Så där kan du ju inte säga, alla mercor är ju inga skrothögar fasten de är fula eller rostiga måste du ju veta som kör en mercedes hehe
Nämen, jag tackar och bockar
Mvh Kim
Galad8
Tackar får hålla med dig där Jo är grymt glad och nöjd hehe
Jo men de som är roligt är att det inte va nån sol ute idag så du kan tänka dig färgen i direkt solljus, får springa ut någon gång det är sol Men nu äre snöstorm hehe
Tja alla, idag snöar det ännu mer och ska slänga på lite lakan på bilen pg att fått reda på att kapelet repar lacken.. men dock blåser det inte så mycket in i carporten men dock skulle det fan vara skönt me garege nu
Men men.. Får se om det blir nån uppdate idag, känne rmig trött och måste plugga, sen har man ju ingen lust att sitta i kylan och montera backspeglar..
Haha, du har allt roligt nu va.. de är roligt att ge igen hehe Nämen jag fastnade här vi datan och kikar runt på fälgar ljud och diverse saker men ska väl ut snövädret och slänga på lite lakan Mvh Kim
Blir ju riktigt najs dehär, antar att längtan till körkortet är ganska stor nu?
Tackar Jo du antar helt korrekt Vill ha garage och körkort. undrar om man kan få spons på det med, jag sätter på vv dekaler på bilen och får ett gratis körkort och ett garage hehe mvh kimpa
Idag införskaffades högtalarna som ska användas i dörr facket Vet dock inte om jag ska sätta in 2 i vardera kartfack men det lutar mot en i vardera dörr, det vart Sony Explöd högtalare, de duger fint tycker jag eftersom man har sånna i hatthyllan och sedan oxå är sterion från sony explöd
Men nu till bilderna Kommer säkert att få kommentarer om högtalarna men jag är nöjd med dem efter man hört dem provspelas! men funderar dock på att byta up mig till 6.5or.. Får se hur det blir i morrn!
Dagens inköp
En av de två högtalarna..
Kommer nog sitta fint mot dörrsidan sen
Sony explöd 5.25or..
Här har ni en dålig bild men man ser iallefall den snygga pearl färgen
I veckan kommer även mina Liusi Mattor hem så vi får se hur de passar Men mer uppdate kommer i morrn på min lediga dag För ska börja med kartfacken och kapa och kanske plasta om man hinner
Härligt med en ny update , blir nog najs ljud med dom där sen
Jo lite Uppdate skadar aldrig hehe
Men får se om jag får något gjort imorrn eller om det får bli till helgen, om min "chef" ringer i morrn ang sommarjobb måste jag dit.. ska bestämma lön och arbetstider och dagar blir att lacka bussar i sommar hehe
Jo hoppas de ger ifrån sig lite scroll, för har ju 4" i instrumentbrädan och dom är det ju bra diskant i Så de kommer nog bli bra Mvh Kim
jag hade likadana i CRX'en ifjol och de spelade bra tyckte jag
behåll dem!
hur ser ljudplanerna ut i övrigt?
kanske stod i tidigare inlägg?
Ja det står väl typ vid sida 45 kanske hehe
Nämen det blir en bandpasslåda i skuffen med två reflexrör in i cupen genom hatthyllan, 2 styckna 6.5or i hatthyllan sony det med och dörrsidorna äre sony de på bilderna.. och sedan 4" i instrumentpanelen, kommer säkert bli mer ljudbyggen sen, men det duger helt klart för mig, tycker det dukar på bra Ska inte bli någon tävlingsbil utan min egna fina bil
Låter det bra? hehe
Men blir kanske lite modd och någon högtalare i c stolparna men inget bestämmt än.. blir till framtiden