osäker på om det heter så men det tror jag. vilken funktion har den? plastpinnarna som sticker ut från den passar inte i mitt nav. men företaget som sålde navet va "100% säker" på att de skulle passa.. vad kan jag göra åt mitt problem?
To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Antar att du ska byta ratt eller? Kontaktrullen vid ratten har på din bil två funktioner (eller fler), tutan och Airbagen. Så plockar du bort den så lär ju inte tutan fungera. Sedan antar jag att du inte har en airbag i den nya ratten, då måste du ha ett motstånd som lurar SRS styr systemet annars lyser SRS lampan. Då återstår bara ett problem, navet passar inte. Går det inte borra upp hål till plast pinnarna?
Felsökning är en konst, inte bara vetenskap... och 90% tur
Antar att du ska byta ratt eller? Kontaktrullen vid ratten har på din bil två funktioner (eller fler), tutan och Airbagen. Så plockar du bort den så lär ju inte tutan fungera. Sedan antar jag att du inte har en airbag i den nya ratten, då måste du ha ett motstånd som lurar SRS styr systemet annars lyser SRS lampan. Då återstår bara ett problem, navet passar inte. Går det inte borra upp hål till plast pinnarna?
tack=) uppskattar relevanta svar. tror inte jag kan borra upp nya hål till dom faktiskt, men om man kapar dom så snurrar den ju inte med ratten, spelar det nån roll bortsett från att tutan inte funkar? har en reservplan för den nämligen.