Polisen smyger runt mitt hus om nätterna

Jonni
22 mars 2007 · 1 256 Inlägg

Whiteangel skrev:
Skoja lite med dem när de ändå e där!
Be en kompis ta på sej en stor svart sopp säck, sen låter du personens ben sticka ut lite i botten. Släpa sedan kompisen längs med marken till en bil som står parkerad ett antal meter framför polisen. Låstas ett det är ett lik och släng in i bagageluckan , rivstarta!!
Skulle vara kul att se polisernas miner då . : rolleyes

och ja jag har nog sett för mycket på action filmer

Hahahaha, reaktionen blir nog fullt pådrag och dragna pistoler big_smile
Dock så får du dig ett gott skratt big_smile

chrizz Administratör
22 mars 2007 · 11 783 Inlägg

Håll oss uppdaterade. vill gärna veta hur det går smile

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Kayhan
22 mars 2007 · 407 Inlägg

du behöver ju inte oroa dig för att nån skitunge ska palla äpplen från dig iaf:P

nej men det är ju inte kul det där, man känner sig väl väldigt orolig, hoppas det fixar sig iaf!

pz_racing VAG entusiast
22 mars 2007 · 277 Inlägg

mycket skumt. Du får nog bjuda dem på kaffe som tidigare användare har skrivit.

Audi 1910-2007 97 år
"det viktigaste är inte vad du lyssnar med utan vad du lyssnar på"
"det är väl inte konstigt att det låter kasst när du lyssnar på musik som inte är musik"
Audi: Four rings to rule them all
Machin Fartmissbrukare
22 mars 2007 · 1 302 Inlägg

låter bra att du fått tag på nummer.. hoppas d löser sig imorgon då..

om inte annat så behöver du juh inte oroa dig om att nån ska göra inbrott så länge dom står där smile

"I de blindas rike , är den enögde Kung"
KarlNilsson Örebroare i exil
22 mars 2007 · 970 Inlägg

Det känns väldigt obehagligt, vilket jag även påpekade för polismannen jag talade med i telefon. Man känner sig som en brottsling trots att man inte har gjort något. Och det kunde han ju hålla med om förstås. Hoppas dom inte visar sig här någe mer ikväll (om dom nu inte står o smyger här ute i mörkret redan nu förstås). Och jag hoppas verkligen att det här löser sig smärtfritt för min del... Satsar nog på att sova hos brorsan ikväll iaf, dels för att jag känner obehaget av att någon kanske står utanför fönstret och kikar och dels för att elektrikern kommer tidigt imorn bitti för att fixa ett mycket mystiskt strömavbrott som har svartlagt en tredjedel av mitt hus.

Edit: Hade vart rätt kul om jag lyckats fånga polisen som urinerade i mina buskar på bild och sedan skickat bilden till någon högre makt på polisstationen smile

Senast redigerat av _Kekke_ (22 mars 2007)

Hej FRA!
golfarn_nr1 LicensRörSvetsare
22 mars 2007 · 1 290 Inlägg

Maizer skrev:
Lyssna inte på golfarn! Bjud dem på en kopp kaffe istället!

haha lillen kommer med sina genomtänkta inlägg!

Tycker du att din chef är dum? De är kanske därför du har ett jobb...
Saab 9-3 SS "BSR" (2004)
DanneDynamit
22 mars 2007 · 302 Inlägg

låter jobbigt jag skulle fan bli paranoid om nån smög på mig så där. men jag sitter o är nyfiken på upplösningen
MVH

Chuck Norris can cook minute rice in 30 seconds.
plumpen Mohaaaa
22 mars 2007 · 95 Inlägg

Jaha där ser man, för att vara "span" så ter de sig mycket klumpigt åt. Nästan som att de vill att du ska veta att de är där... Varför??? Ta reg.nr också så du kan verifera att de är där. Snacka om att ha lite att göra för det finns ju andra saker att ta hand om..
Lycka till mannen. Hoppas att du får en förklaring..

KarlNilsson Örebroare i exil
22 mars 2007 · 970 Inlägg

plumpen skrev:
Jaha där ser man, för att vara "span" så ter de sig mycket klumpigt åt. Nästan som att de vill att du ska veta att de är där... Varför??? Ta reg.nr också så du kan verifera att de är där. Snacka om att ha lite att göra för det finns ju andra saker att ta hand om..
Lycka till mannen. Hoppas att du får en förklaring..

Tog regnr på båda bilarna och slog på dessa. Båda bilar tillhörde polismyndigheten. En mörkgrå Volvo V70 av senare årsmodell och en mörkblå Saab 9-5. Men som du säger, varför visa att man är där när man spanar på någon/något? På så vis känns det som att det inte är mig de är ute efter. Men o andra sidan, springer de runt mitt hus sent på kvällen, kan man ju börja undra vad dom håller på med egentligen. Ja en förklaring hoppas jag verkligen att jag får. Och gärna en ursäkt också, om det hela visar sig vara ett misstag från deras sida. Känns lite som att dom psykar mig "haha kolla här e vi, imorn kommer vi och plockar in dig och du kan inget göra åt saken". Behöver jag påpeka att jag mår piss och nerverna har tagit semester.

Hej FRA!
MiuF
22 mars 2007 · 157 Inlägg

Tycker du ska gå ut ur huset och knacka på rutan till bilen och fråga vad i helvete de är som pågår? smile De hade jag gjort med ett högt temprament!

Polish my nuts and serve me a milkshake!
Ford Focus Titanium X "Jo-fan Miljöbil" (2010)
KarlNilsson Örebroare i exil
22 mars 2007 · 970 Inlägg

MiuF skrev:
Tycker du ska gå ut ur huset och knacka på rutan till bilen och fråga vad i helvete de är som pågår? smile De hade jag gjort med ett högt temprament!

Grannarna har redan testat den taktiken. Senaste svaret blev "de e lugnt va", sen stack dom...

Hej FRA!
bmx
22 mars 2007 · 7 100 Inlägg

skumt!hehe jag hadde skicka katten på dom ja,hehe nädå,gå utt och fråga var de är bara tongue

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
GurraG INGET ANNAT!!
22 mars 2007 · 1 725 Inlägg

jag hade utan tvekan gått ut och pratat med dom och frågat vad dom gör där.. och att du mår piss och nerverna har tagit semester förstår man ju

Slovenian
22 mars 2007 · 482 Inlägg

Släng ut lite spik/glas och annat roligt på det ställe bilarna brukar stå roll

- Bromsa är ett tecken på svaghet -
BMW 323i (1997)
KarlNilsson Örebroare i exil
22 mars 2007 · 970 Inlägg

För att få en lugn händelselös natt satsar jag på att sova på "hemlig ort". Allt för att få lugn över natten. Återkommer med uppdatering efter att jag ringt polisen imorn!

Hej FRA!
DanneDynamit
22 mars 2007 · 302 Inlägg

det låter som en bra ide. e de ingen småskum granne dom spanar på då. men bor du i villa så är det ju lite konstigt

Chuck Norris can cook minute rice in 30 seconds.
Emirio
22 mars 2007 · 81 Inlägg

Gå ut en natt så skräm skiten ur dom.. sånna jävlar asså kan man inte sova ifred av dom idioterna.. Det e ju din Tomt får man inte vara ifred nu för tiden eller ? fy fan villka idioter

ironhead volvoraggare
22 mars 2007 · 4 776 Inlägg

jg hade ju gått ut och bett dom att att inte visa sig mer annars så blir det anmälan och det kan ju inte vara för att du tankar hem filmer då och då tycker sånt är mesigt att jaga folk för finns bättre saker att lägga resurserna på än att jaga förtidspensionärer

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
MrTobias
22 mars 2007 · 1 297 Inlägg

Whiteangel skrev:
Skoja lite med dem när de ändå e där!
Be en kompis ta på sej en stor svart sopp säck, sen låter du personens ben sticka ut lite i botten. Släpa sedan kompisen längs med marken till en bil som står parkerad ett antal meter framför polisen. Låstas ett det är ett lik och släng in i bagageluckan , rivstarta!!
Skulle vara kul att se polisernas miner då . : rolleyes

och ja jag har nog sett för mycket på action filmer

hahahahaha fan va ja garva vid tanken big_smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang