Haha, om inte varannat ord man säger är en svordom så är det för lätt ordnat!
Har börjat snickra till en ny batterilåda med, men tyvärr verkar det bli väldigt svårt o få plats med den, batteriet är ju rätt så stort... Har inte mätt klart än, men med lite otur så lutar det mot att jag måste skrota bakvagnen eller bygga ett eget avgassystem innan jag får in rätt batteri!
Sen har jag fått svar från varenda svenskt företag jag frågat om generatorer att det jag vill ha inte existerar! Nån sa nåt om att det skulle räcka till o driva barsebäck... Allt jag vill ha är ju en liten 200amps generator, ska det vara så svårt?
Har sett Minin både som cab och pickup, vet inte om dessa varit ombyggda eller om de faktiskt excisterar så. På tal om generator, kollat med båtgeneratorer? (kanske är samma skit eller bara dyrare då det är båtsaker).. Annars får du la ha ett elverk som släp.. haha
Skulle jag bygga om en Mini till cab nån gång så skulle den nog vara i "dåligt skick" innan. Fick jag tag i en riktigt fin skulle jag inte kapa taket
Hähä... Jaja, jag vet! Suger på o ta kort! Men jag lovar o fixa lite mer ingående kort på när jag gör den andra elhissen o fixa lite mer detaljkort. Sen ska jag flörta med syrran med om inte hon kan ordna lite bra kort på bilen när hon ändå ska fota oss på vårt bröllop nästa helg!
Men denna helgen blir det inget större skruvande iaf, kylen är full med öl o det är festival i stan!
Men i veckan sen ska jag försöka fixa till elhissarna helt o hållet, dra om elen inuti dörrarna, fixa så att blinkersen stängs av när man svängt, in med c-låsmotorerna, koppla om så halvljus o angeleyes funkar o lite annat småfix!
Nu har det stått still med bilen ett tag men det är faktiskt inte för att jag latat mig.
Har haft fullt upp de senaste veckorna med o planera mitt bröllop, och i lördags blev det av! Det blev en väldigt lyckad dag med bra väder o glada gäster, så jag är nöjd!
Men man kan ju inte vara utan kojan en dag som denna, så det blev vår transport från kyrkan, man måste ju färdas i stil...
Nu blir det en veckas lugn o ro på Gotland, dock utan kojan. Men sen får vi ta nya tag! Ha det gott allihop!
-=What we do in life, echoes in eternity=-
-=TACK TILL=-
-Philip "Wassen" -Lennart (Allt med bil och däck) -ECUmaster.se - Erland Cox (topplocksverkstan) - Leif (Leifs Billackering) - Jesper (abrmotorsport.se) - Gustav "Gurra" - Övriga grabbar i garaget
Haha, ta den tid du behöver, det var den absolut mest ödmjuka kommentar jag hört! Stort tack till dig!
Tack för gratulationerna, sådant kan man aldrig få för mycket av! Nu blir det en veckas rehab, sen ska jag tillbaks o njuta av oljelukt o svära över lukas elsystem igen!