Tappat nycken

Jakenbake
21 juni 2021 · 1 Inlägg

Jag har tappat nykeln till min cykel.. hur får ja upp den? Bågfil gick inte.. nån maskin?

Ja jag äger cykeln haha..
Hjälp uppskattas


https://www1.garaget.org/gallery/images/241/240301/240301-f56683e1aeb497939f01df730feda75e.jpg

Mack Forum- och sitemoderator
21 juni 2021 · 26 136 Inlägg

Fast..hur vet vi att det är din cykel?
Hör av dig till Falck eller liknande. Se till att du kan visa upp bevis på att du äger cykeln.

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Sitemoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Mazda 323 1.4 "Emanuel" (1979)
Volvo 244 GLT "Good ol Bastard" (1983)
Volvo V60 D4 AWD "Rymdskeppet" (2014)
Utmarks-Loke
21 juni 2021 · 5 833 Inlägg

Batteridriven vinkelslip? Ja, det väsnas ordentligt och folk kommer undra vad du håller på med, men om det är din cykel spelar ju inte det någon större roll.

Growe Fri fart för ett fritt folk!
21 juni 2021 · 13 734 Inlägg

Utmarks-Loke skrev:
Batteridriven vinkelslip? Ja, det väsnas ordentligt och folk kommer undra vad du håller på med, men om det är din cykel spelar ju inte det någon större roll.

haha helt ärligt kommer folk inte att bry sig..   polarn tog en pundare som inte mindre än 2gånger på 3minuter försökte  klippa upp hans cykel med bultsax..   det slutade med att pundaren blev av med allt han ägde och fick duktigt med stryk.   han var nog inte nöjd med att förlora sitt knark för det var det första han sa när han vaknade upp var att han ville ha tillbaka knarket smile

tydligen duktig påtänd tanke på att polarn var skaplig blåslagen oxå men han ger sig inte och slår hårt av bara fan..   så tjuvarna idag frågar inte hur man får upp en cykel och ingen kommer bry sig om man sågar låset med en vinkelslip

men det är nog det enda sätttet att få upp låset  bågfil är ju bara att lägga ner..     du kan beställa dyrkar och dyrka upp låset men då får du lägga en månads träning för att få in känslan smile

Kör fort så hinner inget hända...
Seat Arosa (1999)
Volkswagen Polo 1.6Tdi "Biloptimering i Sverige" (2010)
zzr94092
21 juni 2021 · 4 385 Inlägg

Låset ser ju dyrare ut än cykeln!😅

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang