Nån som vet tryckrörens diameter på turbon på 200sx?

NightblizZ
5 april 2007 · 284 Inlägg

Nån som vet tryckrörens diameter på turbon på 200sx? och oljereturens diameter? vore sjysst om nån som visste kunde svara .. tackar.

speedfreak racing Arbetsnarkoman...
5 april 2007 · 1 098 Inlägg

är väl bara att ta med mej en skjutmått ut å mäta???

Så länge det retar dej är ja nöjd ;)
Audi RS4 "SRS4 Bullet Edition" (2001)
Volvo 760 T5-R "Den urballade sleepern" (1988)
NightblizZ
5 april 2007 · 284 Inlägg

bilen är 20 mil från mig  sad står i garaget i ljusdal.

NightblizZ
5 april 2007 · 284 Inlägg

tänkte förbereda lite här i gävle köpa grejjer o så.. har lite fler kontakter här så man kan få lite billigare smile därför undrar jag om de kanske är nån som vet dom där måtten på tryckrören som de forsar kylarvatten i..

Frayze
6 april 2007 · 727 Inlägg

menar du vattenrören till turbon ? eller tryckrören.. det är 2" på luftrören från turbon iaf. exakt vad menar du? nån borde väl ha ett gammal vattenrör liggandes tongue dock ej jag hmm

Projekt tråden för turbo bygget: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=157966
NightblizZ
6 april 2007 · 284 Inlägg

vattenrören menade jag smile men de har ingen betydelse nu hehe , lyckades fixa dit dom på plats utan att förlänga endå nu smile grenröret flyttade ner turbon nån cm så de blev lite kämpigt , håller nu på med oljereturröret o försöker fixa dit det , det blev 1cm för långt. pga det där jävla grenröret....  går ej att kapa till heller pga att det ser ut som ett "L" skulle behöva kapa 1 cm på höjden "rakan"  så ja undrar om ni kanske vet nå oljereturkit man kan skaffa som är typ bara slang som passar på T25s oljereturfäste? annars så får jag kapa  innan böjjen och skaffa nån slang o trycka i och sen vinkla in slangen i blocket.. nån som har nå ideer?

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang