Har "Mutant" bra grejer?

CoSmoZ 2lateuloose
3 januari 2006 · 543 Inlägg

öhh... 1995:- för ett monoblock & du kallar det bra?

oftast när man handlar stereoprylar så kan man med största sannorlighet gå på priset! om det är något att ha..

kostar en bas 500:- vs 3000:- så finns det oftast en anledning
& kostar ett monosteg 1995:- så tycker jag att det låter för billigt
kanske finns det en anledning! eftersom dom tydligen är nya på marknaden
men jag e skeptisk!

- dB Team: Naughty Bassheads, SM, EM Champion m.m
- Member of: Skitskraj MC - Motto: Live Fast ~ Die Young
Spawner
3 januari 2006 · 505 Inlägg

Det är sant Theo, han sålde ju sin vrx:a när han hört och lyssnat på mutant steget.. det är väldigt sjukt det där att nåt nytt billigmärke kommer och konkurerar ut värstingar på marknaden för en mycket mindre peng! Okej, alla kanske inte tycker det låter bättre, men han fick faktist ut mer kräm med mutant steget.. okej att det kanske överhettar eller att nån säkring går efter en timme eller 2 men vem fasen sitter och poppar hjärtstopp i 1-2 timmar? tongue

Calibra Turbo 4x4
Yariemi
3 januari 2006 · 103 Inlägg

Det krävs verkligen tortyr på stegen innan dem börjar överhetta.

freddan70 Team Tondöv
3 januari 2006 · 649 Inlägg

Spawner skrev:
Det är sant Theo, han sålde ju sin vrx:a när han hört och lyssnat på mutant steget.. det är väldigt sjukt det där att nåt nytt billigmärke kommer och konkurerar ut värstingar på marknaden för en mycket mindre peng! Okej, alla kanske inte tycker det låter bättre, men han fick faktist ut mer kräm med mutant steget.. okej att det kanske överhettar eller att nån säkring går efter en timme eller 2 men vem fasen sitter och poppar hjärtstopp i 1-2 timmar? tongue

om det överhettar och säkringarna går skulle inte jag vilja kalla det kvalite iofs..
jag tycker det låter helt sjukt att det skulle funka bättre än Audison, men det är ju upp till var och en!

Yariemi
3 januari 2006 · 103 Inlägg

Synd att dem som inte testat Mutant, ska kladda på tråden och speciellt få en stackare att inte köpa Mutant steget pga av fördomar

freddan70 Team Tondöv
3 januari 2006 · 649 Inlägg

Om det är mig du menar så kan jag tala om att jag har testat både Mutant och Audison, är inte sådan att jag häver ur mig kommentarer om saker jag inte har en aning om!

Spawner
4 januari 2006 · 505 Inlägg

Jonte vart nöjd iaf och kommer hålla sig till mutant ett bra tag nu, även jag fundar på att köpa ett mutant steg till ett par basar som jag ska köpa här i vår! Dessutom lämnade de ett års garanti:) det tycker jag är kanon! smile Så ni som har lite extra pengar, testa ett mutant steg och känn efter om det är bra, måste inte ALLTID vara dyrast är bäst, men oftast..

Calibra Turbo 4x4
GrebyAxel
4 januari 2006 · 524 Inlägg

E stegen digitala? Ett digitalt monoblock spelar ju bäst när de e som mest påfrästning på dom.

Scratch
4 januari 2006 · 719 Inlägg

Ja har oxå ett mutant steg heter MT 200.4X på dbakuten fick det för 1800 och fördom pengarna finns det oerhört mkt kraft att hämta! Är lätt det bästa "billig" märket jag har stöt på iaf.

live free, die young.
bonfire
4 januari 2006 · 8 Inlägg

ja har själv 2st mutant nw1250x basar och ett nw1600x monoblock..
funkar hur bra som helst...kommer hålla mig till det märket..testa ni också...


/jocke

dG IT-Tekniker
4 januari 2006 · 144 Inlägg

iwant skrev:
tack alla... det blir inte mtant iaf...
men hur tar man bort denna fråga eller ska den va kvar

Forum är ju för att man ska kunna ställa frågor men också för att kunna söka i det för att finna svar smile

Crillson
4 januari 2006 · 19 Inlägg

Jag kör Mutant NW5CSPX  framsytem vilket i mitt tycke funkar mkt brao välljudande visserligen har jag aldrig provat på deras basar lr steg men mitt framsytem funkar mkt bra o enligt recension var det bästa under tusen lappen
Mvh Crille

www.mutant.uk.com

BMW 320i (1986)
Yariemi
4 januari 2006 · 103 Inlägg

Om 2 år eller mer så kommer Mutant var lite dyrare märke...

Theo
4 januari 2006 · 859 Inlägg

Yariemi skrev:
Om 2 år eller mer så kommer Mutant var lite dyrare märke...

Varför då?

/Theo

freddan70 Team Tondöv
4 januari 2006 · 649 Inlägg

Det är ju en ganska ovanlig prisutveckling..  smile
Vi får väl se!

Yariemi
4 januari 2006 · 103 Inlägg

Mutant har inte etablerats sig i svenska marknaden, fler kommer att bli återförsäljare, fler konsumenter.

Deras nya modeller är mycket dyrare än dem för nåt år sen.
NW80SP: 1500-1900:-
NW4650XP: 2995:-

Hade valt NW480SP, är lite äldre men bättre enligt mitt tycke.

Karlzzon The One Evolution
4 januari 2006 · 1 627 Inlägg

jag tror det var mutants hemsida eller nån återförsäljare i nått annat land men dom basarna kostade pengar

Fäll ner pungen och landa
Echelon
4 januari 2006 · 186 Inlägg

CoSmoZ skrev:
öhh... 1995:- för ett monoblock & du kallar det bra?

oftast när man handlar stereoprylar så kan man med största sannorlighet gå på priset! om det är något att ha..

kostar en bas 500:- vs 3000:- så finns det oftast en anledning
& kostar ett monosteg 1995:- så tycker jag att det låter för billigt
kanske finns det en anledning! eftersom dom tydligen är nya på marknaden
men jag e skeptisk!

Oftast är anledningen ett märke på produkten som gör att priset stiger, ta t.ex. TV apparater, Där är det en (eller iaf ett litet antal) leverantör av bildrör till alla tillverkare, och se hur mycket det skiljer i pris på ett b-märke och sony t.ex. Sedan visst vissa saker är skillnad på andra saker, men inte mycket för det extra man betalar för att det står SONY eller Philips osv.

Den största njutningen i livet är att gör det andra säger att man inte får göra
Volvo XC90 (2006)
Yariemi
4 januari 2006 · 103 Inlägg

Echelon skrev:

CoSmoZ skrev:
öhh... 1995:- för ett monoblock & du kallar det bra?

oftast när man handlar stereoprylar så kan man med största sannorlighet gå på priset! om det är något att ha..

kostar en bas 500:- vs 3000:- så finns det oftast en anledning
& kostar ett monosteg 1995:- så tycker jag att det låter för billigt
kanske finns det en anledning! eftersom dom tydligen är nya på marknaden
men jag e skeptisk!

Oftast är anledningen ett märke på produkten som gör att priset stiger, ta t.ex. TV apparater, Där är det en (eller iaf ett litet antal) leverantör av bildrör till alla tillverkare, och se hur mycket det skiljer i pris på ett b-märke och sony t.ex. Sedan visst vissa saker är skillnad på andra saker, men inte mycket för det extra man betalar för att det står SONY eller Philips osv.

Precis, märket blir allt mer inarbetat, vilket leder till ett förtroende för just det märket. Mutant är under utvecklingstadiet.

Men det är så jag ser det som... Och inte en ännu skitprodukt.

bonfire
5 januari 2006 · 8 Inlägg

mutant är bra grejer....kööööp!!!!!!!

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang