1892
Sök

Polisen smyger runt mitt hus om nätterna

1 277 Inlägg
22 mars 2007
Förtidspensionerad? Du har inte blivit ett offer för misstänkta bedrägerier betalt av försäkringskassan typ? Det gick nåt program för några år sedan om sånna de filmat som fuskat med bidrag...det kan ju bara ett "stickprovs-span" på dig.

Maizer
22 mars 2007
golfarn_nr1 skrev:
Maizer skrev:
Lyssna inte på golfarn! Bjud dem på en kopp kaffe istället!

haha lillen kommer med sina genomtänkta inlägg!

Men din jävla, det var ett skämt, vad är ditt problem?

Klyphuggare
328 Inlägg
22 mars 2007
skaffa en huligantuta och smyg på dom och ge dom en överaskning

Varför ska man åka i lera och sörja när man kan åka på is och ha det glatt

2 751 Inlägg
22 mars 2007
fan gå ut banka me nått på bilen o be dom dra åt helvete.. va ska dom göra..

Who Djaa bless no man curse

TSQ
22 mars 2007
Jag tror de är på homospan och ryktet säger att du surfar på sylvester.se tongue

280 Inlägg
22 mars 2007
TSQ skrev:
Jag tror de är på homospan och ryktet säger att du surfar på sylvester.se tongue

LOL!

Det här börjar bli riktigt spännande, väntar ivrigt på uppföljning.

Living in the fastlane
2 616 Inlägg
22 mars 2007
oh hur har jag kunnat missa denna tråden riktigt spännande ju.

polisen har vid två tillfällen kollat till min bil ena gången stod dom brevid den i 5min sen åkte dom och andra gången gick polisen ut och gick ett varv runt bilen och kollade in i den och antecknade något. har nämligen datorn vid fönstret och uppsikt över bilen sen är det möjligt att dom tittar på den fler gånger har ännu inte listat ut varför.

Livsnjutare
342 Inlägg
22 mars 2007
Gå ut o fråga vad det är frågan om, och förbannad ska man inte vara rädd för att bli.. Höj bara tonen lite så gör det susen!

Halvsats till 940 säljes! Ej ltt! Gått max 20 mil! Säljes pga. krockad bil!

268 Inlägg
22 mars 2007
skaffa en ilsken hund som du släpper ut när dom kommer, det borde hålla dom borta! smile

Don't hate the player. hate the game!
Dansgolvet är till för dom som inte har råd att supa i baren!

3 Inlägg
22 mars 2007
låter jobbigt . dåligt nojig man skulle bli.även om man inte gjort något . lycka till

Jajjemen!
1 512 Inlägg
22 mars 2007
Förstår om du är orolig även fast du inte gjort nåt.. fan va jobbigt å behöva gå å fundera på vad dom gör där :S Jaja, hoppas de löser sig på ett eller annat vis!

Är den inte låg vill ja inte ha den.
Cutting springs isn´t just for fun, its an addiction.

2 953 Inlägg
22 mars 2007
du skulle ha haft en sån där liten raktet som man har på nyårs afton och sista april dom där billiga små å skicka iväg en åvanför bilen bara för att se hur dom reagerar

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
22 mars 2007
Tycker du ska köra lite snuten i hollywood ja smile Bjud på fika å tryck upp en banan i avgaset tongue
Senast redigerat av Mäki (22 mars 2007)

Audiot som råkat ut för Subarusjukan

volvoraggare
4 776 Inlägg
22 mars 2007
dusty skrev:
oh hur har jag kunnat missa denna tråden riktigt spännande ju.

polisen har vid två tillfällen kollat till min bil ena gången stod dom brevid den i 5min sen åkte dom och andra gången gick polisen ut och gick ett varv runt bilen och kollade in i den och antecknade något. har nämligen datorn vid fönstret och uppsikt över bilen sen är det möjligt att dom tittar på den fler gånger har ännu inte listat ut varför.

kan det vara för att du har olaga trimm och att du är maskerad när du kör det kanske har vart en likadan bil i sambad me nått rån eller så

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

Lägger i en lägre växel och kör vidare! :)
2 258 Inlägg
22 mars 2007
Ja, som förtidspensionär ska du nog passa dig för att göra "friska" saker, jag litar INTE på försäkringskassan. Medverkade i Uppdrag granskning för några år sedan då det visade sig att mina handläggare på FK fick kontant bonus för varje sjukskriven som de flyttade till förtidspension... Jag åkte över i det facket lagom till min 30-årsdag. Mindre kul.

Men jag skulle gärna ha ett par privatspanare sitta här i några dagar, skulle till och med kunna få dem att inte se spaniga ut, de kan få bygga garage eller tvätta bilar... smile

Grannens unge och hans polare är ute och kör som idioter allt som oftast, grannpojken har inte körkort och hans bil är definitivt inte besiktigad (saknar dessutom ljuddämpare) och hans kompisar har lyckats få körkort på något sätt som för mig är helt obegripligt - trots att vi har barn och husdjur bara MÅSTE de sladda förbi vårt hus i hög hastighet helt utan kontroll på bilarna.

Därför får du gärna sätta en adresslapp på spanarna och skicka dem vidare till mig! smile

Men jag förstår att du håller på att bli galen, hoppas verkligen du får rätsida på vad det är de sysslar med!

// Ellen smile

Kolla in min projekttråd!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=96807
* Bara är inte så bara. Jag har sjukdomen ME - www.rme.nu *
Få har dött av att kämpa vidare, många av att ge upp!

66 Inlägg
22 mars 2007
spännande tråd, håll oss uppdaterade på vad som händer.

och se för guds skull till att du inte laddar ner några olagliga saker ifrån nätet big_smile warez, filmer eller mp3:or för då är det bara ta burken under armen och springa hehe..

jag blev grymt paranoid när 2 polisgubbar knackade på min dörr, såg inte vem det var först men sen flasha dom med brickorna och jag höll på att sjunka igenom golvet för datorn stod på max nerladdning haha.. men det gällde något helt annat.
Senast redigerat av JimGTI-R (22 mars 2007)

Truth in Engineering | URQ

TSQ
22 mars 2007
jag skulle känna mig säkrare om jag hade civilsnutar än bandidos

607 Inlägg
22 mars 2007
Var med om samma sak häromdagen då det stog en v70 som jag inte kände igen på parkeringen, gick förbi bilen och såg att det satt nån i den och fifflade med nånting, tänkte inte mer på det, sen 10min senare såg jag att bilen var kvar så då gick jag förbi bilen tog reg numret och såg då att den tillhörde polismyndigheten, och han var väldigt intresserade av mig och mina polare i garaget, så jag ställde mig bredvid bilen och knappade på den så han fattade att jag kollade upp han, då fick han väldans bråttom därifrån tongue Vette fan vad jag gjort för olagligt för att få span på mig men dom kanske har sett något rökmoln på stan som man är skyldig till lol

Where´s the any key?
"Ford Motorsport Club Sweden"

Inga konstigheter
2 064 Inlägg
22 mars 2007
Va fan, köp en sån här:
http://www.elfa.se/images/lowres/l16953.jpg
Sätt den i fönstret och rikta den rätt mot bilen på kvällen/natten, dom kommer inte se ett jävla skit förrutom ett starkt sken, då kommer dom nog flytta på sig efter ett tag. smile Och flyttar dom sig bara en bit så justerar du bara strålkastaren. Till slut MÅSTE dom ge upp, dom kan ju inte knacka på och be dig stänga av den lixom. smile

238 Inlägg
22 mars 2007
konstigt.. jag bor i örebro. skulle tvätt började kl17 det stog en bill med två snygga tjejer i..

inget konstigt me det!! men kl 19.30 står dem kvar på min parkering !! och tittar på min crx !!!! varför?

Sök