Kaliber_ skrev:
Två kameler va ute och flög då den ena kamelen fick en köttbulle i ögat, varpå den andra sa:
- Du har en köttbulle i ögat!
-Äh vafan d gör inget vettu, din farmor har ju en rosa korvkiosk!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Tre turkar va ute och gick i öknen. De hade gåt hur länge som helst och började bli törstiga.
Då de såg ett kloster, blev dom jätteglada och sprang dit.
Den ena turken frågade en präst om de kunde få lite vatten..
-Jo det är klart att ni kan få vatten, MEN då måste vi hugga av era penisar!
De ville inte turkarna utan svor lite åt prästen och gick vidare.. Men den ena turken blev bara törstigare och törstigare för varje meter, så han sprang tillbaka till klostret.
-Jag vill ha ett glas vatten! Jag kan nog klara mig utan min bäste vän resten av livet.
Så prästen tog in honom i ett rum och de andra turkarna hörde att vrål, sen fick han ett glas vatten.
Den andre turken började också bli jättetörstig så han gick dit igen och bad om ett glas vatten, han skulle också klara sig utan sin lille vän resten av livet. Så prästen ledde in honom i rummet, och därifrån hördes ett JÄTTEVRÅL, men han fick sitt vatten.
Den tredje turken började bli både ensam och törstig så han beslutade sig för att gå till klostret han också.
När han kom till klostret förklarade prästen hur det låg till, turken följde med in i rummet men innan han skulle bli av med sin lille vän så började han undra.
Turken: Hur kommer det sig att dom andra två skrek i olika stämmor?
Prästen: Jo vi hugger av era penisar enligt vilket yrke ni har... Den förste var skogshuggare, så den högg vi bara rätt av.. Den andre var rörmokare så den fick vi skruva av..
Turken började asgarva och kunde inte sluta, varpå prästen började bli irriterad..
Prästen: Och vad i hela fridens namn är det som är kul med att bli av med penis????
Turken: hahahaha jo det är nämligen så att jag är glassförsäljare, SÅ MIN MÅSTE NI SUGA AV!!!!!!
hihi^^