sex i bilen

ghost_boy83 CREW
1 mars 2007 · 2 594 Inlägg

hur många har haft sex i sina bilar??
vet en del brukar inviga bilen me sex när dom köpt ny! hur bukar ni göra?
vilken bil är obekvämast samt bekvämast ni provati?

MeloveGolf Vw trimmare
1 mars 2007 · 2 995 Inlägg

Helskinn = sexförbud.....

BMW X3 "3.0i Vardagsbilen" (2004)
RIGO-ROD
1 mars 2007 · 684 Inlägg

tycker man ska inviga alla sina bilar,, heheh men mina nissan har jag ej hunnit ännu! heheh

terazzi
1 mars 2007 ·

Saab  9-5 läder inredning ;D
på en mack smile haha.. fast då körde man inte,utan väntade på sin pappa som va inne och handlade mat ^^ haha.. så man tog chansen då med min dåvarande flickvän.. hehe

Senast redigerat av terazzi (1 mars 2007)

beemern .......
1 mars 2007 · 2 655 Inlägg

en bit från macken i stan. 5 på natten:P

Sandman
1 mars 2007 · 873 Inlägg

Läste någon UK undersökningen i skvallerpressen för någon vecka sedan.

Där hade Volvo tydligen blivit framröstad som bästa bil att ha sex i pga sin rymlighet wink

Don't get mad, get even.
ghost_boy83 CREW
1 mars 2007 · 2 594 Inlägg

terazzi skrev:
Saab  9-5 läder inredning ;D
på en mack smile haha.. fast då körde man inte,utan väntade på sin pappa som va inne och handlade mat ^^ haha.. så man tog chansen då med min dåvarande flickvän.. hehe

hehe gick det bra ingen imma på rutan? he

ghost_boy83 CREW
1 mars 2007 · 2 594 Inlägg

Sandman skrev:
Läste någon UK undersökningen i skvallerpressen för någon vecka sedan.

Där hade Volvo tydligen blivit framröstad som bästa bil att ha sex i pga sin rymlighet wink

hade jätte bra sex i en volvo 745 på hultsfred vi fällde ner baksätet å la ut en madrass riktigt bekvämt blev de me smile

Aldin AT Däck
1 mars 2007 · 501 Inlägg

gjort i mazdan inget o rekomendera världens minsta bil tongue men inte i min silvia ....tongue

R Däck och gatdäck Till Sveriges Lägsta Priser
AT Däck
www.atdack.se
Fiesta_Power
1 mars 2007 · 120 Inlägg

det funkar ju i alla bilar med lite smidighet o vilja

BMW 330i (2001)
Kristian_L
1 mars 2007 · 1 893 Inlägg

Fiesta_Power skrev:
det funkar ju i alla bilar med lite smidighet o vilja

Du har inte sett insidan på en Pontiac Fiero va? wink (Kolla inrednings bilderna på min och fundera på hur du skulle gå till väga. hehehe..)

Volvo V60 D4 "Inscription" (2019)
ghost_boy83 CREW
1 mars 2007 · 2 594 Inlägg

Kristian_V skrev:

Fiesta_Power skrev:
det funkar ju i alla bilar med lite smidighet o vilja

Du har inte sett insidan på en Pontiac Fiero va? wink (Kolla inrednings bilderna på min och fundera på hur du skulle gå till väga. hehehe..)

fan jag som tyckte mina bubblor är trånga men din bil är det nog svårt i he he du får köra på motorhuvsvarianten

terazzi
1 mars 2007 ·

ghost_boy83 skrev:

terazzi skrev:
Saab  9-5 läder inredning ;D
på en mack smile haha.. fast då körde man inte,utan väntade på sin pappa som va inne och handlade mat ^^ haha.. så man tog chansen då med min dåvarande flickvän.. hehe

hehe gick det bra ingen imma på rutan? he

haha gick asbra big_smile tonade rutor med så tongue
och sen flyttar man fram sätena så långt som möjligt.. hehe

MeloveGolf Vw trimmare
1 mars 2007 · 2 995 Inlägg

JapMax skrev:

MeloveGolf skrev:
Helskinn = sexförbud.....

Vadådå? De som är så lätt o torka av smile

Jag brukar inviga min ford med en brakskit varje morgon, vem behöver stolsvärme lixom smile

Jag köpte ju den största dubbelsängen den duger fint tongue....vill ju inte slita på inredningen itne motorhuven heller dock funkar det om man är i polarens bil hehe wink

BMW X3 "3.0i Vardagsbilen" (2004)
JW
1 mars 2007 · 281 Inlägg

Säger bara en sak! VOLVO!! Bra att köra runt familjen i, Bra att göra familj i ;)

Merclone Leg. Spådam
1 mars 2007 · 816 Inlägg

Cabbe är inte helt fel heller big_smile Då kan benen komma hur högt som helst utan att ta emot. Och man kan lägga buttpluggs och liknande på bagageluckan för att lätt komma åt dem big_smile Fast det beror ju på vad man gillar tongue

Two words; You LOSE!
Riktiga muskelbilar har vindrutetorqueare.
JW
1 mars 2007 · 281 Inlägg

Merclone skrev:
Cabbe är inte helt fel heller big_smile Då kan benen komma hur högt som helst utan att ta emot. Och man kan lägga buttpluggs och liknande på bagageluckan för att lätt komma åt dem big_smile Fast det beror ju på vad man gillar tongue

Hahaha

ghost_boy83 CREW
1 mars 2007 · 2 594 Inlägg

Merclone skrev:
Cabbe är inte helt fel heller big_smile Då kan benen komma hur högt som helst utan att ta emot. Och man kan lägga buttpluggs och liknande på bagageluckan för att lätt komma åt dem big_smile Fast det beror ju på vad man gillar tongue

hehe fast då blir det ju svårare då man inte kan stanna varsom helst smile

MilleN
1 mars 2007 · 9 108 Inlägg

I baksätet på en Omega kan man ha alla möjliga ställningar wink  Större än sängen hemma nästan hehe. Fram med sätena bara så.

Sir_x
1 mars 2007 · 945 Inlägg

Audi 80 baksäte funkar finfint.

Volvo S40 "1.8i 2000 mil." (1997)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang