ja du, jag hade då spacklat till de o lackat i någorlunda samma färg som övriga dörren. Men de blir nog snyggare om du klär den ist Kan nog iof va svårt att blanda till en färg som blir någorlunda lik
ja du, jag hade då spacklat till de o lackat i någorlunda samma färg som övriga dörren. Men de blir nog snyggare om du klär den ist Kan nog iof va svårt att blanda till en färg som blir någorlunda lik
/Jacob
Hehe, Jo de är ett alternativ fast vill ju klä det med, har ju ingen annan färg innuti bilen som matchar resten.. Men får kanske blanda till nån cool färg annars blire klädsel på dem Men det får ödet avgöra hehe
Och ska du klä in dom så behöver ju inte underarbetet vara helt perfekt heller! Det var därför jag klädde in mina istället!
Precis hehe Jag är iallefall nöjd nu för att vara första gången någonsin jag gör detta (förutom när det gick åthelvete) Gcik efter bilder man sett på andra ljudbyggare härifrån när jag "lärde" mig hur jag skulle gå till väga, så tur att gaarget.org finns
Va tycker du om dem då? Något man borde ändra? Mvh Kim
Och ska du klä in dom så behöver ju inte underarbetet vara helt perfekt heller! Det var därför jag klädde in mina istället!
Precis hehe Jag är iallefall nöjd nu för att vara första gången någonsin jag gör detta (förutom när det gick åthelvete) Gcik efter bilder man sett på andra ljudbyggare härifrån när jag "lärde" mig hur jag skulle gå till väga, så tur att gaarget.org finns
Va tycker du om dem då? Något man borde ändra? Mvh Kim
Nej jag tror det blir bra, men som jag sagt tidigare se till så att allt passar även när det sitter i bilen. För lyckas du med dom och dom blir snygga så blir du nog inte alltför glad ifall de inte passar i bilen när du testar dom där!
Precis ;) hehe Jag är iallefall nöjd nu för att vara första gången någonsin jag gör detta (förutom när det gick åthelvete) :P Gcik efter bilder man sett på andra ljudbyggare härifrån när jag "lärde" mig hur jag skulle gå till väga, så tur att gaarget.org finns :D
Va tycker du om dem då? :) Något man borde ändra? Mvh Kim
Nej jag tror det blir bra, men som jag sagt tidigare se till så att allt passar även när det sitter i bilen. För lyckas du med dom och dom blir snygga så blir du nog inte alltför glad ifall de inte passar i bilen när du testar dom där!
Okej :) Jo de har du rätt i men ska in med inredning i helgen är det tänkt :) Finns en kille som bygger om sinda dörrsidor, blev 2 styckna 6.9or så mitt lär passa, finns tex Jox här har oxå bygt högtalarkorgar i sina dörrsidor på sin mercedes 190 och de är ungefär lika stora :) Men ska testas sen innna de kläs så klart! :) Mvh Kim
Tja alla, slängde på lite polyester på högtalarlådorna ida, bilder
Blev lite spännande av tyg och så innan polyestern penslades på men nu äre spänt och fint
Lite polyester påpenslat på högtalarlådorna, blir efter lite glasfiber så man får finare kanter och så Men är heltklart nöjd
Men mer bilder kommer, batteriet dog på kameran så tur att man fick me en bild innan iallefall hehe
Nu till Takluckan!
Takluckan stannade kvar i skolan för en liten egen finich på en kompis fick leka lite med den.. men mer får ni inte veta Men den kommer förmodligen med mig i morrn men bara om klarlacken blir bra.. Annars får ni vänta tills på måndag eller senare nästa vecka
ser bra ut blir sugen på att börja göra nått själv igen:D
Tackar Jo jag tyckte det va bra roligt så mer kommer det nog bli men dock så kommer jag nog aldrig bli så bra som dj_aggwa.. men försöker och jag blir nöjd
ser bra ut blir sugen på att börja göra nått själv igen:D
Tackar Jo jag tyckte det va bra roligt så mer kommer det nog bli men dock så kommer jag nog aldrig bli så bra som dj_aggwa.. men försöker och jag blir nöjd
Bara att gå ut och börja Mvh Kim
ju mer du håller på ju bättre kommer det att bli. men vist är det kul:D luktar mycket bara;P haha men vad är det för tyg du har andvänt? själv hade jag biltemas högtalartyg när jag provade lite hemma men tyckte inte om att jobba med det. och det blev en STOR skarv som du kan se på min sida.