2263
Sök

Broken-Arrow's M3 Breddade E30: Såld!!

735 Inlägg
15 mars 2008
Trådstartare
_Glenne_ skrev:
Broken-Arrow skrev:
_Glenne_ skrev:

joo nu är man ju inne på rätt spår så... lutar iaf åt en praktikplats inom kort iaf, och då hoppas jag att det är en praktikplats som leder till jobb annars får det vara tongue

Alright men får hoppas då bara smile annars dyker det nog upp något ska du se tongue

hehe jao.... hehe sant smile

Ja fasen idag lyckades man vara en stund i garaget smile fimpade bakre stötfångaren och fick den såld också tongue

Born With Nothing..Die With Everything

14 Inlägg
17 mars 2008
Kan då bara säga att det här projektet är så jävla fett tongue Tummen upp och lycka till big_smile ska följas noggrant de här.

Bli inte orolig om allting känns bra, det går snart över.

735 Inlägg
17 mars 2008
Trådstartare
Cezil skrev:
Kan då bara säga att det här projektet är så jävla fett tongue Tummen upp och lycka till big_smile ska följas noggrant de här.

Tackar tackar smile lite lugnt med bilen just nu men kommer lite pics inom kort cool

227 Inlägg
9 april 2008
Jag har kollat ditt projekt sida för sida tongue! och jag e bra imponerad!
Bra jobbat tongue och fortsätt så för nu kollar jag på tråden smile

de kommer bli en fet kärra som jag hoppas se mer av big_smile

Vissa faller för grupptryck, andra för laddtryck

14 Inlägg
9 april 2008
riktigt häftig e30 du bygger..smile hänt mycket sedan jag såg den sist.
hoppas man har tid att lägga ner lika mycket tid på min egna nästa garage säsong..wink

mvh kim

735 Inlägg
10 april 2008
Trådstartare
Bolet_boy skrev:
Jag har kollat ditt projekt sida för sida tongue! och jag e bra imponerad!
Bra jobbat tongue och fortsätt så för nu kollar jag på tråden smile

de kommer bli en fet kärra som jag hoppas se mer av big_smile

klipen skrev:
riktigt häftig e30 du bygger..smile hänt mycket sedan jag såg den sist.
hoppas man har tid att lägga ner lika mycket tid på min egna nästa garage säsong..wink

mvh kim

Tackar tackar grabbar smile har varit lugnt ett tag med fixande på bilen har jobbat rätt mycket så man är bra trött när man kommer hem,och sen är det skönt med en liten paus,men jag har iallafall plockat ner den igen och kommer inom kort att börja ta nya tag tongue

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
10 april 2008
ja just det, nu vill jag se projektet fortsätta!!!!!!!!!!! sätt fart nu!!!!!!!!!!! haha big_smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Hojmek
748 Inlägg
10 april 2008
bra tråd, ge inte upp big_smile

735 Inlägg
11 april 2008
Trådstartare
_Glenne_ skrev:
ja just det, nu vill jag se projektet fortsätta!!!!!!!!!!! sätt fart nu!!!!!!!!!!! haha big_smile

Haha smile det kommer det nog att göra laddar om lite bara wink..jag skulle vilja se dig i vursting pälshalare och en sån där rysskarbus (björnfi..a) på skallen och full fart under sierran big_smile fårrden måste igång den med ju

Bodegan skrev:

Nej då det gör jag inte smile fattas ett par bakskärmar bara som jag inte haft råd med ännu men det kommer smile så man får slänga in lite pics igen sen när man anfaller bilen med kapen tongue

Joas_86
11 april 2008
Broken-Arrow skrev:
_Glenne_ skrev:

Haha smile det kommer det nog att göra laddar om lite bara wink..jag skulle vilja se dig i vursting pälshalare och en sån där rysskarbus (björnfi..a) på skallen och full fart under sierran big_smile fårrden måste igång den med ju

Bodegan skrev:

Nej då det gör jag inte smile fattas ett par bakskärmar bara som jag inte haft råd med ännu men det kommer smile så man får slänga in lite pics igen sen när man anfaller bilen med kapen tongue

Äh Boden tongue Mr E30 är lite trött ibland tongue Men vi hoppas på skärmarna snart (Bak)

Så hoppas vi på min start snart big_smile

735 Inlägg
11 april 2008
Trådstartare
Joas_86 skrev:
Broken-Arrow skrev:
_Glenne_ skrev:

Bodegan skrev:

Äh Boden tongue Mr E30 är lite trött ibland tongue Men vi hoppas på skärmarna snart (Bak)

Hehe du har så rätt wink

Joas_86
11 april 2008
Broken-Arrow skrev:
Joas_86 skrev:
Broken-Arrow skrev:
_Glenne_ skrev:

Hehe du har så rätt wink

Yes box ;P Idag har man tvätta nya motor smile

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
12 april 2008
Broken-Arrow skrev:
_Glenne_ skrev:

lol haha fan vilken syn det skulle vara och se mig i det och liggandes under sierran lol
Senast redigerat av _Glenne_ (12 april 2008)

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

735 Inlägg
12 april 2008
Trådstartare
_Glenne_ skrev:
Broken-Arrow skrev:
_Glenne_ skrev:

lol haha fan vilken syn det skulle vara och se mig i det och liggandes under sierran lol

haha jaa lol lol  retas med dig haha nee men blir det lite mer nice väder då är det ju roligare o meka fasen vara ute när fingrarna blir som ispinnar tongue

Lackerare/Bilrecondare
4 190 Inlägg
12 april 2008
hur gåre här då? har inte sett nå bilder på ett tag wink hehe

Kämpa på nu! smile
Mvh Kim

735 Inlägg
12 april 2008
Trådstartare
kimpan_90 skrev:

Kämpa på nu! smile
Mvh Kim

Tjadu kanske man borde gå ner till garaget imorrn och rulla ut bilen och knäppa några pics roll har varit lite lat och inte heller haft ekonomi till att köpa så mycket grejer men i maj tror jag det vänder lite så då ska jag beställa bakskärm tänkte jag big_smile

Lackerare/Bilrecondare
4 190 Inlägg
12 april 2008
Broken-Arrow skrev:
kimpan_90 skrev:

Kämpa på nu! smile
Mvh Kim

Tjadu kanske man borde gå ner till garaget imorrn och rulla ut bilen och knäppa några pics roll har varit lite lat och inte heller haft ekonomi till att köpa så mycket grejer men i maj tror jag det vänder lite så då ska jag beställa bakskärm tänkte jag big_smile

Jo du får nog göra så wink hehe

Jasså, tråkigt när man inte har pengar.. jag fattar inte, de tar fan slut samma dag man får in dem på kontot.. konstigt lol

Keep it up!
Men en sak innan du fottar något, kika in min tråd, va ett tag sen man fick en kommentar från dig wink
Mvh Kim

735 Inlägg
13 april 2008
Trådstartare
Tjahapp lovade lite pics så man skenade ner till garaget och knäppte några mina kamera skills är ju lika bra som jag är på att dansa men man ser ju iaf bilrackaren lol

Och så här ser det ut just nu

http://img377.imageshack.us/img377/4224/mre3008imolekyler010qn5.jpg
http://img107.imageshack.us/img107/471/mre3008imolekyler008xe1.jpg
http://img260.imageshack.us/img260/9286/mre3008imolekyler009kq1.jpg
http://img260.imageshack.us/img260/2382/mre3008imolekyler007vh9.jpg

.......
2 655 Inlägg
13 april 2008
ser najs ut, sätt fart nu så du blir klar snart big_smile...

735 Inlägg
13 april 2008
Trådstartare
beemern skrev:
ser najs ut, sätt fart nu så du blir klar snart big_smile...

Tror jag satsar på 2010 o ha den klar med allt som ska göras lol

Sök