Tjabba.
Vart ett tag sen man la upp här. Har inte haft ork och tid och skruva, men hänger mer på att jag har försökt jaga fatt i vissa grejor, utan någon som helst lycka! hade dock tur med att inte behöver skaffa ny kabelhärva, jag tog ett ryck häromdagen, med att fortsätta med att färdigställa downpipen, väntat länge på en svets, som aldrig kom, så drog till jula och köpte deras lilla svets. "Riktigt nöjd" var till min förväntan, dock så är jag NOOB på att svetsa så skratta inte, lär mig mer och mer! "kör dock med fluss tråd, så blir inte helt snyggt då! men blev endå tätt. Men nu till varför jag inte behövde kabelhärvan, jag var ju dum och klippte hej vilt när jag plockade ur den gamla motorn, så trodde inget skulle fungera längre, men jo då! sakta men säkert drog jag runt på tändningen, och allt fungerar Fortfarande, halvljus/helljus, fläkt, el hissarna, så det slutade med att jag drog helt och hållet ur hela den gamla kabelhärvan till ecu osv. Så nu kan jag fokusera på att färdigställa maxxecu, så har 3st reläer med respektive säkringar kvar att koppla in, Bränslepumpen är redan inkopplad, nu behövs bara lite research på hur jag kopplar resten! hatar el... lite har jag endå fått fixat, downpipen är helt färdig nu. Letar fortfarande efter 2st drivaxlar, någon som kanske har liggandes till salu ? skicka mig ett DM såfall
Japspeed alu kýlaren är beställd, har jag tur får jag den på fredag redan! Fläkten hämtar jag i moron. Förhoppningsvis så ska bilen vara startklar inom en månad! ;D
Ja du, blev lite fel här blev lite väl snärv kurva här...

Men det fick jag till rättat. 

Efter någon timme's klydd och mätning/kapning, så fick jag till den. " som sagt inte snyggaste, men tätt och duger till mig" 

precis att det går fritt där kylaren ska sitta! 

det var allt för denna gången, men snart är det semester, då ska jag försöka få allt fixat, så jag kan gå på nästa steg, alltså karossen, svetsa på ny skärm vänster bak, även uppgradera bromsarna. Reg bes innan sommarn slut är det tänkt
stay tuned <3