3638
Sök

Davv3's Volvo c70 [EVOLVE] nu: Hel-toning!

MiKeY
85 Inlägg
8 augusti 2007
Innox skrev:
Davv3 skrev:
Men vafan! sluta härmas big_smile jo är faktiskt sugen på en s40 vinge jag också, fast kanske blir nått i kolfiber ist tongue får se hur de blir.. blir inte i år iaf. Har så mycket andra grejjer jag måste fixa först big_smile

Haha, great minds think alike tongue

Problemet för mig med o skaffa vinge är att jag helst inte vill borra hål i bagageluckan hmm

Borra bara.. haha.. jag ville inte heller.. men ja lät en polare borra s¨ja kunde blunda o skylla på nån ifall de gick åt h***ete.. tongue

MiKeY
85 Inlägg
8 augusti 2007
Kul projekt tråd kommer följa den davv3.. Keep up the good work.. lycka till.. Mvh Robert..

Turbocharged
421 Inlägg
9 augusti 2007
_Orb_ skrev:
Borra bara.. haha.. jag ville inte heller.. men ja lät en polare borra s¨ja kunde blunda o skylla på nån ifall de gick åt h***ete.. tongue

Var köpte du din vinge?

Tonight, tonight the strip's just right
I wanna blow 'em all out of their seats
Calling out around the world, we're going racin' in the street.

1 019 Inlägg
9 augusti 2007
Trådstartare
Innox skrev:
Blir kul o se bodykitet när det är färdigt, du får skriva ner allt du gör detaljerat wink

Hehe! tongue jorå, ska försöka! Blev inte alls mycket gjort idag faktiskt.. ska åka iväg och handla nya skruvar muttrar och sånt skit imorgon.. så får vi se hure blir wink

MVH//Davve

[MÄKI-MEET] GÖRANSSON ARENA, SANDVIKEN 11 JUNI 2016 [MÄKI-MEET crew]

1 019 Inlägg
9 augusti 2007
Trådstartare
Mäki skrev:
Blev fränt med fronten. Men framlysena var klockrena när jag kollade på den smile Hoppas att kunna säga samma när jag kollat på fronten irl också.

Hehe, ja du va ju nyss å kika, va tyckte durå? wink höhö!

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
9 augusti 2007
Davv3 skrev:
Innox skrev:
Blir kul o se bodykitet när det är färdigt, du får skriva ner allt du gör detaljerat wink

Hehe! tongue jorå, ska försöka! Blev inte alls mycket gjort idag faktiskt.. ska åka iväg och handla nya skruvar muttrar och sånt skit imorgon.. så får vi se hure blir wink

MVH//Davve

Haha smile Blev det fel?

Audiot som råkat ut för Subarusjukan

1 019 Inlägg
9 augusti 2007
Trådstartare
_Orb_ skrev:
Kul projekt tråd kommer följa den davv3.. Keep up the good work.. lycka till.. Mvh Robert..

Tack så mycket smile Hoppas att slutresutlatet blir bra big_smile

MVH//Davve

1 019 Inlägg
9 augusti 2007
Trådstartare
Mäki skrev:
Davv3 skrev:
Innox skrev:

MVH//Davve

Haha smile Blev det fel?

mhm tongue ska köpa lite bättre rostfria och rejälare grejjer imorn wink skitgrejjer vi köpte ju ;D

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
9 augusti 2007
Davv3 skrev:
Mäki skrev:
Davv3 skrev:

MVH//Davve

Haha smile Blev det fel?

mhm tongue ska köpa lite bättre rostfria och rejälare grejjer imorn wink skitgrejjer vi köpte ju ;D

Hahaha : )

MiKeY
85 Inlägg
10 augusti 2007
Innox skrev:
_Orb_ skrev:

Var köpte du din vinge?

På volvo,,

2 594 Inlägg
10 augusti 2007
faen va snyggt kommer bli skitsnygg ska fixa min sen me nån gång har en massa andra projekt först har just köpt på mig en amazon som behöver lite care tongue

terazzi
10 augusti 2007
men så där kan det ju inte se ut wink *ironi* ser bra ut ;D
på en av bilderna syntes det ^^ haha big_smile lycka till med dem stora sen ^^
ska bli skoj se denna komplett sen!!

1 019 Inlägg
11 augusti 2007
Trådstartare
ghost_boy83 skrev:
faen va snyggt kommer bli skitsnygg ska fixa min sen me nån gång har en massa andra projekt först har just köpt på mig en amazon som behöver lite care tongue

Hehe tackar smile Hoppas på det iaf smile

Jaså? big_smile Funderar på att skaffa mej nån gammal volvo jag också tongue ny vinterbil big_smile Får väl se hur de blir smile kanske inte så kul å åka i c70n efter de här på vintern wink

/Davve

1 019 Inlägg
11 augusti 2007
Trådstartare
terazzi skrev:
men så där kan det ju inte se ut wink *ironi* ser bra ut ;D
på en av bilderna syntes det ^^ haha big_smile lycka till med dem stora sen ^^
ska bli skoj se denna komplett sen!!

haha ssschhh ;P tackar wink

1 019 Inlägg
11 augusti 2007
Trådstartare
[UPDATE]:

SÅ!! Nu är alla fästerna till fronten ombyggda och klara big_smile Så den sitter på nu big_smile Grymt fint blev det om jag får säga det själv wink

http://i125.photobucket.com/albums/p60/Davv3/aaacc.jpg

MVH//Davve

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
11 augusti 2007
Ser ut att sitta SKITFINT! Måste ta en fotosession direkt när fronten är lackad tongue

1 019 Inlägg
11 augusti 2007
Trådstartare
Mäki skrev:
Ser ut att sitta SKITFINT! Måste ta en fotosession direkt när fronten är lackad tongue

Giiiivet brushan big_smile

terazzi
11 augusti 2007
ser ut som vilken annan volvo som helst wink hahaha big_smile
nej men gött du fått på fronten.. så hur gåre med sponsorerna av nya^^ fälgarna då? wink
Senast redigerat av terazzi (11 augusti 2007)

1 019 Inlägg
11 augusti 2007
Trådstartare
terazzi skrev:
nej men gött du fått på fronten.. så hur gåre med sponsorerna av nya^^ fälgarna då? wink

Haha äh nuså!
hm.... å sponsorerna? tongue Kör mitt eget race jag wink Men iofs lite spons skulle inte va fel big_smile

terazzi
11 augusti 2007
Davv3 skrev:
terazzi skrev:

Haha äh nuså!
hm.... å sponsorerna? tongue Kör mitt eget race jag wink Men iofs lite spons skulle inte va fel big_smile

ja jag vet wink du ska inte avslöja det va? big_smile haha big_smile
ja screw sponsorerna.. betala ur egen ficka e ju bättre ändå smile
men kan ju hoppas du kan få det för dina STORA planer.. o du vet exakt vad jag menar big_smile haha

Sök