Kul att folk följer tråden och peppar än.. nu har orken kommit tillbaka.. va inne på skroten ida och kikade efter ok dock hittade jag inget.. Men fick med mig ett litet fynd
Fanns dock bara kvar en diskant frän DLS Med filter kvar i bilen.. så fick med mig den, kan bara bra att ha kan ju bygga in det i dörrlådan ska kika om jag hittar en til fin senare
Det kanske går att jänga om oket faktiskt.. men då måste jag veta exakt vilken gäng jag får.. så att nippeln passar några tips? Men letandet fortsätter efter oket.. så jag ger inte upp nu
Så Tackar återigen!
Mvh Kim
Fan det måste väl finnan nån som har ett sånt ok liggandes?? ska höra med lite merca folk om jag kan skaka fram något. Keep it up!! du gör ett dunderjobb!! Mvh/Englund
Kul att folk följer tråden och peppar än.. nu har orken kommit tillbaka.. va inne på skroten ida och kikade efter ok dock hittade jag inget.. Men fick med mig ett litet fynd
Fanns dock bara kvar en diskant frän DLS Med filter kvar i bilen.. så fick med mig den, kan bara bra att ha kan ju bygga in det i dörrlådan ska kika om jag hittar en til fin senare
Det kanske går att jänga om oket faktiskt.. men då måste jag veta exakt vilken gäng jag får.. så att nippeln passar några tips? Men letandet fortsätter efter oket.. så jag ger inte upp nu
Så Tackar återigen!
Mvh Kim
Fan det måste väl finnan nån som har ett sånt ok liggandes?? ska höra med lite merca folk om jag kan skaka fram något. Keep it up!! du gör ett dunderjobb!! Mvh/Englund
Jo de tycker jag med, skrotar långt här ifrån ska ju självklart ha ok hemma och begär 500 + frakten.. lite dyrt tycker jag, behöver ju inge annat än själva "Oket"
Jo gör det, det uppsakattas Japp de ska jag, desamma! Mvh Kim
Vilket slit du lägger ner! Självklart får du inte ge upp nu! Vilka skrotar har du hört med? Jarmo i österbybruk har hur mycket grejer som helst, billig är han också Björklinge?
Vilket slit du lägger ner! Självklart får du inte ge upp nu! Vilka skrotar har du hört med? Jarmo i österbybruk har hur mycket grejer som helst, billig är han också Björklinge?
Tackar
Jag har bara varit inne på bildemo (Dyra) Sen så har vi ju skrotbolaget.. där har jag fått de flesta grejera ifrån, men har ingen mercedes 190 inne nu..
Nä han har jag inte hört med.. dock har man ju ingen bil så blir svårt att åka och kika Jo jag har kikat in på "Laga" men hittar inga mercedes i björklinge skroten.. men man vet ju aldrig om de uppdaterar hela tiden..
på björklinge skroten är det bara lösa delar du kan söka på så ring och hör med dom om dom har en mercedes 190E inne på skroten istället!
Okej, men de är ju bara bromsoket jag behöver... alltså inte något från en mercedes.. de är ju en bilmontering de plockar väl bort sånt? men ska ringa sen och höra mvh kim
Jobbigt att "Hulda" inte hade rätt merca inne.. De är ju dem som ligger bäst i pris i stan.. Men som någon skrev tidigare, kolla med Jarmo..
Nu får du väl se till och få ihop bilen snart.. Dröjer ju inte länge innan våren är här ju.. Tror nog att du får ihop mercan innan jag har besiktigat Asconan.. Kämpa på nu.
Dom har många bildelar sitter på bilarna också. Och så blir det ju billigare om man tar den delarna själv också
Jo stämmer bra det Mvh Kim
Streckkoden
Jo de har väligt bra priser dock oxå för att flickvännen bor granne me en som jobbar där Men de är trevliga och man får ju komma ut och kika medans man får stå vid en disk på bildemo Man vill ju ut och kika, kommer ju på mer man behöver då
Jo jag får allt göra det, desom är kvar innan inredningen åker in kommer bli byte av soppa rör.. sen fortsätter utsidan Hoppas på det jag med, men du kan ju helt plötsligt få ett ryck och bli klar hehe Mvh Kim
Idag har det inte hänt mycket med bilen dock skönt att ta en vecka "Ledigt" från bilen ibland, börjar tagga till för ännu mer meck sen
Men Idag hade man mönstring och gick ganska bra faktiskt Så det står mellan lastbils /terrängfordons schaför.. eller Motorcykel förare i enköping augusti 2009 Så inte så jäklans lågt hemmifrån så det känns bra
Hoppas man får göra något av detta sen, inget säkert men hoppas
Sen har jag idag skrivit på Anställningspapperna från gamla uppsala buss som jag ska jobba för i sommar, blir att lacka bussar och en bra timm lön vart det med
Så pengar till sommaren kommer förmodligen inte bli några problemas Men nu ska jag plugga.. har prov i morrn Mvh Kim
Skönt att det löste sej med sommarjobbet.. Hade nog blivit en tråkig sommar utan det..
Hur går det på ok fronten?
Jo precis.. inge job = inge pengar.. men nu har man ju jobb och får en massa pengar hehe Så det kommer nog bli den bästa sommaren hitills! och sista med för den delen
Jorrå det går fin fint.. har fått tag i en kille me Ett Ok.. har fixat ner priset på det till 100 rikstaler.. Men så ska jag även trodligen köpa ett set bakrerutor till mercan med, han hade ett par lite mindre repiga och tonade.. dock ska jag få svar på om de är röktonade eller me film.. för om jag ändå ska slänga ur bakrutan sen så kommer trodligen den tonas med.. men det beror på om det är mörk eller ljustoning på sidorutorna..
Ps, Killen med oket ska personligen jänga ur nippeln så slipper jag pajja den hehe
Men mer info sen när jag fått tag i honom igen Mvh Kim