3708
Sök

Knäckande kommentarer

2 201 Inlägg
9 maj 2007
Janina skrev:
Mina kompisar garvade så dom vek sig sist vi va ut på stan & träffade på en jobbig kille som ja bestämde mig för att prata lite vett i wink

Killen -  Du följer med mig hem ikväll..
Jag - Jasså? & vad ska vi göra där då tänkte du?
Killen - Du ska få se nått stort
Jag - Jasså, det beror väl på det.
Killen - På vad då?
Jag - Om du nått förstoringsglas hemma. Har du det?
Killen - Ehh... aa.. varför undrar du?
Jag - Inget speciellt, har bara hört att den ska va svår att se annars...

Sen gick vi wink Eller rättare sagt, jag gick & mina tjej polare försökte i allt skrattande tongue Killen såg för ävrigt liiite förvånad ut wink

*asg*  lol     helrätt

bullsmugglare
190 Inlägg
9 maj 2007
för ett par år sen fick jag den "smarta" ideen att skaffa en septumring, eller en tjurring också kallad.
och då var det ju självklart att folk skulle hålla på o ropa muu o sånna grejer efter en varje gång man var på krogen.
så varje gång dom började muua bakom mej vände jag mej bara o sa nöff nöff=)

funkade varje gång =P

"Det krävs två för att ljuga, en som talar o en som lyssnar"

Hmm, vet inte?
1 775 Inlägg
9 maj 2007
En bekant till mig hade köpt en Honda 600, tror det va en 600 iaf.
Sen sa jag att jag inte tycker om sådana "kärring hojjar". Då blev det en liten konversation.

-Han: Men gör din bil 0-100 på 3sek?
-Jag: Vem har bråttom dit? jag har hela livet på mig.
-Han: Vad gör din innan varvstopp då?
-Jag: Växlar?
-Han: *mutter mutter* *kliar sig på hakan*

Sen åkte han där ifrån.

För dem som inte vet, så åker jag Automat wink
Senast redigerat av kwansa (9 maj 2007)

Steelgray Saab 9-3 Aero -01 (fix och trix bil)
Gasa med hjärnan istället för högerfoten.

435 Inlägg
9 maj 2007
Trådstartare
din morsa är så tjock att jag fick slut på bensin när jag skulle köra runt hon tongue

No risk, No reward

283 Inlägg
9 maj 2007
Ska du ha en krona? du ser ut att behöva det!

793 Inlägg
9 maj 2007
Titan89 skrev:
Decibel skrev:
Jag brukar köra en standardfras på drägg på krogen.

Typ...

"" Du kommer då inte få något nobelpris ""

"" Raketforskning är inget för dig, så hämta nappflaskan och ge fan i damerna... ""

"" Antar att du är arbetslös, eller nyss gått ut el/fordon på gymnasiet, för smart är du inte ""
(credz till de som verkligen väljer utbildningen av intresse istället för att dom inte kommer in på annat dock).

"" Räcker verkligen soc-bidrag / a-kassa till att supa sig så korkad som du är ""

I 99% av fallen funkar det, hjälplösa idioter på krogen som försöker göra sig viktiga är vanligen lågt ställda i samhället, går att placera rätt enkelt med några slagdängor, har inte missat så ofta.

Sen har vi ju dessa brats, dom behöver man vanligen inte säga något till, dom sänker sig själv nästa gång dom öppnar truten, bara för att dom föddes med en silversked i rektum får dom automatiskt inte livserfarenhet och skinn på näsan. Sällan dom lyckas komma med konkreta argument i en diskussion förutom att missbruka ljudet iiiiiii

Hehe big_smile dom kan funka rätt bra smile

Inte vet ja vad ni har för utbildning på el där du går/gått, men där ja gick så var det snäppet värre än natur. Medel för att komma in va på 235.

Toyota Supra MKIV TT J-Spec HKS-Edition
Toyota Supra MKIV HKS GT2835
BMW 318iS E36

435 Inlägg
9 maj 2007
Trådstartare
Goli skrev:
Titan89 skrev:
Decibel skrev:
Jag brukar köra en standardfras på drägg på krogen.

Typ...

"" Du kommer då inte få något nobelpris ""

"" Raketforskning är inget för dig, så hämta nappflaskan och ge fan i damerna... ""

"" Antar att du är arbetslös, eller nyss gått ut el/fordon på gymnasiet, för smart är du inte ""
(credz till de som verkligen väljer utbildningen av intresse istället för att dom inte kommer in på annat dock).

"" Räcker verkligen soc-bidrag / a-kassa till att supa sig så korkad som du är ""

I 99% av fallen funkar det, hjälplösa idioter på krogen som försöker göra sig viktiga är vanligen lågt ställda i samhället, går att placera rätt enkelt med några slagdängor, har inte missat så ofta.

Sen har vi ju dessa brats, dom behöver man vanligen inte säga något till, dom sänker sig själv nästa gång dom öppnar truten, bara för att dom föddes med en silversked i rektum får dom automatiskt inte livserfarenhet och skinn på näsan. Sällan dom lyckas komma med konkreta argument i en diskussion förutom att missbruka ljudet iiiiiii

Inte vet ja vad ni har för utbildning på el där du går/gått, men där ja gick så var det snäppet värre än natur. Medel för att komma in va på 235.

om du menar mig så går jag Bilsystemteknik.. är som natur+lite fordon, är riksintag och rätt så höga intagningspoäng.

No risk, No reward

Körv
3 535 Inlägg
9 maj 2007
FireTraXX skrev:
"du är efterbliven, kanske inte känns nu. Men låt den sjunka in..."

Det är Städaren som säger till J.D såhär:

"Youre Stupid. Maybe you don't feel like it know.. But let it sink"

Truckdriving Man

OEM <3
6 957 Inlägg
9 maj 2007
Titan89 skrev:
Goli skrev:
Titan89 skrev:

om du menar mig så går jag Bilsystemteknik.. är som natur+lite fordon, är riksintag och rätt så höga intagningspoäng.

OT:
Gick fordon här i lilla hålan Falköping, vi hade bilsystemteknik, hur du nu kan blanda det med lite natur?

Dagens fordon har skärpt sig, bra linje,

Topic:
Ibland räcker det bara med "din mamma" man märker när det ska användas tonguelol

OEM <3

1 703 Inlägg
9 maj 2007
Varför krångla till det.

Far åt helvete, brukar funka i de flesta fallen.

435 Inlägg
9 maj 2007
Trådstartare
Bjork skrev:
Titan89 skrev:
Goli skrev:

OT:
Gick fordon här i lilla hålan Falköping, vi hade bilsystemteknik, hur du nu kan blanda det med lite natur?

Topic:
Ibland räcker det bara med "din mamma" man märker när det ska användas tonguelol

Bilsystemteknik finns väll bara i Arjeplog?? inriktat mycket på teori kring biltestnings branschen som dom har här uppe..

No risk, No reward

390 Inlägg
9 maj 2007
Titan89 skrev:
Bjork skrev:
Titan89 skrev:

OT:

Topic:

Bilsystemteknik finns väll bara i Arjeplog?? inriktat mycket på teori kring biltestnings branschen som dom har här uppe..

Det stämmer, bilsystem teknik finns bara där.

"Jag skulle också kasta sten i glashus om jag såg ut som du" har jag hävt ur mig nångång. Annars är jag inte mkt för att käfta, ska de börjas så ignorerar jag hellre.

volvoraggare
4 776 Inlägg
9 maj 2007
minns en gång hemma då en  ganska så inavlad snubbe sa till mig att jag skulle operera bort sädesledaren men då sa jag du har ju fan matat din son med äppeldricka och gröt så du ska ancak om att ta hand om barn sa jag sen då vart han tyst sen

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

7 100 Inlägg
9 maj 2007
henkebenke skrev:
Varför krångla till det.

Far åt helvete, brukar funka i de flesta fallen.

haha precis,håller med dej där;)

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

793 Inlägg
9 maj 2007
Titan89 skrev:
Bjork skrev:
Titan89 skrev:

OT:

Topic:

Det är skillnad på fordon o fordon... Fordon i fkp är en bra linje, även el.

Toyota Supra MKIV TT J-Spec HKS-Edition
Toyota Supra MKIV HKS GT2835
BMW 318iS E36

12 086 Inlägg
9 maj 2007
Om någon käftar kan man säga "fyfan, kom inte närmare det luktar ju helvete"
så ska man grimasera passande o gärna vifta lite på handen! Det brukar iofs lika ofta som inte leda till bråk =P

Personbilssystemstekniker.
365 Inlägg
9 maj 2007
"Och du lägger mycket pussel å sånt?" är ju också rätt knäckande. Under förutsättnigar att vederbörande har över 10i iQ, annars fattar han inte att det är en pik.

Felsökning är en konst, inte bara vetenskap... och 90% tur

401 Inlägg
9 maj 2007
Decibel skrev:

varför skulle man vara dum för att man är arbetslös?

If you have a problem,
if no one else can help
and if you can find them...
Maybe you can hire THE A-TEAM!

223 Inlägg
9 maj 2007
Titan89 skrev:
din morsa är så tjock att jag fick slut på bensin när jag skulle köra runt hon tongue

HAHA !! den var så dålig att jag skrattade ihjäl mig för fan haha tongue

55 Inlägg
9 maj 2007
"om du varvar ner mera så dör du!"

den kan man dra på någon man kanske tycker är lite slö eller så... wink

Sök