kaka!!

etiopens nationalsång vet ni den ??

stay hungry!!

etiopens bästa ishockey landslag tre knoter..

238 Inlägg
16 mars 2007
finlands bäste boxare      ranta runt i ringen:)

Kettunen
16 mars 2007
Va sjunger negern när han skiter? WE ARE FAMILY tongue
Va säger negern när han skiter då? Tjenare kusin big_smile
HAHAHA
Obs ingen jävla rasist pga detta. Grymt kul bara smile

INGET ANNAT!!
1 725 Inlägg
16 mars 2007
Haha jag sitter här trött som fan och håller på att skratta ihjäl mej.. big_smile

med lem
1 925 Inlägg
16 mars 2007
GurraG skrev:
Haha jag sitter här trött som fan och håller på att skratta ihjäl mej.. big_smile

hahah samma här ! big_smile

all affischering utom affischering om affischering förbjuden förbjuden !

INGET ANNAT!!
1 725 Inlägg
16 mars 2007
känns bra att veta att inte bara jag har så sjuk humor alltså.. big_smile

Slav
1 454 Inlägg
16 mars 2007
VivaLaFritz skrev:
-"nää, det var det inte, sa lille Kalle, han är bandyspelare i Edsbyn och det är så jävla pinsamt att berätta.

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA!!!!!!!!! den e så förbannat BÄST ja viker mej dubbel av skratt!!!

Tack till
Tompa för riktigt grym mappning, hör av er om ni behöver mer fart i en T5 eller T7 Saab.
Janne på Autoexperten Gävle
Jonas på Bakaxeldelar för niceprice på delar.

dalmasens
16 mars 2007
Cochise skrev:
En man gick till läkaren och klagade över för tidig utlösning. Läkarens råd: När du är nära utlösning försök att skrämma dig själv. Mannen köpte en startpistol, kom hem och satt igång i 69:a med sin fru. Då utlösning närma sig brände han av pistolen. Nästa dag gick han till läkaren. Hur gick det frågade läkaren? Åt helvete, min fru bet av 5 cm av ballen, sket mig i ansiktet och grannen kom ut ur klädskåpet med armarna i vädret!
Bonden drömde en natt att han var ute och gick i skogen. Plötsligt blev han skitnödig och slet för att få loss en mosstuva för att torka sig i röven med. Han vaknar av att kärringen skriker ”Är det fan inte nog med att du ligger och skiter i sängen, ska du riva av mig fitthåret också?!”

-----------------------------------

En obducent hade en grupp nya elever uppställda framför en avliden uteliggare, ”Det är framförallt 2 saker ni måste lära er. För det första, inget får äckla er.” Han stoppade in fingret i röven på den döde, och sög sen på fingret! Efter en viss tvekan gjorde studenterna samma sak. ”Det andra ni VERKLIGEN måste lära er är uppmärksamhet. Det var pekfingret jag stack i röven och långfingret jag sög på…”

HAHA

haha störtsköna skämt haha

Sök