3471
Sök

De nya listorna är roliga, men lätta att fuska med...

53 Inlägg
22 mars 2007
Trådstartare
Det verkar vara svårt att komma in på de nya topplistorna. Min bror har varit uppe och nafsat på 250 toppen ett par gånger, men så fort han kommer dit så är det någon som röstar en 1:a så han halkar ut. Om man tittar på hans statistik så är det idel 5:or ända tills han hamnar på listan, DÅ får han en 1:a. Vad betyder det?

1 277 Inlägg
22 mars 2007
Det kanske är så att man får mer publicitet om man är med på listan och då kanske just den där snubben som tycker bilen är ful ser den smile

53 Inlägg
22 mars 2007
Trådstartare
Jo, det argumentet kan jag i och för sig köpa. Men det är inte första gången det händer. Det borde ju vara så att det är någon som tycker om den också som ser den. En 4:a eller t om en 3:a kan man ju godta. Men en Volvo 264 från -78 i utställningsskick är alltid värd mer än en 1:a. Om det nu bara är för att det är mer publicitet så borde han ju, med den statistiken han haft innan han hamnade på listan, få mer 5:or än 1:or?

www.kudoz.se
3 802 Inlägg
22 mars 2007
blir man med i kategorin extreme (samt fler) så tas 1 o 2 rösterna bort och man kan inte rösta så långt på den bilen längre.

53 Inlägg
22 mars 2007
Trådstartare
Jag vet, men det är lite surt. Hans bil är ju från -78. Ett år kvar sen kan det bli en veteranare. Passar inte in i power-kategorin precis! smile

53 Inlägg
22 mars 2007
Trådstartare
Ja, eller är det folk som själva ligger på listan som slänger iväg en 1:a röst för att själva hamna bättre till. Det tycker jag är fusk!

126 Inlägg
22 mars 2007
Lyckades komma in på plats 171...
Det gick nog ca 2 timmar så hade jag fått en etta!
Vips så var jag borta. Det ska väl ändå mycke till att en bil ska förtjäna en så dålig röst!

Busdriver
389 Inlägg
22 mars 2007
kanske göra så att medlemmar på top 250 inte kan rösta på varann? tongue

406 Inlägg
22 mars 2007
Edman skrev:

Lät som en bra idé! Kom också till plats 164, sen försvann man med vindens hastighet efter några ettor big_smile

Kettunen
22 mars 2007
Edman skrev:

Låter som en grym ide där!!
Vi kan rösta oss fram big_smile
Ja eller nej?

126 Inlägg
22 mars 2007
Undrar om det va för att jag skrev i den här tråden som jag nyss fick en etta till?

Kettunen
22 mars 2007
RavenFrost skrev:
Undrar om det va för att jag skrev i den här tråden som jag nyss fick en etta till?

Det är bara avudsjuka människor som vet att dom aldrig får en så snygg pickis som dig wink

DFFL
9 020 Inlägg
22 mars 2007
RavenFrost skrev:

Du fick en Elaka-människor-finns-överallt-röst av mig nu.
(Nej inte ettan, andra hållet tongue)

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

"The Stig"
390 Inlägg
22 mars 2007
Skrotfors skrev:
Ja, eller är det folk som själva ligger på listan som slänger iväg en 1:a röst för att själva hamna bättre till. Det tycker jag är fusk!

Jaa det finns en sån jävla avundsjuka på det här forumet så det är inte sant..

Om man kan gasa fullt....har man trimmat för lite...

DFFL
9 020 Inlägg
22 mars 2007
323fSportT skrev:
Skrotfors skrev:

Jaa det finns en sån jävla avundsjuka på det här forumet så det är inte sant..

Avundsjukan är faktiskt enorm här.
Röstsystemet bara förstör egentligen.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

126 Inlägg
22 mars 2007
FireTraXX skrev:
Du fick en Elaka-människor-finns-överallt-röst av mig nu.
(Nej inte ettan, andra hållet tongue)

Kettunen skrev:
Det är bara avudsjuka människor som vet att dom aldrig får en så snygg pickis som dig wink

Åh, tack! Ni är väl bara för snälla wink

1 277 Inlägg
22 mars 2007
De kanske skulle ta bort röstsystem och bara köra statestik över hur många klick respektive bil får. Och givetvi känner det av om man redan klickat en gång på bilen. annars hade man ju kunnat gå flera gånger hos en polare för att förbättre typ...

9 108 Inlägg
22 mars 2007
Men att det ska vara ett sånt fruktansvärt jävla gnäll om dom här jävla rösterna. SKIT I DET OCH ACCEPTERA.

Många bilar som har mängder med femmor är kanske i själva verket 3,5-4or, inte fan gnälls det för att man får för högt betyg då? Inse att betygen på nästan alla bilar är vad dom faktiskt är värda. Ettorna jämnar ut femmorna, personligen anser jag att det röstas alldeles för mycket femmor bara för att folk vill ha en femma tillbaka men inte en käft gnäller om det..

BMW635_Robban skrev:
De kanske skulle ta bort röstsystem och bara köra statestik över hur många klick respektive bil får. Och givetvi känner det av om man redan klickat en gång på bilen. annars hade man ju kunnat gå flera gånger hos en polare för att förbättre typ...

Jo en lista där man sorterar efter antal besökare har jag efterlyst länge faktiskt. Många klick = Stort intresse = Mer värt än en röst. Men det kanske jag bara säger för att jag har ganska många besökare wink
Senast redigerat av MilleN (22 mars 2007)

53 Inlägg
22 mars 2007
Trådstartare
Det är klart att du skriver så när du har en bil som inte man kan rösta lågt på. Dessutom så tror jag inte på klickteorin. Det betyder att de som varit med länge och som är "kända" på Garaget får högre betyg. Det blir svårt för nykomlingar att slå sig in på listorna då.
Senast redigerat av Skrotfors (22 mars 2007)

Sök