får vi hoppas att du inte missar några bulor nu då Bra jobbat!! fortsätt så
Jadu vi får se haha Annars finns ju min nära vän "Slipgrunden" hehe Får se om vi lägger på lite sån förelack.. det avgör vi då Tackar jo jag ska kämpa på inte långt kvar ju.. mvh kimpa
LACKA INTE TANKLOCKET SVART! Kommer se konstigt som fan ut. Lacka hela bilen i den färg du ska ha, kanske ev dörrhandtagen mattsvarta, och allt som e kromat.. även merca stjärnan ska va svart. då kommer den se cool ut.
LACKA INTE TANKLOCKET SVART! Kommer se konstigt som fan ut. Lacka hela bilen i den färg du ska ha, kanske ev dörrhandtagen mattsvarta, och allt som e kromat.. även merca stjärnan ska va svart. då kommer den se cool ut.
Får se hur jag gör på den fronten, tanklocket är redan svart och om det inte ser bra ut så kan jag alltid lacka om det i skolan haha Jajamensan det är det jag ska göra, men stop och belägg, hantgaen ska vara blanksvarta.. och sedan ska ju inte stjärnan va svart den ska ju vara crome Jo det kanske skulle se coolt ut.. men det kommer likan en epa med en svart grill och en svart stjärna, men tacka för dina synpunkter mvh kimpa
ser jävligt bra ut detta ska åka ochkolla på en 190 imon blir nog att köpa den hehe om det inte är för mycket rost så att säga
Tackar Jo gör så, och köp den du kommer ha en underbar bil sedan Bara att rostlaga som jag gjorde, sen äre bara att börja fixa,.. Jag fick min ungefär för 1 år sedan nu mvh kimpa
Måste skriva av mig lite, Idag lessnade jag på bilen.. buklorna kommer fram fasten jag spackla och slipat och nu lessnade jag idag, fyfan va jag vill skrota mercan.. Bulor och bulor, spackel som jag slipar bort och hej och hå så är bulan där igen :S Har varit några tuffa dagar från 09.30 till 21.00 på kvällen..
Nej nu har jag lessnat, får se om det blir nån lack..
Måste skriva av mig lite, Idag lessnade jag på bilen.. buklorna kommer fram fasten jag spackla och slipat och nu lessnade jag idag, fyfan va jag vill skrota mercan.. Bulor och bulor, spackel som jag slipar bort och hej och hå så är bulan där igen :S Har varit några tuffa dagar från 09.30 till 21.00 på kvällen..
Fan heller att du ska! De e bara o bita i de sura äpplet o ge sig på det igen. Har du lagt ner såhär mkt tid och energi så e de klart att du ska fortsätta:P Förstår att det känns tungt just nu men du kommer ångra dig om du lägger ner det!
jag hittade plastskärmar tillen 190 på blocket 1000kr st kanske fixa så na istället ? å
okej får testa på spruspackel nån gång då jo jag mäsker de att du kämpar på! synd me bulorna på skärmen! men kom igen då! fram me de nya planerna killen! edit: oj, får vänta me dem till ikväll då
nu har ja väckt min bil från dvalan me nya pumpelement mvh simon
som jag skrev för ett tag sen, lägger du ner det här projectet kommer jag och spöar dig det är ett helvete med bulor jag fick inte bort mina helt häller men man måste nöjja sig nångång som jag också skrev nångång man kan spackla och slipa i månader om man inte är elite på det
som jag skrev för ett tag sen, lägger du ner det här projectet kommer jag och spöar dig det är ett helvete med bulor jag fick inte bort mina helt häller men man måste nöjja sig nångång som jag också skrev nångång man kan spackla och slipa i månader om man inte är elite på det
Du Kommer bli så areg när du får höra den nya plaen då
Nä jag bara skojade, du kommer hoppa av glädje, för min bil ska lackas och spacklas och göras ordning innan lack på elitnevå nu Ska ta med den till skolan i enköping, fick en plats där när man ringde lärarna, ska köra dit den då skolan har lite visningar på olika färger mm.. den 10 ska bilen stå där, och den ska grundas två svängar sammanlagt Först ett slipgrundslager med lite dis av färg på sedan ska jag slipa det med 400 papper och då får man se skavankerna som finns kvar, bättrar dessa och sedan på med ett till slipgrundslager och sedan matta ner det sen blire lack Så nu är jag taggad, hur mycket tid som helst har jag på mig med mvh kimpa