Legenden "Ghostrider" har åkt fast

Dwees
6 januari 2005 · 19 Inlägg

merl skrev:
Jag kommer då inte sörja när beskedet kommer att en av er har kört in i en bergvägg. Att köra som ni gör på filmerna i 300km/h bland allmänheten är minst sagt ren IDIOTI! Skitsamma hur skickliga ni är, en dag är olyckan framme.. o hoppas då inte att någon oskyldig drabbas. utan att ni bara kör ihjäl er själva.

Helt klart sant. Håller med dig till 110%

Om det finns en gud är han garanterat medlem hos MOTORGALEN
pesek Blod, Svett & Toner
9 januari 2005 · 21 Inlägg

Tänkte fråga om det finns nån som har koll på modifieringar? Vill göra om en volvo 940 front till volvo 960 den senare fronten. Skulle vilja höra en uppskattning på vad det kan kosta att göra en sån modifiering. Eller en sån typ?? Nån som vet???

bloodsweattones.com
chrizz Administratör
9 januari 2005 · 11 783 Inlägg

pesek skrev:
Tänkte fråga om det finns nån som har koll på modifieringar? Vill göra om en volvo 940 front till volvo 960 den senare fronten. Skulle vilja höra en uppskattning på vad det kan kosta att göra en sån modifiering. Eller en sån typ?? Nån som vet???

Du har hamnat i mkt fel tråd smile

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Janne
19 januari 2005 · 252 Inlägg

Lås tråden han har ju inte åkt fast...

//Janne
olsen Glidare...
17 februari 2005 · 64 Inlägg

nej vi har snart planerat klart för nästa film, den blir nog bra ska ni se...

Peugeot Sport Club
"Speed dosn´t kill, It´s the sudden loss of it that does"
Peugeot 406 SS
Mitsubishi Lancer Evolution IX GT Wagon
BooB 142:are
2 mars 2005 · 4 Inlägg

Men polisen kan inte gripa han för "fortkörning" lr nått dylikt . Dom har inte nå bevis att det är just han som har gjort det .

Fick denna fakta av min låsas pappa. Hans bror känner ghortrider.

Johlsson "A Johlsson"
2 mars 2005 · 302 Inlägg

Alla kör vi för fort någon gång, bryter mot någon lag så varför gnälla och dömma andra om vi själva inte är perfekta? Det är väl det vi har rättsväsendet till och våra "kära" poliser...

Rejuhannes
12 maj 2005 · 42 Inlägg

Ghost raider ÄÄÄGER jag lovar om ni kunder köra som han såskulle ni också ligga i 280 blås över hela sverige

Snutjagis!!!!!
Martin83 Kadett Freak
12 maj 2005 · 129 Inlägg

dessa fanboys..

Senast redigerat av Martin83 (12 maj 2005)

Kadett GSi 16v
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang