En mercedes 190Diesel, det sägs att dieselbilarna ska ha mycket vrid, vilket väldigt ofta stämmer bra, men denna mercan hade tydligen blivit av med sitt, för man fick verkligen ha fri väg när man skulle ut ur korsningar för att den var så jävla slö
vw golf 2 cl... Riktigt död i motorn!!! Annars är Opel kapitän en riktig seg maskin. Toppfart ca 100 blås men går bara köra i 70 då motorn varvar över annnars... Dessa 2 bilar får min 740 GLE att kännas rapp
en mercedes nånting med en 2.0L förgasarmotor på typ 90hk och aut .. alltså vi blev ifrånkörda av vägverkets vw transporter med 4 pers och ett släp fullt med cement säckar :S och de skulle vara "sport läge" OMG vart ingen skillnad alls .. usch..
Opel Zafira, osäker på motorn, men rödvarv nästan i 140 blås satan var den skrek, var en bil som Björmans i HAllstahammar hade, dom sålde den en vecka efter jag hade plågat den.
saaben vi sålde i vintras. 800cc och 42 vilda ponnys. gjorde lätt 100 mormors igenosotade hyundai var ingen höjdare heller. gjorde knappt 100 när jag lånade den men när jag lämnade tillbaka den gjorde den 190
Teori är när man vet allt men inget går som det ska
Praktik är när allting funkar bra men ingen vet varför
I mitt liv förenas teori o praktik inget är som det ska och ingen vet varför...