2098
Sök

Dåliga skämt-tråden

237 Inlägg
19 mars 2007
Att köra mercedes är som att knulla sin bästa vän i röven, kanske skönt men man gör det inte!

[img]http://www.danasoft.com/sig/Danijel51558.jpg[/img]

266 Inlägg
19 mars 2007
Att gå på krogen e som att öppna en redan öppen chokladask!
Alla godingar e tagna, och allt som finns kvar e några spritfyllda äckel i hörnen!

mvh niclas

266 Inlägg
19 mars 2007
Sexställningen piraten:
Du tar din tjej bakifrån, precis innan det går för dig tar du ut den och istället för att komma på ryggen, spottar du ist.! följden blir att hon vänder sig om, du sprutar henne i ögat samtidigt som du knäar henne på låret! hon haltar i väg skitsur på ett ben med en hand för ögat = piraten!!

mvh niclas

INGET ANNAT!!
1 725 Inlägg
21 mars 2007
doktorn frågar sin patient: Haltar du alltid??

Patienten: Nej bara när jag går.. tongue

70 Inlägg
21 mars 2007
Vad gör glasmästaren när han inte har något glas?
Svar:Dricker derekt ur flaska...                smile                        Ha Ha Ha Ha hajhaha haaa...

No pain
No game

11 Inlägg
22 mars 2007
Lisa var ute på båtsemester med sina kompisar, när de lade till vid en gästhamn.
Eftersom det var Lisas tur att sköta matinköpen gick hon själv till Konsum och
handlade, medan de övriga tjejerna ordnade med båten. I affären plockar hon två
liter mjölk, ett tolvpack ägg, tre liter juice, ett salladshuvud, en burk
snabbkaffe och ett paket bacon.

När Lisa står i kön till kassan ställer sig en medlem av torgets A-lag bakom
kvinnan. När hon så småningom lägger upp varorna på bandet i kassan stirrar
mannen på dom. Medan varorna passerar kassörskan säger A-lagaren
lugnt:

-Du måste vara singel.

Lisa blir förvånad över hans ord, samtidigt som hon blir nyfiken på hur Han kan
veta det - hon är mycket riktigt singel. Hon tittar på sina varor och undrar vad
det är som avslöjar hennes civilstånd. Nyfikenheten tar överhanden och hon
säger:

-Du har faktiskt helt rätt. Men hur i all världen kunde du veta det?

A-lagaren svarar:

-Du är skitful.

1 112 Inlägg
23 mars 2007
Danijel skrev:
Att köra mercedes är som att knulla sin bästa vän i röven, kanske skönt men man gör det inte!

fan va riktigt!!!

"Riktiga bilar drar 1,5l milen"

266 Inlägg
24 mars 2007
Hon: hur i all sin dar kan denna lilla handväska va så förbannat dyr?
Expiditen: ja så du, den är gjord av *** skinn, smeker man den blir det en resväska!!

mvh niclas

266 Inlägg
24 mars 2007
har berättat följande i ett annat forum! men tar det här oxå!!
2 berusade damer hade haft en utekväll! de e kissnödiga på vägen hem! de stannar till vid en kyrkogård och gör sina behov! den ena kvinnan torkar sig med sina trosor och slänger de sen, den andra torkar sig med en gravbukett! nästa dag ringer den äkta mannen till den andra, och säger det gick nog vilt till igår, för min fru kom hem utan trosor! klaga inte för min kom hem med ett visitkort uppstoppat i röven där det stod" vi glömmer dig aldrig"! mvh niclas

INGET ANNAT!!
1 725 Inlägg
4 april 2007
nicke_b2: mer skämt av dej vill jag ha.. wink

135 Inlägg
4 april 2007
Varför får jag inte hugga ner träd när Agneta Fältskog...

Två verktyg satt och tittade på tv, en såg...

Katt svalde lampa, lös i magen.

Katt svalde stol, satt i halsen...

Katt svalde kamera, sket blixtsnabbt...

Katt svalde bil, blev jaguar

Katt svalde hink, spann...

Katt köpte hus, fick rabatt...

Jag kan fortsätta hela dagen lol

Idrott luktar svett, sport luktar bensin

104 Inlägg
4 april 2007
Säkert redan skriven men ändå :
Vety du vad sveriges längsta same heter ...?
Nä ?
Enok Nitti .... Å han e gift med Cirka..................som e kort............

Dogs have owners, cats have staff....

vad är sommarn när vinter finns runt hörnet
741 Inlägg
4 april 2007
Trådstartare
vad heter enok nitti och cirka nittis hund då, jo Prick Nitti

Fartmissbrukare
1 302 Inlägg
4 april 2007
nu ska vi se sa den blinde å tog hammare å såg...

"I de blindas rike , är den enögde Kung"

303 Inlägg
4 april 2007
Tre män kom in i en bar och satte sig vid baren och beställde in varsin öl. De kände inte varandra och de började prata lite smått. Tillslut så kom de fram till att alla tre hette Bill i förnamn. Männen blev bara mer o mer fullare och ville visa de två andra att det var bara han som fick heta Bill i förnamn.

Den första mannen ställde sig upp och tog fram två kronor ur fickan och kastade upp dem i luften. PANG sa det bara och med ett skott ifrån hölstret sköt han hål i bägge kronorna. Han sa bara såhär: Där jag kommer ifrån, the states, kallar de mig för Buffalo Bill. De andra två satt och nickade i baren och höll med att han fick kalla sig Bill.

Sen var det den andra personen tur att visa vad han går för. Han tog upp en bönburk och kastade den upp i luften, tog fram sin boomerang, kastade den och klöv burken i två delar och fångade allt med sin hand. Han sa bara såhär: Där jag kommer ifrån, down under, kallar de mig för Kangoroo Bill. De andra två satt och nickade i baren och höll med att han fick kalla sig Bill han också.

Sen tillslut så var det den sista mannen. Han ställde sig helt lungt uppe på bardisken, drog ner sina byxor, och ut hängde det tre kukar. De två männen fattade ingenting och mannen på disken, som kom ifrån ukraina, sa bara så här. Tjernobill...!  big_smile

If someone draws a line in the sand you may legally ignore said challenge by filling it in.

The Gunner
182 Inlägg
4 april 2007
nu e jag säkert dum i hoet..men va vad poängen med den vitsen??

Keyboard Not Found - Press [F1] to Continue.

104 Inlägg
4 april 2007
2 sjuka jag hörde på radion för ett tag sen: Lite av Göteborgshumor kanske ...
Kal, Ada & Osborn skulle åka till öckerö, men när dom kom fram till färjan så skulle den precis gå . Kal & Ada hoppade på iallafall ,men Osborn stog kvar ock glodde som ett fån " men hoppa på då då skrek Kal & Ada i mun på varann "hoppa Osborn Hoppa du klara det "
Osborn hoppade.................men en metar bredvid färjan " vafaaan hoppar brevid för" sa Kal. varpå Osborn svarade " men du vet ju att jag e färgblind"

Senare samma kväll va dom på centrelen för att ta en öl, dom gick förbi taxikön ock fram till taxin längstfram, knackade på rutan , taxigobben vevade ner. " e du ledig eller ?" sa Ada. Jag för fan sa gobben  Ada: Gött dööö....

Dogs have owners, cats have staff....

1 112 Inlägg
4 april 2007
7 Stycken mc knuttar kommer in i en bar och beställer 8 öl.
Då frågar bartendern varför ni skall ha 8 öl när ni bara e 7 man?
Han får till svar att vi vill ha 8 öl så ro hit me dem nu.
Han slänger upp dem på disken och en va mc killarna tar den åttonde ölen å vänder sig till en anna kille i baren som dom inte känner och ger den till han.
Killen frågar varför han får den!
Jo! säger knutten! vi brukar alltid bjuda killar som har det svårt!
Killen säger. Men jag har det inte svårt!
Nu nej svarar knutten. inte ännu.
Men du kommer att få det jävligt svårt om du inte bjuder på öl laget runt nästa runda!

"Riktiga bilar drar 1,5l milen"

845 Inlägg
5 april 2007
vet ni vad en blondin gör de första hon gör när hon vaknar upp en lörda morgon?

HAHA GÅR HEM,, ;D

Kettunen
5 april 2007
hahaha:D

Sök