Nice, har tagit mig nu 3tim att läsa alla sidor med bilder. Bra jobbat
Åh fyfan! Man tackar för att du lagt ner den tiden bara för att läsa min tråd
Tackar så mycket Mvh Kim
Rallyhalle
Jo förmodligen blire nog mot sommartiderna.. eftersom jag inte har orken just nu.. Men kommer säkert få något ryck i sommar, annars håller det jag har nu med efter sommaren förmodligen
Tja alla! Slutade tidigt idag men de visade sig att vädret ska vara imot än idag, först vare snöblandat regn och nu snöar det ute, dock så smälter det direkt när de nuddar backen, så får bli att göra något annat ikväll.. men kanske springer ut i garaget ikväll.. vem vet Den som lever får se.. Mvh Kim
Tja alla! Slutade tidigt idag men de visade sig att vädret ska vara imot än idag, först vare snöblandat regn och nu snöar det ute, dock så smälter det direkt när de nuddar backen, så får bli att göra något annat ikväll.. men kanske springer ut i garaget ikväll.. vem vet Den som lever får se.. Mvh Kim
asså har du inte det värre. här i göteborg ligger det 1-2 dm och lite längre ut ska det nå upp till halv metern. inget kul att va ute och jobba i det idag lovar jag;P.
asså har du inte det värre. här i göteborg ligger det 1-2 dm och lite längre ut ska det nå upp till halv metern. inget kul att va ute och jobba i det idag lovar jag;P.
//mackan
Åh fyfan, jag är gla att det smälter bort, men inge kul när man slutat tidigt och så snöar det ute Men men, bara att vänta på solen
Mvh Kim
andy63
Jo men 3 timmar kan man göra mycket annat på.. Tackar återigen!
Jo de är inte så kul me snö när man vill mecka bil, men som sagt.. bara att vänta på solen igen Mvh Kim
Idag så fick man ett mejl och det visade sig vara från killen med oket som ville sponsra mig Dock så va det sönderrostat ihop och inget att ha så får bli att hitta ett ok igen nu då..
Men men, ska förbi skroten på torsdag (ledig ) Men annars så belv de inge gjort ida, skulle ut men visade sig att jag ska åka me pappa och hjälpa en kompis att dra lite kablar och greja hos honom, så blev inge meck idag, men ska mecka sen på lovet de 5 dagarna jag får me bilen
ajsing du, det var ju inte speciellt bra hoppas du hittar ett bra ok till ett okej pris
du har allt haft rätt många motgångar bra att du inte tappar modet
mvh stångberg
Nä, måste ju ha ett bromsok för att kunna bromsa hehe Jo de får jag nog göra, gå in på skroten och plocka ett på torsdag tror jag
Jo de är bara bita ihop och kämpa vidare fyller ju om 3 månader mvh Kim
vem fan bromsar hehe berätta om du hittar nått sen själv har man ju redan fyllt då har snart uppkörning, är lite nervös fan ^^.
mvh stångberg
Hehe sant..
Japp de ska jag, jasså lycka till
Du lär ju komma till mercedes träffen sen vid Skokloster den 4-5 juli
Mvh Kim
Darkie
Haha Funkar ju..
krutmats Jo de är lite synd.. Men men, bara leta vidare..
Jo de finns mycket gott men så behövs ju pengar och för en struderande som mig skulle jag häldre sätta på lite värre bromsar på en mercedes 16v istället som har lite mer tryck underhuven..
Dagens första händelse var att man hittade en tråd i förrgår "påsktävling´s tråden" och de va en kyckling kvar av alla 20 som folk hade hittat hitils.. men orkade inte leta så idag såg jag att ingen hittat den än.. så då gav jag mig ut på en jakt och hittade den sista pippin efter 25 min, så dagen började bra me en vinst på 2 nyckelband
Men de som gjordes på bilen.. Dock hände inte mycket.. efterom jag packade och hjälpte till att handla tills avresan i morrn bitti till dalarna för man ska ta det lite lungtoch köra snöskoter kommer bli skönt och roligt tror ja
Men bilder för dagen..
Här har vi en av sidomattorna som ska bli svarta vid mittkonsollen, (en på andra sidan) Dock äre ytrost vid gaspedalen som ska fixas till och rostskyddas (glömt det sedan en lagning)..
Båda sidorna utplockade, ska rengöras för ommålning..
Färdigmålat och ditsatt på passargerar sidan
Förrar sidans tyg är oxå målat och monterat igen.. Dock är mittkonsollen dammig och torkad med trasa, därför ser den "repig" ut..
Nu är allt tyg målat i bilen till svart, och så nu kan monteringen av de verse saker inne i bilen monteras men det blir efter jag varit borta tills på tisdag