Volvo 2009 atraktor

Fasliam
10 februari · 4 Inlägg

Hej! Har haft min A-traktor i snart ett år nu och är sugen på att fixa så den går lite snabbare eller som en vanlig bil, men vill ju göra det på bästa sätt

Så skulle uppskatta om ni skulle kunna komma med tips.

Det är en manuell 2.0 som är spärrad med H-can hastighets regulator. Alla växlar tillgängliga.

Farthållaren funkar ibland upp i 50 sen slutar den kämpa och dör tills den åkt ner till 30km/h

Det är en plåtlåda som sitter på först sidan med 2 plomberingar vad händer om jag klipper en och får till gång till regulatorn, det finns väl en knapp där inne som gör att jag kan ändra spärrnings hastigheten?

Tips tack!

Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
10 februari · 14 077 Inlägg

Fasliam skrev:
Hej! Har haft min A-traktor i snart ett år nu och är sugen på att fixa så den går lite snabbare eller som en vanlig bil, men vill ju göra det på bästa sätt

Så skulle uppskatta om ni skulle kunna komma med tips.

Det är en manuell 2.0 som är spärrad med H-can hastighets regulator. Alla växlar tillgängliga.

Farthållaren funkar ibland upp i 50 sen slutar den kämpa och dör tills den åkt ner till 30km/h

Det är en plåtlåda som sitter på först sidan med 2 plomberingar vad händer om jag klipper en och får till gång till regulatorn, det finns väl en knapp där inne som gör att jag kan ändra spärrnings hastigheten?

Tips tack!

Jag hoppas inte att någon hjälper dig att få en A-traktor att gå fortare. Hoppas att nån moderator låser denna tråd plus den andra som du startade. Tänk längre, tänk på körkortet för bil istället.

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
Hybrid_ Forum- och sitemoderator
10 februari · 17 524 Inlägg

Tråd låst. Traktorn ska gå i 30 km/h. Inget annat /Mod

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang