2227
Sök

Den dummaste lögnen/kommentaren du hört från en bilintresserad :P

3 354 Inlägg
12 september 2012
Kopierat från en tråd där en ville flytta varvstoppet
__macke__ skrev:
cpu1337 skrev:
varför vill du flytta det? roll

för man kan köra hårdare och den drar mindre sås

Diplomati är konsten att be någon dra åt helvete på ett sådant sätt att han ser fram emot resan
Att inneha körkort betyder inte att man kan köra... det betyder bara att man just vid ett enda tillfälle körde någorlunda bra

809 Inlägg
12 september 2012
Seth skrev:
Kopierat från en tråd där en ville flytta varvstoppet
__macke__ skrev:
cpu1337 skrev:
varför vill du flytta det? roll

för man kan köra hårdare och den drar mindre sås

hahahahahahahahahahahaha

1 801 Inlägg
13 september 2012
Polarn hörde en konversation mellan några mindre begåvade människor som skulle bogsera en bil.
"Brorsan fan vad trög ratten är!"
"Ja men bror, du har ju ingen ABS!"

roll

Tokig maskinmekaniker
469 Inlägg
13 september 2012
BlauMes skrev:
Polarn hörde en konversation mellan några mindre begåvade människor som skulle bogsera en bil.

roll

Det där återspeglar ganska bra vad jag tycker om människor som säger "Bruschan" i vareviga mening tongue

Gött mos
1 096 Inlägg
13 september 2012
-Westerlund- skrev:
BlauMes skrev:

roll

Det där återspeglar ganska bra vad jag tycker om människor som säger "Bruschan" i vareviga mening tongue

1+

Dragracing - You can't have more fun still wearing your pants.
www.TeamPonyDrift.com - www.Facebook.com/TeamPonyDrift
www.Bonnmeck.se - www.Facebook.com/TeamBonnmeck

3 182 Inlägg
13 september 2012
det dummaste är när köparen ringer mig och försöker tok pruta till anledning att bilen gått för långt. mitt svar blir alltid varför i helvete ringer du ens på en bil som gått för långt enligt dig finns mängder med bilar på blocket som gått mindre. dum skalle.

272 Inlägg
13 september 2012
BlauMes skrev:

roll

Det påminner mig om vad en kanske inte direkt bilintresserad person kläckte ur sig när jag knuffade loss hans bil ur ett snöfyllt dike...

"Jävla skit-bil det här, den har inte ABS!"

Nej för det hade nog hjälpt mycket när man sitter med vänstra hjulparet ner i diket på vänster sida av korsningen ut från en parkeringsplats... Kan inte vara lätt att vara pizzabud i norrland alltid! smile
Senast redigerat av Trekmeister (13 september 2012)

12 086 Inlägg
13 september 2012
Jag fick förklarat för mig en gång hur en bensinvärmare fungerade, nämligen att den värmde upp bensinen så bilen tror motorn är varm och drar mindre soppa..  jag satt tyst och försökte förstå hur man kan sitta och diktera ihop sån jävla smörja.
Senast redigerat av Germax (13 september 2012)

Germax skrev:
Jag fick förklarat för mig en gång hur en bensinvärmare fungerade, nämligen att den värmde upp bensinen så bilen tror motorn är varm och drar mindre soppa..  jag satt tyst och försökte förstå hur man kan sitta och diktera ihop sån jävla smörja.

haha va dumt roll det är ju så en DISELvärmare fungerar smile

SKÄMT!

För Volvo i tiden
Trafikförordning (1998:1276) kap. 3
71 § I dimma och vid kraftig nederbörd får dimljus användas istället för halvljus.
Är det bara jag som inte ser dimman? :P

Trabant und Saab Uber alles:) 14
1 035 Inlägg
14 september 2012
dusty skrev:
"visste ni att man kan växla utan att hålla ner kopplingen" den fick jag höra från en kompis en gång. en vecka senare mitt i natten ringde han mig och sa att hans bil gått sönder och han behövde skjuts. växellådan hade rasat smile

de går om man har rätt varv i motor,låda o bakaxel då går de i utan problem men gör man fel USSHHHH

Random rysk folkbonde !
Trabant och Saab <3
Projekt tråden
Trabant Projektet 14

231 Inlägg
14 september 2012
Drfrasse skrev:
dusty skrev:
"visste ni att man kan växla utan att hålla ner kopplingen" den fick jag höra från en kompis en gång. en vecka senare mitt i natten ringde han mig och sa att hans bil gått sönder och han behövde skjuts. växellådan hade rasat smile

de går om man har rätt varv i motor,låda o bakaxel då går de i utan problem men gör man fel USSHHHH

När man väl lärt sig på sin specifika bil kommer bara problemet med att komma iväg.

"Har du inte hyfs nog att ljuga?"
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster."

Trabant und Saab Uber alles:) 14
1 035 Inlägg
14 september 2012
BoB__ skrev:
Drfrasse skrev:
dusty skrev:

När man väl lärt sig på sin specifika bil kommer bara problemet med att komma iväg.

ja komma iväg e en annan femma men växla upp o ner e rätt enkelt om man känner sin bil men då måste som sagt allt va perfekt

Random rysk folkbonde !
Trabant och Saab <3
Projekt tråden
Trabant Projektet 14

443 Inlägg
14 september 2012
BoB__ skrev:
Drfrasse skrev:
dusty skrev:

Inga problem. Stäng av bilen vid varje stopp och starta bilen med startmotor och gasa när du ska iväg.

135 Inlägg
14 september 2012
RightFront skrev:
Germax skrev:

SKÄMT!

ööö näää??

volvo pucko

varför är alla så dryga?

ISpeed skrev:
RightFront skrev:
Germax skrev:

SKÄMT!

ööö näää??

volvo pucko

Markera hela min text så ska du se något "roligt" wink

PUCKO!wink

För Volvo i tiden
Trafikförordning (1998:1276) kap. 3
71 § I dimma och vid kraftig nederbörd får dimljus användas istället för halvljus.
Är det bara jag som inte ser dimman? :P

Självlärd
3 083 Inlägg
14 september 2012
ISpeed skrev:
RightFront skrev:
Germax skrev:

SKÄMT!

ööö näää??

volvo pucko

Grattis du är nummer 166.490 på garaget som inte förstår vad ironi är.

Det är fysiskt möjligt att korsa två bilmärken men det är psykiskt skadligt
Projektet (lagt på is) http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=158292.

Elektriker
718 Inlägg
14 september 2012
ISpeed skrev:
RightFront skrev:
Germax skrev:

SKÄMT!

ööö näää??

volvo pucko

Nä faktiskt det är ju helt fel. För det heter ju Dieselvärmare smile

Som att kasta vatten i sjön.

Gymnasieutbildad däcksparkare
382 Inlägg
14 september 2012
i somras så hörde jag ett par män i 30 års-åldern som stod å tjöta så skulle den ena provköra den andras BMW 325.. när denna satt sig i bilen och startat och skulle köra iväg så hojtar ägaren till..
-Eyy Brosan du måste släppa på handbromsen!
föraren -hur ser man att den är i?

hur fan kan folk få körkort egentligen??

Motorer är som människor, Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

A small step for Sloth, a giant leap for Slothkind
3 929 Inlägg
14 september 2012
turbodeath skrev:
det med grenröret varför skulle det inte kunna kosta mer än 1100 kr...vet ju folk som betalat 4000-5000 för material o jobb...är väl lite jobb bakom o få det riktigt....går säkert o få billigare med men man vill ju ha nån som kan o dom som kan brukar ju vilja ha bra betalt har jag sett...

http://www.yellowbullet.com/forum/showt … t=marcella

Det är proffs svetsning.
Det på grenröret är helt vanlig vardags svetsning som dom flesta klarar av tongue

Kolla gärna in min garage tråd - Garaget Zoo! - http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=203067

1 215 Inlägg
15 september 2012
Volvo142_73a skrev:
ISpeed skrev:
RightFront skrev:

SKÄMT!

ööö näää??

volvo pucko

Grattis du är nummer 166.490 på garaget som inte förstår vad ironi är.

Då är du nummer 166.491 eftersom du inte heller verkar veta vad ironi betyder. Ordet du söker är SARKASM smile

Min kompis kom med ett ganska stort buntband idag, då sa en annan kompis som var med "Jävlar är det en såndär lastbilskattstrypa!?"

Vi hade kul åt det iaf smile

Oseriösa modifieringar som utförts på ett seriöst sätt &#9829;

Sök