Jag såg ditt projekt för ca 3timmar sen. Fasnade i den och har kollat allt. Sjukt grymt gjort av dig. Längtar som F*N tills den e klar måste barar se hur det blir. Den kommer bli hur fet som hällst.. Önskar dig ett stort lycka till. När tror du att bilen är klar? Mvh Oscar
Oj, Man tackar Kul att det är nån som är intresserad av en gammal mercedes oxå
Den planeras att hellackas nu på fredag men får se om det blir nån ändring.. Tackar så jävla mycket mvh kimpa
Ajemen ´Farsan har haft en vit sån.. Hoppas det bli lackning på fredag då Mvh
Jag såg ditt projekt för ca 3timmar sen. Fasnade i den och har kollat allt. Sjukt grymt gjort av dig. Längtar som F*N tills den e klar måste barar se hur det blir. Den kommer bli hur fet som hällst.. Önskar dig ett stort lycka till. När tror du att bilen är klar? Mvh Oscar
Den planeras att hellackas nu på fredag men får se om det blir nån ändring.. Tackar så jävla mycket mvh kimpa
Okej, kul att det finnsnågra fina 190or + min förstås hehe Jasså, en 2,0 med? Japp det hoppas jag på, rullar fortfarande mot fredag nu mvh kimpa
Okej, kul att det finnsnågra fina 190or + min förstås hehe Jasså, en 2,0 med? Japp det hoppas jag på, rullar fortfarande mot fredag nu mvh kimpa
Din kommer ju bli hur grym som hällst ju.. Jag tror att det var en 2,3 litare. Fast nu kör han 500hk:s Sierra cosworth "cossiebool" på garaget. Längtar tills på fredag Kommer ha koll på din tråd;) Mvh
Din kommer ju bli hur grym som hällst ju.. Jag tror att det var en 2,3 litare. Fast nu kör han 500hk:s Sierra cosworth "cossiebool" på garaget. Längtar tills på fredag Kommer ha koll på din tråd;) Mvh
Tackar Jävla fräch Ford du Japp allt har rullat på idag så i morrn faller nog lacken på:) Hoppas bara det går bra nu Mvh kimpa
Snart dax för Hellack grabbar och tjejer! Fyfan va gött det känns efter all man tid lagt ut på att få den fin och nu kommer den efterlängtade färgen på
I morgon kommer jag börja dagen med att maskera det lilla sista och sedan ska den rostskyddas så före kl 1 i morgon är den klar, så håll tummarna!
Maskera takluckan igen eftersom det va slipgrund och damm på den gammla maskeringen..
Även bakrutan blev maskerad på nytt
En bit av dörrgångarna ner mattade så att jag kan lägga på mer färg där och klarlacken ska komma ända in..
Lite av dörrgången nermattad
Baklysen ska maskeras..
Steg 1, tejp innifrån så att det bara är att trycka på pappen på utsidan.
Steg 2, gör samma sak på andra sidan, och sedan trycker du på maskeringspappen
Maskerat och klart baktill, maskerade skuffen så inget blästersandkosr komme rupp i lacken eller nå damm..
Så där står den tills i morrn (ska bara maskera förrardörren först) Sen ska den lackas
//Erik Mitt Projekt! If u think of it as practice, you won't get better - If u think it's fun, you will get better in no time - Ken Nomura Sponsorer sökes!
Aah, längtar jättemycke till imorron måste ja säga. Ska bli roligt att se hur det blir. Bara du inte blir nervös imorron så de blir nåt fel när du ska lacka den eller nåt. Önskar dig lycka till! Ta god tid på dig! Ser framemot imorron!
Aah, längtar jättemycke till imorron måste ja säga. Ska bli roligt att se hur det blir. Bara du inte blir nervös imorron så de blir nåt fel när du ska lacka den eller nåt. Önskar dig lycka till! Ta god tid på dig! Ser framemot imorron!
Då är vi 2 hehe Nårå, närvös är jag bara innan jag kliver in i lackboxen.. sen kommer lungnet Japp, får lägga upp lite bilder på resultatet i morrn sen då Tackar så mycket mvh kimpa