2010
Sök

Baslåde köp.. endast låda!

112 Inlägg
10 april 2007
Trådstartare
Tjena jag har en rockford kick puncher p2 12" nåt sånt...
jag har bara basen ingen låda.
alltså behöver jag en låda till den, spelar ingen roll vilken storlek på liter osv utan en genomsnittlig bara för en 12" på 400W ungefär...

kan ni säga mig vart jag hittar en ? typ internetsidor..  eller affär
gärna billig låda!!! ja har ingen känsla för ljud utan vill bara höra min bas big_smile

peace out

bakhjulsdrift (L)

286 Inlägg
10 april 2007
Snickra ihop en egen sluten låda, billigast och då kan du även få rätt volym.

112 Inlägg
10 april 2007
Trådstartare
nee ja vill ha en låda som e färdig.. ofta ja kan snickra en låda... big_smile
ge mig en bra internetsida som e billig eller en affär typ skiter i volymen bara hyffsat vanlig låda
Senast redigerat av spanjor (10 april 2007)

bakhjulsdrift (L)

VAG-COM innehavare
83 Inlägg
10 april 2007
jag har baslådor till 12 tummare köpta på brl för 1000kr st du kan få dem för 800:- har bara haft lådorna till att testa basen men blev andra tankar till ljudbygget.

286 Inlägg
10 april 2007
spanjor skrev:
nee ja vill ha en låda som e färdig.. ofta ja kan snickra en låda... big_smile
ge mig en bra internetsida som e billig eller en affär typ skiter i volymen bara hyffsat vanlig låda

Borra, limma och skruva? Jaja släng ut pengarna på en låda som inte ens är anpassad för din bas vilket kommer göra att basen ej presterar som den ska.

112 Inlägg
10 april 2007
Trådstartare
Sanny ja ja vill lägga ut pengar på en färdigbygd!!! annars hade jag skapat den här tråden som heter "Baslåde köp.. endast låda!"

jag satte in min andra bas i en slumpmässig låda jag köpte av en kompis och den dunkar på skitbra så jag tvekar inte en sekund på att den här också kommer göra det med en liknande låda... jag vill inte ha någon predikan av någon om hur det kommer låta... hjälp mig hitta en låda att köpa bara som e bra pris på.
tack!

bakhjulsdrift (L)

112 Inlägg
10 april 2007
Trådstartare
precis som dom där ja fast med utblås och inkopplingsstation.... hur ska man annars koppla in den ?

bakhjulsdrift (L)

286 Inlägg
10 april 2007
spanjor skrev:
Sanny ja ja vill lägga ut pengar på en färdigbygd!!! annars hade jag skapat den här tråden som heter "Baslåde köp.. endast låda!"

jag satte in min andra bas i en slumpmässig låda jag köpte av en kompis och den dunkar på skitbra så jag tvekar inte en sekund på att den här också kommer göra det med en liknande låda... jag vill inte ha någon predikan av någon om hur det kommer låta... hjälp mig hitta en låda att köpa bara som e bra pris på.
tack!

Ja du vad ska man säga... Ursäkta spanjor, ska inte komma med rekommendationer så det kanske blir ett bättre resultat.
Men du verkar vara en sån som ska ha de klart som fort som möjligt istället för att anstränga sig lite och få det bra gjort.

278 Inlägg
10 april 2007
spanjor menar du en http://www.mds.se/?artnr=285006 ?

varför ska du ha port på lådan  yikes

112 Inlägg
10 april 2007
Trådstartare
haha eleaken ja menar precis det du sa ja...
en låda med Anslutningspanel annars blir d svårt för mig koppla in basen big_smile

bakhjulsdrift (L)

326 Inlägg
10 april 2007
Se DLS, under Tillbehör/ smått & gott.
BPM32, 32 liter med port för 12" basar Storlek BxHxD: 52 x 36 x 37,5/18 cm

http://dls.se/tillbehor/BPM26.jpg

Det kanske kan vara något om man har 5 tummar mitt i handen? smile
Senast redigerat av ILarsaI (10 april 2007)

278 Inlägg
10 april 2007
haha aa det blir ju d wink

112 Inlägg
10 april 2007
Trådstartare
haha precis en sån!!!!
för 12" bas kan ni hjälpa mig hitta en plz ?
va e hemsidan för dls ?

bakhjulsdrift (L)

278 Inlägg
10 april 2007
fast vet inte om dom har några lådor :S tyvär

782 Inlägg
10 april 2007
inte för att va dum men till 90% så funkar det att skriva firmanamnet.se i ditt fall dls.se annars kan du prova att klicka på länken som IlarsaI hade lagt upp.
men ska du ändå betala ganska mycket pengar för en låda så kan du åtminstonde försöka att hitta en som passar ihop med basen. annars så säljer ikea papperskorgar i aluminium som en 12a passar rätt i, så slipper du både bli besviken och pank bara besviken.

112 Inlägg
10 april 2007
Trådstartare
patrik79 ja skrev dls.se men hittade inga lådor så tänkte bara ifall d va rätt.. vart har du fått faktan att det ska vara 90% av fallen .se ifrån??? skulle gärna vilja veta det...
plus att jag skrev nånstans att jag redan gjort så med min andra 12" bas tog en slumpmässig låda och det passade skitbra så ja kommer inte bli besviken.. skit du i det.. jag har inte bett dig analysera om jag blir besviken eller inte.. hjälp mig bara hitta en låda... så onödigt snack av dig liksom vem bryr sig om allt det du skrivit i ditt svar...

bakhjulsdrift (L)

37 Inlägg
10 april 2007
kolla på mds dom gör skit lådor där hittar du säkert va du vill ha

37 Inlägg
10 april 2007
var för gör du de inte seriöst

Sök