Bilar sökes till Netflix-serie.

Jerka_T
19 augusti 2021 · 3 Inlägg

Söker bilar i varierande skick upp till 2019 för storsatsning av Netflix med internationell release.

Inspelningsplatser:
Centrala Stockholm
Rågsved
Farsta

Vi håller just nu på att filma och behöver bilar parkerade & körande i bild fram till slutet av oktober.

Om du är intresserad, maila till erik@newnorth.se.
Vill du köra bilen behöver du skicka din längd och storlek så Kostymavdelningen kan kontakta dig för kostymprov.
Skriv Bilmodell/färg/år i ämnesraden på mailet.

Som ni kommer märka nedan så kommer ersättningen variera beroende på vad uppdraget är. Jag svarar i mailet vad som gäller för det datum du kan medverka på.

Datumen tas bort allteftersom behovet fylls, så maila på tills det är tomt! Obs, man kan vara med vid flera tillfällen, beroende på bil.

Datum:

4 Sep - Volvo S60/S80 -06. Mörkblå. Läderklädsel. Morgon/Dag.

6 Sep - 6st svarta Saab 9-5 och/eller Volvo V70 -06. Görs om till taxi. Behöver tillgång till bilen innan inspelning. Centrala Stockholm. Kväll.

12 Sep - 10 st blandade bilar -06, parkerade. Centrala Stocholm. Dag.

To be continued...

Senast redigerat av Jerka_T (1 september 2021)

Jerka_T
22 augusti 2021 · 3 Inlägg

Söker bilar till som kan vara med i våra Ferrari scener den 30 Aug!

4 st parkerade, bra skick.
6 st körande, bra skick.
Centrala Stockholm. Dagtid.
Årsmodell: 2000-2006.

Jerka_T
25 augusti 2021 · 3 Inlägg

Söker riktigt feta BMW/AUDI/MERCEDES som kan bränna ett rödljus, vägen är givetvis avstängd under tagning. Vill du vara med och lagligt köra mot rött, maila mig!

31 Aug - 6 st körande bilar upp till -06 i bra skick, gärna mörka färger. Centrala Stockholm. Natt.

Samuelssons
21 november 2021 · 17 Inlägg

Hej!
Jag har flera fina Saab 900 av årsmodell 1979 -1980 som kan disponeras i filmsammanhang. Har varit med i flera filmer genom åren.

Mvh
Kenneth D
Surabaron@hotmail.com

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang