Jodå motorjournalen var där igår, och filmade min bil en snabbis. Dom gör ett annat reportage om nissan nämligen, och ville ha en liten snutt om skyline så då fick min vara med.
Idag sitter jag hemma och är sjuk så nu blir inte mkt gjort.. Förutom letar delar osv, designar dekor osv.
Wohoo! Äntligen! Gratulerar! Fan va fin den blev, nästan så jag får hoppa på cykeln och cykla ner och titta på den, eller kanske till "tjörn" och åka med Jimmy... observera att jag skrev "tjörn" med vilje.. muwhahaha!
Orust är en ö! Tjörn är en sjukdom!
Vi syns säkert i garaget snart när vi står å dreglar över Ericks bil!
Ska ni fortsätta vara så ambitiösa/sjuka så ni ska lacka motorrummet i pianolack med eller?
Nej det blir fel, en "race/driftbil ska ha matt-svart motorrum" finns det nån oskriven regel som säger Inte för att min kommer vara renodlad race eller driftbil men lite ambitioner får man väl ha heheh
Det får bli nästa vinter isåfall. Detta året blir det inget mer bling under huven mer än väl fungerande motor
Ja att motorn funkar fint såg vi nere i Tyskland
Den kommer gå märkbart bättre nu.. nytt grymt HPI extraktor grenrör (äkta=dyrt..), och de-cat och ny mapp.. jag vill ha 450 hk på papper.. Får väl se om det är en dröm eller om det kan gå!
japp autobahn genom hela tyskland var underbart kul..