Vad ska tjejer köra för bil?

vikingpower King Of The Road
8 september 2005 · 154 Inlägg

dogde charger eller liknande så jävla sexigt me tjejer som kör muskel bil smile...men ush för raggarbrudar...

Det är inte den som har mest pulver under huven som vinner,utan det är den som vågar bromsa sist innan kurvan som tar hem segern.
Men man måste veta sina begränsningar.
Lights out,Game Over!
Kelan Kelan.pixbox.se
8 september 2005 · 239 Inlägg

Nissan 300 Zx röstar ja på big_smile

//Silverpilen\\
Xtal
8 september 2005 · 1 Inlägg

Efter att ha levt med samma kvinna i 18 år, får ni se detta som ett ironiskt inlägg. Inläggets text är godkänd av sambon.

Första bilen repades upp på innerkurva, bilen har blivit uppbackad på slipers med dragkroken så hjulen släppt från backen osv. Det var en Opel Rekord Automat. Hon och hennes kompis. Röd bil.

Andra bilen var helt ostylad Volvo 142 men med bondtrimmad motor av mig (kam, kolvar, wunderbaum). Jag vet inte HUR många gånger vi blev stoppade av polisen för att hon vikt in nummerplåten i snödrivor. Vit bil.

Tredje bilen blev en Opel Corsa, ända tills vi fick plåten inbucklad av grannens bil och den blev skrot. Röd bil.

Fjärde bilen blev en Opel Rekord, som klarade sig riktigt bra ända tills hon åkte för snabbt i en fartbula och lyckades slå av tre (!) dämpare och lossa oljetråget. Vit bil.

Femte bilen blev en Opel Rekord det med, som blev påkörd av besiktningsgubbe i besiktningskön (!) (En vän har dock spöat det med att ha blivit påbackad av polisbil igår) I alla fall röd bil.

Sjätte bilen blev en Opel Omega, som hängde med ända tills jag smällde den. Rekomenderas starkt för att överleva frontalkrockar... Inte mitt fel. Har fortfarande men i en fot som fick ett brutet ben som resulterade i 8 veckor gips. Silverfärgad bil.

Sjunde blev en Volvo 745 i "mint condition" som nån jävel knölade till i sommar med att inte kunna parkera så försäkringsbolaget löste in den för det skulle kosta för mycket att reparera SIPS balkarna. Polisen trodde inte sina ögon när dom såg skadorna och flisorna efter backspegel som låg i parkeringsfickan.

Åttonde bil - Sintran som generellt drar mindre än 745'an vid blandad körning trots större motor.... Peppar Peppar Ta I Trä, Än har den inte blivit sned....

Nej ironiskt nog är Opel Sintra den första bil hon kan ha koll på hur och var bilens sidor är. Dessutom har hon fått massor med huvudvridningar. Hon är nöjd, Jag är nöjd. Hon har lärt sig backning med sidospeglar i veckan för dom gräver fjärrvärme här.

Senast redigerat av Xtal (8 september 2005)

sunshine IT-TEKNIKER
8 september 2005 · 11 Inlägg

kör stylad o trimmad saab 9-3...

The blond beaty in the black beast
NIzmO Ollikkala Racing
8 september 2005 · 1 724 Inlägg

Tycker det är riktigt kul när en tjej kör en bil som visar att hon har intresse för bilar helt enkelt, behöver inte vara nån speciell bilmodell men tycker det syns på bilen om tjejen har den endast för transport lr om hon faktiskt tycker om bilen.

Blev riktikt impad av en (snygg) tjej jag såg i en Audi UrQuattro som var hur snygg som helst, om det var hennes bil och inte hennes killes vet jag ej men fyfan det var en grymt trevlig syn med den bruden och den bilen big_smile

- Time Attack -
GabriellaGbg
9 september 2005 · 2 Inlägg

Mitt tips är en bil som DU trivs med!!

Ha det gött!

Humlan
9 september 2005 · 238 Inlägg

Sin egen, oavsett modell och märke....

A B E C E D E
RobbanRS
9 september 2005 · 3 Inlägg

Tjejer som kan köra,ska ha vad dom vill. Dom andra kan plocka fram busskortet. wink

maddie
9 september 2005 · 1 Inlägg

Man väljer bil efter personlighet! Själv äger ja en toyota celica-00
Liten å kaxig precis som sin ägare smile

carnageman Rallyförare
9 september 2005 · 1 075 Inlägg

Tjejer ska köra feta jänkare till vardags och sen på helgerna ska dom tävla i rally eller folkrace! Det är det hetaste som finns!

Chevrolet Explorer Van Hitop E85 "- Vardagsrums-bussen -" (1998)
Jeny
10 september 2005 · 88 Inlägg

Haha de här va ju lite kul att läsa, men min satsning är att få en grymt fin bil utav min Mk2 iaf! wink Den har ett vra utgångs utseende så de ska ba rulla vidare! o ja tycker golfarna r rätt bra bilar för tjejer iaf! men de kanske är bara för att ja är helt frälst i golf 2´orna tongue

Blue Queen
Johlsson "A Johlsson"
11 september 2005 · 302 Inlägg

"Haha de här va ju lite kul att läsa, men min satsning är att få en grymt fin bil utav min Mk2 iaf! wink Den har ett vra utgångs utseende så de ska ba rulla vidare! o ja tycker golfarna r rätt bra bilar för tjejer iaf! men de kanske är bara för att ja är helt frälst i golf 2´orna tongue"

Yay, denne tjejens ideer/tycke gillar jag. wink

Erkki Ingenjör
2 maj 2006 · 56 Inlägg

En svart dodge ram srt 10 är drömmen att se en liten söt tjej glida runt i

Mvh Erik
Founder
2 maj 2006 · 1 414 Inlägg

Jag smälter varje gång jag ser min tjej komma körandes med solglasögon, utsläppt hår i sin svarta 9-3 med viggen paket o takluckan öppen!! big_smile

Senast redigerat av Founder (2 maj 2006)

in any case, knowledge is generally a useful thing in its own right ...
- www.bmwb.se
Svenss0n
2 maj 2006 · 643 Inlägg

audi A4 är den bil som jag tänker på direkt. . AVANT förstås wink

Senast redigerat av Svenss0n (2 maj 2006)

Volvo 850R (1997)
THEBADGUY Gorgilus addictus
2 maj 2006 · 4 736 Inlägg

Tycker at du klart ska ha en svart Peugeot 206 RC...liten men tuff^^

Allt för den där jävla hatten!
Hyundai i20 MHEV "Mild" (2021)
Rushman Evolution Garage
2 maj 2006 · 1 299 Inlägg

En riktigt fet el camino me hemi 527:a på 9 liter med 1400hp!

Sky´s the limit...
viccoA
2 maj 2006 · 3 110 Inlägg

Är alltid kul med tjejer i cab eller fräscha sportbilar. Eller muskelbilar som någon var inne på. Framförallt ska det vara puts på bilen och vara mer än ett transportmedel.

Hörde att Paris H har köpt en SLR McLaren.

heavy hårdrockar'n
2 maj 2006 · 118 Inlägg

finns inget hetare än brudar i stora jänkecabbar.
dom ska hålla sig borta från skabbiga bilar och pilsnerhäckar.

Modern cars - they all loo like electric shavers
Eliza Tro inte allt du hör om mig, sanningen är värre.
2 maj 2006 · 991 Inlägg

Själv kör jag ju omega men de är alltid kul när en tjej kommer i en otippad bil. De flesta tror inte att de är en tjej som har min hehe wink

Varför följa strömmen när de bränner mer kalorier att simma motströms?
www.mondoblog.se/misscarbon
Dodge Magnum SRT8 "Supercharged.se" (2006)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang