sex i bilen

FireTraXX DFFL
2 mars 2007 · 9 020 Inlägg

Norde skrev:
Har inte Haynes nån typ instruktionsbok där det beskrivs olika ställningar och i vilka bilar och modeller dom passar bäst? har för mig ja har sett en sån på micro iaf ;P

Den fick jag av en jag känner när jag fyllde 18 big_smile

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
John87 Stolt Volvoägare
2 mars 2007 · 4 913 Inlägg

Najj, bilsex har man inte provat....Än..

Kan tänka mig att Clion är riktigt lurig att gosa i, men Volvon går nog fin-fint.
Lite jobbigt att man inte kan fälla baksäten bara, är lite för trångt för att kunna ligga ner. Finns ju andra sätt dock tongue

Pojkar kör turbo. Män kör V8.
MkivAndreas
2 mars 2007 · 59 Inlägg

Volvo s40 går himla bra, sköna säten bak och bara luta och dra fram förar och passagerar sätena så har man lyxsoffa smile

Hakan_J
2 mars 2007 · 380 Inlägg

Limmon borde vara perfekt till att göka i,har ju trots allt två baksäten rena dubbelsängen smile har dock inte testat än,får nog ta det när vårkänslorna börjar komma smile

sveddan
2 mars 2007 · 1 453 Inlägg

JapMax skrev:

MeloveGolf skrev:
Helskinn = sexförbud.....

Vadådå? De som är så lätt o torka av smile

Jag brukar inviga min ford med en brakskit varje morgon, vem behöver stolsvärme lixom smile

Bara du beter dig som folk i SAABen så är jag nöjd smile

haack
2 mars 2007 · 186 Inlägg

klart man inviger bilarna man har...även moppen..under färd...men fick avslutas stillastående då balansen blev lidande! wink

_HITMAN_ BILGLASMÄSTARE
2 mars 2007 · 92 Inlägg

S2000 = Dont try it

***hitman***
YeahLow OutRage DriftTeam
2 mars 2007 · 181 Inlägg

i en 240 kapad a-traktor för något år sen:P gick rätt fint med helsoffa:P Visst var bakspegeln ändrad men det är petitesser:P Altt skedde på en stormarknadsparkering
Gamla bakluckan på 740n funkade också fint;) Den nya riktade, lackade luckan är det totalt sexförbud på!

Zlizco
BMW E30 V8 Supercharger "OutRage DriftTeam" (1990)
FreddeK
2 mars 2007 ·

haack skrev:
klart man inviger bilarna man har...även moppen..under färd...men fick avslutas stillastående då balansen blev lidande! wink

Mmm troligt!

AK86
2 mars 2007 · 250 Inlägg

har kört i TTn, jävligt trångt!

______________________________________________________
Subaru Impreza / Fiat Coupe 20VT / Volvo S80 T6 / Seat Leon Tsi
______________________________________________________
precision
2 mars 2007 · 2 652 Inlägg

i min gammla bmw e36 hade jag ett gott försök men de slutatde med att vi sket it ,, var för tråkigt i bak i en coupe . man fick nästan ligga med fötterna i taket . ne de var ingen höjdare .smile

Sandman
2 mars 2007 · 873 Inlägg

precision skrev:
i min gammla bmw e36 hade jag ett gott försök men de slutatde med att vi sket it ,, var för tråkigt i bak i en coupe . man fick nästan ligga med fötterna i taket . ne de var ingen höjdare .smile

Tråkigt bak i coupen?
Tror inte BMW'n tyckte din bak var mycket roligare efter att du "sket it" wink




Dåligt?
Mja... skyller på nyvakenhet.

Don't get mad, get even.
precision
2 mars 2007 · 2 652 Inlägg

Sandman skrev:

precision skrev:
i min gammla bmw e36 hade jag ett gott försök men de slutatde med att vi sket it ,, var för tråkigt i bak i en coupe . man fick nästan ligga med fötterna i taket . ne de var ingen höjdare .smile

Tråkigt bak i coupen?
Tror inte BMW'n tyckte din bak var mycket roligare efter att du "sket it" wink




Dåligt?
Mja... skyller på nyvakenhet.

hehe ne jag skrev fel menade ,, trångt i bak . smile

Goli
2 mars 2007 · 793 Inlägg

precision skrev:
i min gammla bmw e36 hade jag ett gott försök men de slutatde med att vi sket it ,, var för tråkigt i bak i en coupe . man fick nästan ligga med fötterna i taket . ne de var ingen höjdare .smile

e36 coupe e ingen höjdare, lågt till tak, ingen vettigt baksäte, men går gör de.

Toyota Supra MKIV TT J-Spec HKS-Edition
Toyota Supra MKIV HKS GT2835
BMW 318iS E36
Sandman
2 mars 2007 · 873 Inlägg

precision skrev:

Sandman skrev:

precision skrev:
i min gammla bmw e36 hade jag ett gott försök men de slutatde med att vi sket it ,, var för tråkigt i bak i en coupe . man fick nästan ligga med fötterna i taket . ne de var ingen höjdare .smile

Tråkigt bak i coupen?
Tror inte BMW'n tyckte din bak var mycket roligare efter att du "sket it" wink




Dåligt?
Mja... skyller på nyvakenhet.

hehe ne jag skrev fel menade ,, trångt i bak . smile

Försökte du medvetet öppna för ännu ett dåligt skämt där wink
*skrattar*

Don't get mad, get even.
precision
2 mars 2007 · 2 652 Inlägg

Sandman skrev:

precision skrev:

Sandman skrev:

Tråkigt bak i coupen?
Tror inte BMW'n tyckte din bak var mycket roligare efter att du "sket it" wink




Dåligt?
Mja... skyller på nyvakenhet.

hehe ne jag skrev fel menade ,, trångt i bak . smile

Försökte du medvetet öppna för ännu ett dåligt skämt där wink
*skrattar*

näää

Konstapeln Snickar guru
2 mars 2007 · 278 Inlägg

att ha sex i bil suger ! finns fan inga bekväma bilar, kanske en stor cheva med stoooor soffa i bak men normal stora bilar är fan bara en pina, runkar hellre än att ha sex i en bil

Nightrun 2007: 2a :)
Kör M3 E46..
Malmoe SSS -12
2 mars 2007 · 3 217 Inlägg

Kan säga att det inte bara var bruden som var den trånga delen i mitt biläventyr tongue

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu
Suzuki Swift Sport "ZC32S" (2012)
twin_cam Smålänning
2 mars 2007 · 7 877 Inlägg

Har inte provat i saaben än, men den borde vara rätt bra lämpad wink fällbart baksäte och grejjor tongue

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
ToTTeN Beware of cars from do-it-yourselfers and tuners
2 mars 2007 · 3 585 Inlägg

nu när alla säger att det inte går i e36 coupe. hmm måste prova.. fixar de i veckan. har inte tid i helgen tongue.

Följ mina projekt på http://www.facebook.com/TeamDisasterRacing
Projekt tråd på Tyrken http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=63529
På e36 turbo http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … #p1685143/
Beware of cars from do-it-yourselfers and tuners
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang